Farbio GTS: supersport po anglicku

Abyste byli na silnici rychlí, nepotřebujete zákonitě Ferrari nebo Porsche. Znáte Farbio? Pokud ne, model GTS vás jistě zaujme.
Farbio GTS: supersport po anglicku

Britský malovýrobce sportovních vozů Farbio oficiálně ohlásil produkci nového supersportu s názvem GTS. Vůz bude dostupný ve dvou různých verzích, přičemž jedna z nich bude disponovat šestiválcem o objemu 3,0 l, v druhé verzi s označením Supercharged se pak setkáme s kompresorem přeplňovaným agregátem stejného objemu. Karoserie obou verzí je ve značné míre vyrobená z karbonových vláken, což se pozitivně podepsalo na celkové hmotnosti vozu. Ta u verze disponující atmosférickým šestiválcem činí pouhých 1 048 kg, přičemž verze s kompresorem váží jen o 14 kg více.

Ve verzi Supercharged ze sebe model GTS dostane výkon 384 koní, druhá slabší verze má pod kapotou o 122 koní méně, disponuje teda „jenom“ 262 koňmi.

Kromě sportovně laděného motoru zde najdeme i jinou speciální techniku jako například sportovní brzdy AP Racing, nastavitelné tlumiče Eibach a 19palcové slitinové disky. V interiéru najdeme také pár překvapení, které v supersportech nejsou zrovna běžné. Mluvíme o palubním počítači s dotykovou obrazovkou, GPS modulem a podle slov výrobce i nadstandardním audiosystémem.

Problémů s prodejem se výrobce nemusí vůbec obávat, už teď se totiž společnost zabývá mnoha objednávkami z Velké Britanie, USA a Skandinávie. Farbio GTS v základní verzi si lze pořídit za cenu od 59 925 £ (2 368 100 Kč), což zrovna není málo. Za tuhle sumu ale získáte velmi zajímavý supersport.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Farbio GTS, supersport z Británie

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků