Fanoušci Formule 1 jásají. Do oficiální hry se vrátí historické monoposty

Fanoušci Formule 1 jásají. Do oficiální hry se vrátí historické monoposty

Po dlouhých čtyřech letech budou součástí oficiální hry Formule 1 opět historické monoposty. V prvním oficiálním traileru o tom informovala společnost Codemasters, která licencovaný titul připravuje již od roku 2010.

V novém vydání hry se objeví například McLaren MP4/4 z roku 1988, se kterým závodili Ayrton Senna a Alain Prost. Dále je k vidění Williams FW14B, jenž v roce 1992 pilotovali Nigel Mansell a Riccardo Patrese. A posledním představeným monopostem je slavné Ferrari F2002 Michaela Schumachera a Rubense Barrichella.

Jak bude vypadat F1 za deset let? Renault představil vizi budoucnosti

Jak bude vypadat F1 za deset let? Renault představil vizi budoucnosti

Dá se předpokládat, že výčet historických formulí není konečný a postupně se budou objevovat další. Stejně tak očekáváme, že některé vozy nebudou součástí samotné hry, ale za příplatek je půjde dokoupit.

Titul F1 2017 vychází pro majitele herních počítačů a konzolí nové generace (PS4 a Xbox One) 25. srpna.

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků