Faralli & Mazzanti Vulca: silnější retro GT již koncem letošního roku

Italský restaurátor a úpravárce, společnost Faralli & Mazzanti, se před dvěma lety zviditelnil díky svému retro vozu s názvem Antas V8. Vůz se vyráběl v omezené sérii a pod svou kapotou ukrýval osmiválec Maserati.

V těchto dnech se však společnost hodlá pustit do nového projektu s názvem Vulca. Opět se bude jednat o GT v retro stylu, avšak s mírně dravějšími sklony. Sportovnější styl mají dodávat karbonové prvky a 19-ti nebo 21 palcové slitinové disky. Výrobce také slíbil, že vůz bude sestávat převážně z originálních prvků společnosti Faralli & Mazzanti , nebude se tedy jednat o nějakou „slepeninu” známějších italských sportovních aut.
 
Na výběr bude ze tří agregátů, základní verze bude oplývat šestilitrovým dvanáctiválcem s výkonem 445 koní a maximálním točivým momentem 600 Nm. Jako druhý figuruje v nabídce dvanáctiválec s objemem 7,1 l a výkonem 520 koní. Vrcholová verze bude mít pod kapotou umístněn 7,5 l dvanáctiválec s výkonem 600 koní.
 
Cena by měla začínat na hodnotě 280 000 Euro (cca. 7 milionů Kč ), přičemž nejsilnější verze v plné výbavě bude dostupná za přibližně 340 000 Euro (cca. 8,5 milionu Kč ). Pokud se vám tento projekt zalíbil a cena se vám nezdá příliš vysoká, rozhodně si pospěšte s objednávkou, vyrobeno bude totiž pouze deset kusů.
 
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Faralli & Mazzanti Vulca V12
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků