Fakta o společnosti Goodyear

Společnost Goodyear vyrábí a prodává pneumatiky, dopravní pásy, hadice a další technické pryžové výrobky pro dopravní průmysl a ostatní průmyslová a spotřebitelská odvětví, včetně chemického průmyslu.

Továrny společnosti Goodyear

Goodyear provozuje více než 80 továren ve 28 zemích světa:

  • Severní Amerika: 31 továren ve Spojených státech a 8 v Kanadě
  • Evropa, Blízký východ a Afrika: 3 továrny ve Francii, 1 v Nizozemsku, 6 v Německu,
    4 v Lucembursku, 1 v Polsku, 1 ve Slovinsku, 2 v Turecku, 3 ve Velké Británii,
    1 v Maroku, 1 v Jihoafrické republice
  • Latinská Amerika: 5 továren v Brazílii, 1 v Chile, 1 v Kolumbii, 1 v Guatemale,
    3 v Mexiku, 1 v Peru, 1 ve Venezuele
  • Asie: 2 továrny v Číně, 2 v Indii, 1 v Indonésii, 1 v Japonsku, 1 v Malajsii, 1 na Novém Zélandě, 1 na Filipínách, 1 na Tchajwanu, 1 v Thajsku
  • Jižní Tichomoří: 4 továrny v Austrálii

Mise společnosti Goodyear

Cílem společnosti Goodyear je stát se nezpochybnitelnou jedničkou ve svém odvětví a na trzích, kde působí. Naší vizí je být v každém směru nejlepší firmou v oblasti výroby pneumatik a gumárenského průmyslu.

Hodnoty, které Goodyear vyznává

Více než půl století vyjadřuje firemní hodnoty společnosti Goodyear motto: “Chraňte naše dobré jméno”. Toto motto je dnes naplňováno prostřednictvím firemní kultury, v níž mají šanci vyniknout zapálené konkurenceschopné týmy oddané věci a soutěžení.

Vedoucí postavení

Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Tržby společnosti za rok 2004 přesáhly 18 miliard USD.

V Severní a Jižní Americe je Goodyear největším výrobcem pneumatik. V Evropě a Asii patří společnosti Goodyear druhé místo.

Zaměstnanci společnosti Goodyear

Společnost Goodyear zaměstnává zhruba 75 000 pracovníků po celém světě.

Akcionáři společnosti

Akcie společnosti Goodyear vlastní více než 28 000 investorů. Akcie jsou obchodovány na burze v New Yorku, Chicagu a na Tichomořské burze (symbol GT).

Logo Goodyear

Logo okřídlené boty bylo inspirováno soškou římského boha Merkura, kterou měl doma zakladatel společnosti Frank Seiberling. Seiberling měl za to, že právě Merkur ztělesňuje mnoho charakteristických vlastností, jimiž jsou výrobky Goodyear známé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků