Faceliftovaný Volkswagen Polo na českém trhu

Nové Polo přizpůsobilo svůj vzhled současnému designerskému trendu Volkswagenu, to znamená novou masku s V-profilem, která se objevila u Passatu či Golfu Plus. Současně s tím došlo i obměně motorů, přibyly dva motory 1.4 TDI a také benzíňák 1.4 FSI.
Faceliftovaný Volkswagen Polo na českém trhu

Nový vzhled, nové motory

Na českém trhu se začal prodávat faceliftovaný Volkswagen Polo. To je na první pohled dynamičtější, jeho maska nese nový V-profil táhnoucí se přes kapotu motoru až hluboko dolů k dolnímu okraji předního nárazníku. Polo je po novém Passatu druhým modelem své značky, který dostal tuto „tvář“. Ta se stává charakteristickým rysem všech příštích modelů značky Volkswagen. Lehce upravené jsou i zadní světlomety, které přebírají některé designerské prvky od hlavních světlometů.

Nastupující model je v porovnání se svým předchůdcem o 19 mm delší, jeho celková délka činí 3 916 mm. Šířka (1 650 mm) a výška (1 465 mm) zůstává stejná jako u stávajícího modelu. Interiér Pola se téměř nezměnil, dle tiskové zprávy dostal jen nový volant a nově stylizované palubní přístroje. Vůz je dostupný ve třech stupních výbavy: Trendline, Comfortline a Sportline. Stejně jako u předchozího modelu počítá český importér s největším zájmem zákazníků o model Comfortline, který obsahuje v základí výbavě např. čelní airbagy, posilovač řízení, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu a zrcátek, mlhovky a rádio s CD přehrávačem.

Zájemci o nový model budou moci vybírat ze čtyř zážehových agregátů o výkonech od 40 kW/55 k až po 74 kW/100 k a čtyř nafťáků TDI, jejichž výkony sahají od 51 kW/70 k po 96 kW/130 k. Základním vznětovým motorem je moderní tříválec 1.4 TDI o výkonu 51 kW/70 k. Další novinkou je výkonnější verze tříválce TDI, naladěná na výkon 59 kW/80 k, a motor 1.4 FSI 63 kW. Nové motory mají následující parametry:

  • 1.4 TDI: 51 kW/4000 ot.; 155 Nm/1600 ot.; EU4; 164 km/h; 14,6 s; spotřeba 5,9/4,1/4,7 l
  • 1.4 TDI: 59 kW/4000 ot.; 195 Nm/2200 ot.; EU4; 174 km/h; 12,8 s; spotřeba 5,7/4,1/4,6 l
  • 1.4 FSI: 63 kW/5000 ot.; 130 Nm/3750 ot.; EU4; 178 km/h; 12,1 s; spotřeba 7,8/4,8/5,9 l

Ceník

Motor Trendline Comfortline Sportline
1.2 40 kW, 5st. 269 900 283 700 -
1.2 47 kW, 5st. - 338 700 379 400
1.4 55 kW, 5st. - 351 500 392 300
1.4 55 kW, 4st. aut. - 384 700 425 400
1.4 FSI 63 kW, 5st. - 395 400 427 900
1.4 74 kW, 5st. - 373 600 414 400
1.4 TDI 51 kW, 5st. 373 900 385 000 425 700
1.4 TDI 59 kW, 5st. - 414 800 447 300
1.9 TDI 74 kW, 5st. - 446 700 479 200
1.9 TDI 96 kW, 6st. - 524 200 556 700

Tip: Celý ceník vč. příplatkové výbavy najdete na webu Volkswagenu.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků