Fantom Nürburgringu půjde do výroby. Elon Musk potvrdil produkci sportovní Tesly

KHGT  |  20. 10. 2019 14:09

Jo ta odtahovka upalovala s Teslou na korbě hodně ostře.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 10. 2019 14:19

Přestaňte už dělat reklamu Tesle nebo těm českej dízlprasatům rupne žilka.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  20. 10. 2019 23:33

Ked doteraz nerupla takemu dusevne zaostalemu kriplovi ako si ty,tak uz nerupne nikomu,kedze ty si najvacsii smradlavy zamkrovac uzemia jazdiaci na svojom 20 rocnom crepe...ale tak co cakat od zakompexovaneho patkorunoveho zobraka a potkana zo stoky co okrem otrcania prdele svojmu fotrovi nikdy v zivote nic nedokazal,iba to,ze bude jazdit na starom krame cely zivot a vypisovat o EV autach v ktorych NIKDY nejazdil

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  21. 10. 2019 08:51

Tak čobol nepochopil komentář a hned útočí lol

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 10. 2019 21:47

Čobol nechápe vůbec nic, ani proč je tak nasranej. Místo mozku má sračku a ta mu vytejká všema otvorama ven.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 10. 2019 14:24

To že tedle krám bude mít úplně jinou baterku už místní amatérský pisálkovský jelita nenapíšou. Holt profíci.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 10. 2019 14:29

Musk už toho potvrdil... třeba že bude Tesla v zisku, nebo že bude v roce 2018 vyrábět 500tis aut.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  21. 10. 2019 11:31

Taky tvrdil, že začne Tesla vyrábět Model S, Model X a Model 3.Tvrdil, že Tesla v budoucnu nabídne větší baterii (tehdy 90 kWh), že nabídne Superchargery (http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vi... ... ). Tvrdil, že nabídne Track Mode do Modelu 3, tvrdil, že nabídne Spotify do Tesel. Tvrdil, že jeho společnost pomůže k přechodu společnosti na elektrifikované vozy.

No, a co vlastně tvrdil dál... Vlastně je to úplně fuk, protože většinu toho, co kdy pronesl o plánech do budoucna, přetavil později ve skutečnosti. Ano, se zpožděním, ale udělal to. Ano, některé věci se dodnes nestaly a prostě asi už ani nestanou - např. když chtěl s FH nabídnout komerční let kolem Měsíce, a pak od plánu upustil, jelikož daleko snažší a levnější to bude provést s ITS, či jak tomu dnes vlastně říká. :)

Jen diskutující experti na vše na internetu mají tendenci jeho úspěchy bagatelizovat a zešměňovat ho. Proč? Protože všichni ostatní, včetně tebe, takové úspěchy nikdy v životě nezažijí. :)

Možná jen menší P.S. pro tebe:
E.Musk původně počítal s plánem výroby 500 tis. aut/rok na rok 2020, posunul termín o 2 roky dříve kvůli enormímu zájmu o Model 3. Ano, nepovedlo se stihnout termín, na vině byla spousta problémů probíraných ve spoustě mediích. Každopádně podle všeho původní odhadovaný termín (asi z roku 2015), že se k tomuto výrobnímu tempu dostanou v roce 2020, vypadá jako zcela reálný.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  21. 10. 2019 11:40

Samozřejmě očekávám typický hlody o sektě,...
Ono člověk ani nemusí být fanatický uznavač Muska, Jobse, či kohokoliv.
Stačí se dívat, nebýt zaslepený a vnímat všechny fakta jako celek.

Ať je člověk sebevětší hater Muska, či Tesly celkově, jedno se musí nechat. To, co Tesla dokázala, je neuvěřitelný. Založená v roce 03, v roce 08 začali vyrábět první auto. V roce 09 vyráběly cca 25 aut týdně. Dnes vyrábějí cca 8000 aut týdně. Z jednoho auta před 10 lety dnes vyrábějí 3 auta a další 3 chystají uvést na trh během dvou-tří let + SEMI.
Škodovce trvalo zhruba půl století! než se dostaly na takové výrobní tempo, Tesle to trvalo 10 let.

Jasně, tak raketový nárůst nezvládly bez dluhů a červených čísel, ale jestli se z tohoto dokážou vyhrabat a dokáží být dlouhodobě v zisku, tak to je wow.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  21. 10. 2019 12:19

2019 -1,110 strata
2018: -976 strata
2017: -1,961 strata
2016: -675 strata
2015: -889 strata
2014: -294 strata
2013: -74 strata
2012: -396 strata
2011: -254 strata
2010: - - 154 strata
2009: -56 strata
2008: -82 strata
2007: -78 strata v miliónoch$
Takýto luxus si nemôže dovoliť žiadna automobilka. Elon zachráni planétu, ale musíte mu zaplatiť.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  21. 10. 2019 12:34

V podobnej situácii je aj čínsky výrobca EV NIO. Od svojho vzniku v roku 2014 sú v mínuse 6 miliárd $.Momentálne NIO potrebuje finančnú injekciu, podobnú akú dostala Tesla v máji t.r. sumu 2 miliardy $,inak skrachuje.Pritom Elon tvrdil v 2018,že už žiadne navýšenie kapitálu nepotrebujú a všetky investície budú samofinancovane. Či sa to NIO podarí je otázne. Bohužiaľ nemajú na čele takého mesiaša za ktorým idú davy ako Tesla.

Odpovědět  |   | 
MM  |  22. 10. 2019 12:32

Odpovídám na tvé P.S. Cíl produkce 500tis vozů byl stanoven již na rok 2018 viz. google.

Jinak potvrdil si, že Musk sliby často neplní. Takže mé tvrzení na které reaguješ pramení z racionálních důvodů a zkušeností z minulosti. Myslím že nejsme tedy v žádném sporu.
Nikde ho nezesměšňuji, ani jeho úspěchy nebagatelizuji, takže na tvé osobní výpady nebudu reagovat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 10. 2019 20:00

Nestihnut termín a niečo neurobiť vôbec je rozdiel.

To auto bude v predaji. Otázkou je kedy a ako dlho.

Odpovědět  |   | 
Light  |  20. 10. 2019 14:33

Ten magor ještě neodletěl na Mars?

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  20. 10. 2019 15:02

Jen co u soudu usvědčí potápěče pedofila, tak vyráží.

Odpovědět  |   | 
Light  |  20. 10. 2019 15:07

U soudu už jenom bulí, že nemá žádné chechtáky a že by pro něj pokuta 75 tisíc doláčů byla likvidační. Asi na ten Mars bude muset zdrhnout aby ho tady soudce neposlal do lochu.
https://www.businessinsider.in/business/news/elon-musk-r... ...

Odpovědět  |   | 
SuckIT  |  21. 10. 2019 08:54

Hehe, kde bulíš ty? :D Že neukočíroval emoce, když mu Pedo doporučil narvat si ponorku do prd.le je to poslední co bych mu vyčítal. Za ním stojí multibilionové firmy, které změnily svět, takže guilty pleasure na twitteru mu příčetní rádi odpustí, to co lidi blejou je jen ubohé :-*

Odpovědět  |   | 
Luk  |  22. 10. 2019 22:03

Než doletí Bezos tam bude mít miliardy lidí

Odpovědět  |   | 
josephko  |  20. 10. 2019 17:22

To je zase diskusia plná "expertov" do dokázali zatiaľ v živote akurát tak závidieť úspešným a nadávať im...
Pochybujem, že by niektorý z nich dokázal samostatne prevádzkovať aspoň stánok s hot-dogmi...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 10. 2019 17:55

Jen ze zvedavosti: a jak jsi na tom ty?

Odpovědět  |   | 
 |  20. 10. 2019 18:07

On na tom může být jak chce. Protože neurazí, většina z vás o Muskovi nic neví, chápu že číst se vám chtít nebude ale můžete si pustit audioknihu o něm na YouTube stačí dát : musk 1 a pokračovat až do 41. Dílu. Ten člověk občas maká 23 hodin denně, jestli si Teda někdo zaslouží obdiv, nenapadá mi jiný člověk. Jinak víte vůbec díky komu dnes posíláte peníze přes internet??

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 10. 2019 18:46

Neuráží? Tak si přecti jeho příspěvek.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 10. 2019 18:50

Upozornit na to, že si musk často vymýšlí a u soudu se vykrucuje z placení odškodného není urážení. Jinak nejsem si jist kvůli komu posílám peníze přes internet, ale kvůli Muskovy to není. Pokud narážíš na paypal tak ten zakládal s dalšimi lidmi.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 10. 2019 19:27

Negramotnost se pozna i dle psaneho projevu. I/Y :)
Takze ani maturita neni?

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 10. 2019 20:35

Udělal jsem chybu. Ty hned několik. Co se bavit o něčem co má smysl?

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 10. 2019 20:36

Mimochodem, negramotnost je neschopnost psát, neříká nic o i/y. Když už tedy chceš jiné poučovat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 21:26

Pletete si pojmy s dojmy a delate tak ze sebe #######.

Zdroj: cs.wikipedia.org/wiki/Analfabetismus

Odpovědět  |   | 

to je zase diskuze... myslel, že ti mladoši budou kecat o technice a oni zatím ho chcou sbalit pro sebe, oni se nezajímají o tesluu, ale o Muska.
Děcka, co byste řekli na ty keramický brzdy, má to smysl vůbec, když elektro brzdí motorem? Ale porsche je vlastně VW a ten brzdy musí mět ok, nebot jak zkoušeli škodovácký hybrid tak spálili dsg a obytnák je vzal do nůžek.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 10. 2019 05:52

EV nepotřebuje brzdy? Má vůbec smysl na tebe reagovat?

Odpovědět  |   | 

, ty víš na co jsou v autě brzdy? Já píši, že at tam žádný brzdy nedávají?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 10. 2019 15:29

Odpovědět  |   | 
vize  |  21. 10. 2019 10:03

Z hlediska technického i ekonomického bude určitě napínavé, kolik sedadel bude mít vlastně ten produkční model. Jestli tam bude ve standardu jen 1 sedadlo pro řidiče, jako u té červené verze, co zajela ten "neoficiální" rekord, a další sedadla by byla jen za příplatek? Nebo tam bude 7 sedadel, jako u té modré, která také jezdila po okruhu, a za příplatek bude možné tento počet snížit až na 0, pokud by taková sportovně užitková verze mohla jezdit pouze s nákladem jen na autopilota?

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  20. 10. 2019 20:40

Jestli to opravdu budou vyrábět a bude to mít stejnou spolehlivost, jako ta verze, co už na okruhu zajela ten "neoficiální" čas, opravdu si někdou koupí takový skvělý vůz, který dokáže jezdit bez vážnější poruchy skoro celý jeden týden?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 10. 2019 20:57

Vies ako sa testujú auta?

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  23. 10. 2019 11:35

Tak hlavně, aby to věděl Elon Musk. Tedy on to asi ví, ale i tak přeskočil obvyklou předsériovou produkci u modelu 3 s tím, že je podle něj zbytečná. Takže sice vyrábí poněkud nekvalitně a někteří zákazníci kvůli tomu ruší své větší objednávky (např.: https://www.investicniweb.cz/news-nemecka-pujcovna-nex... ... ), ale co když ho ani to nepřinutí, aby tento "nový" model otestoval aspoň tak důkladně, jako se to běžně dělá u normálních aut?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 10. 2019 14:41

Až nato že jedno z druhým podľa mna nesúvisí.

Áno, Musk asi predseriovu produkciu nezosrotoval ale predal nedočkavým zákazníkom.
Ale to už je dosť dávno a Tesla už mala čas na vylepšenia.

Ja skôr vidim u Tesly problém s výstupnou kontrolou a snahou dodať v co najkratšom termíne.

Napríklad teraz som vyberal služobne auto a jeden z kandidatov bol Mercedes GLB.
Ale hneď vypadol z výberu lebo dodacia lehota bola neskutočných 7mesiacov.

A prečo? Lebo majú problémy s kvalitou a vozidla vyrobené v Mexiku vozia do DE na vylepšenie.

Takyto luxus si Tesla nemôže dovoliť a radšej to postupne po servisoch opravuje. Tie ale samozrejme nemajú dostatočnú kapacitu a potom to vyzerá tak ako to vyzerá.

Odpovědět  |   | 
Pišta  |  20. 10. 2019 21:24

Terrible
Elon
Sells
Lies
Again

Odpovědět  |   | 
Paly  |  21. 10. 2019 11:39

Na prasa nemôžeš dať rúž a povedať že je krásne, vždy do bude ošípaná. Predaju modelu S už nepomôže nič,ani liatinové kolesá ani vyšší výkon.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 10. 2019 11:22

Ty už si to zkoušel se svou prasnicí viď.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  22. 10. 2019 12:10

Choď za mesiašom Elonom nech ti udelí rozhresenie, možno tvoja bludna duša nájde pokoj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 10. 2019 12:34

Nejsem věřící jako ty. A co tvůj farář, už ti vodopustil že vojíždíš svou prasnici a ne jeho? Chudák si kvůli tobě koupil novou rtěnku a ty nic.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A