Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Italský restaurátor a úpravárce, společnost Faralli & Mazzanti, se před dvěma lety zviditelnil díky svému retro vozu s názvem Antas V8. Vůz se vyráběl v omezené sérii a pod svou kapotou ukrýval osmiválec Maserati.

V těchto dnech se však společnost hodlá pustit do nového projektu s názvem Vulca. Opět se bude jednat o GT v retro stylu, avšak s mírně dravějšími sklony. Sportovnější styl mají dodávat karbonové prvky a 19-ti nebo 21 palcové slitinové disky. Výrobce také slíbil, že vůz bude sestávat převážně z originálních prvků společnosti Faralli & Mazzanti , nebude se tedy jednat o nějakou „slepeninu” známějších italských sportovních aut.
 
Na výběr bude ze tří agregátů, základní verze bude oplývat šestilitrovým dvanáctiválcem s výkonem 445 koní a maximálním točivým momentem 600 Nm. Jako druhý figuruje v nabídce dvanáctiválec s objemem 7,1 l a výkonem 520 koní. Vrcholová verze bude mít pod kapotou umístněn 7,5 l dvanáctiválec s výkonem 600 koní.
 
Cena by měla začínat na hodnotě 280 000 Euro (cca. 7 milionů Kč ), přičemž nejsilnější verze v plné výbavě bude dostupná za přibližně 340 000 Euro (cca. 8,5 milionu Kč ). Pokud se vám tento projekt zalíbil a cena se vám nezdá příliš vysoká, rozhodně si pospěšte s objednávkou, vyrobeno bude totiž pouze deset kusů.
 
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faralli & Mazzanti Vulca V12
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků