15
Fotogalerie

Falešná sláva? Fisker si prý najal firmu, která jej vychvaluje do nebes

V dnešní době se na online tituly soustředí velká pozornost, čehož jsou si automobilky velmi dobře vědomy. Marketing některých ale zachází zřejmě až příliš daleko.

Výrobci používají různé taktiky na dosažení dobré pověsti. Jednou z metod je například přidávání falešných recenzí na weby jako Yelp, DealerRater nebo Google Reviews. Taktika je jednoduchá: automobilky chtějí pochvalnými příspěvky zvýšit celkové hodnocení společnosti. Je to sice nemorální, ale těžko se to prokazuje.

Další taktikou je spolupráce s agenturou, která prostřednictvím falešných čtenářů přidává pochvalné komentáře pod publikované články. K tomuto kroku se měla odhodlala automobilka Fisker, která se nemůže pochlubit právě špičkovou reputací. Vedení se to rozhodlo změnit díky indické společnosti, která má vylepšovat pověst automobilky založené v roce 2007, serveru thetruthaboutcars.com se to však dle všeho podařilo odhalit.

CPbPSnabLBZhCIAOUrQEPZsLbqd-0H5WT3S9YZfPPctAnI3VE3JSysvIeNjYk4xfrQO6F5K7A7YDwLE7QoDC5XSMB7g.jpgRph_bbqMZa6Z-scDg3ePHTqmjb35YY59Ukw54IOynePDALEi4VC96FQS77tjcZyZ2LyTcWZ4Bw2RppwDyFS5XJVSiNw.jpg
Fisker se chystá představit nový elektromobil s netradičními křídlovými dveřmi. Na jeho pověsti ale podle serveru thetruthaboutcars.com nepracuje zrovna férově.

Komentáře fiktivních čtenářů zároveň chrlí kritiku na společnost Karma Automotive. Tu založil také Henrik Fisker, následně ale přišla ne úplně povedená produkce elektrického luxusního sedanu Fisker Karma. Firma musela vyhlásit v roce 2013 bankrot a následně jí koupila společnost Wanxiang Group.

Pod články o novinkách z Fisker Automotive se naopak objevují jen pozitivní komentáře. Všechno krásné, sexy a samozřejmě bez jakékoliv chyby. Indičtí přispívatelé si dokonce mění svojí IP adresu, aby skryli svou skutečnou polohu. Důmyslné, skutečně to ale automobilce napraví reputaci, nebo to bude právě naopak? A nebo chce pověst Fiskeru do očí bijícími pochvalnými komentáři pokazit konkurence?

Screen-Shot-2016-10-21-at-11.19.06-AM-606x610.pngPasted-image-at-2016_10_21-09_24-AM-1-610x315.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-11.19.22-AM-610x517.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-3.17.11-PM.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-10.48.03-AM.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-10.45.53-AM.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-11.19.36-AM-610x385.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-3.06.20-PM-610x325.pngPasted-image-at-2016_10_21-09_29-AM-e1477060514877-610x178.png
Screen-Shot-2016-10-21-at-11.35.10-AM-610x203.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-11.31.44-AM-610x119.pngScreen-Shot-2016-10-21-at-7.42.03-AM-610x278.png
Screen-Shot-2016-10-21-at-11.31.58-AM-610x75.png
Foto: thetruthaboutcars.com

 

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Doporučujeme

Články odjinud