Fanoušci chtějí rekord Viperu na Nordschleife. Na náklady se skládají

Fanoušci sportovních modelů Dodge založili crowdfoundingovou událost, při které chtějí vybrat téměř čtyři miliony korun. To vše pro nový rekord Dodge Viper ACR na severní smyčce okruhu Nürburgring.

Dodge Viper ACR se stal mezi sériovými vozy králem severní smyčky již v roce 2011, kdy zelené peklo obkroužil v čase 7:12:13. O dva roky později jej překonalo hypersportovní Porsche 918 Spyder s časem 6:57:00, které titul drží dodnes.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Asociace majitelů Dodge Viper založila na platformě GoFundMe stránku, na které všechny fanoušky žádá o příspěvek. Částka, která v korunách dosahuje téměř čtyř milionů korun, by měla pokrýt náklady spojené s vysláním dvou Viperů ACR nové generace na zmíněný okruh. Plán zahrnuje vše -  od pronájmu tratě, dopravy vozů, platů řidičů až po zničené pneumatiky.

Mercedes-AMG GT R má rekord na Nordschlaife. Záznam z jízdy bere dech!

Mercedes-AMG GT R má rekord na Nordschlaife. Záznam z jízdy bere dech!

Myslíte, že je to utopie? Ve chvíli, kdy tento článek zveřejňujeme, jsou zakladatelé v polovině. Přispějete také? Jak to nadšencům zatím jde, se můžete podívat zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků