Faceliftu se dočkal i Golf na elektřinu. Nabídne dvakrát delší dojezd

Německá automobilka před pár dny odhalila facelift populárního modelu. O něco později se na autosalonu v Los Angeles dočkala také elektrická verze.

Volkswagen odhalil faceliftovaný Golf na domácí půdě ve Wolfsburgu již před několika dny. Tehdy jsme se však nedočkali informací o elektrické variantě, ty si totiž německá automobilka schovala až na autosalon do Los Angeles. Nejpopulárnější model této značky ve verzi s elektromotorem nabídne řadu zajímavého vybavení, vyšší výkon a zejména delší dojezd na jedno nabití.

VW Golf teď bude umět vypínat motor při uvolnění pedálu plynu

VW Golf teď bude umět vypínat motor při uvolnění pedálu plynu

Kapacita lithium-iontového akumulátoru vzrostla z 23,2 kWh (u předchozí verze) na 35,8 kWh. Dojezdová vzdálenost na jedno nabití se tak zvýší na zhruba 300 kilometrů. Z domácí zásuvky pak vůz nabijete za necelých 6 hodin. E-Golf se dočkal také aktualizace elektromotoru. Ten nově nabídne výkon až 100 kW a točivý moment 290 Nm. Elektromobil zrychlí z klidu na stovku za 9,6 sekundy. O téměř sekundu rychleji než předchozí generace.

Co do designu je to u elektrického Golfu stejné jako u modelů s konvenčními pohonnými jednotkami. Vůz se dočkal jen několika drobných úprav. Světlomety nyní ukrývají LED diody a k vidění je také tenký modrý proužek, který značí, že se jedná o vůz poháněný čistě elektřinou.

Fotogalerie: Přímo ve Wolfsburgu jsme zkoumali nový VW Golf

Fotogalerie: Přímo ve Wolfsburgu jsme zkoumali nový VW Golf

Interiér nově nabídne přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3". S nejdražším provedením infotainmentu můžete následně pracovat s displejem o úhlopříčce 9,2". Systému Discovery Pro samozřejmě nechybí možnost spolupráce s chytrými telefony a to pomocí funkcí Apple CarPlay a Android Auto. Do varovných systémů pak byla nově přidána také detekce chodce.

Díky nové baterii se elektrický Golf stává pro ostatní vozy s nulovými emisemi velkou konkurencí. Překoná i nejnovější Nissan Leaf (dojezdová vzdálenost 172 km) či Hyundai Ioniq Electric (200 km). Stále to však nebude stačit na elektrický Chevy Bolt, který na jedno nabití slibuje až 383 kilometrů. Na oficiální český ceník si budeme muset ještě nějaký čas počkat, odhadovaná suma se pohybuje okolo 900 000 českých korun.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků