Faceliftovaný Saab 9-5 s přehledem cen

Švédský výrobce vozů Saab na frankfurtském autosalonu poprvé veřejně představí faceliftovaný model 9-5. Ve Frankfurtu si tak odbyde výstavní premiéru jak nový sedan, tak i kombi, které nyní Saab označuje jako "Sport Combi". Se zveřejněním těchto informací Saab uvedl i zaváděcí ceny na německém trhu a ceny některých příplatkových výbav.

Faceliftovaný model 9-5 dostane pod kapotu celkem pětici motorů, z toho čtyři benzínové a jeden naftový. Základní motorizace bude tradiční 2.0t se 110 kW (150 k) a vrcholná motorizace pak opět tradiční 2.3 Turbo Aero s výkonem 191 kW (260 k).

Saab také uvedl, že na německém trhu bude nabízet i model spalující alternativní palivo bioethanol. Ve Švédsku jsou automobily, které jsou poháněny tímto palivem, poměrně časté, protože jsou daňově zvýhodněné. Model s tímto motorem bude mít pod kapotou motor 2.0t ovšem s výkonem 132 kW (180 k).

Kompletní přehled cen na německém trhu:

9-5 Limusine:

  • 2.0t Linear 150 k - 30.450 Euro
  • 2.3t Linear 185 k - 32.450 Euro
  • 2.3T Vector 220 k - 37.650 Euro
  • 2.3 Turbo Aero 260 k - 39.900 Euro
  • TiD Linear 150 k - 32.050 Euro

9-5 Sport Combi:

  • 2.0t Linear 150 k - 31.500 Euro
  • 2.3t Linear 185 k - 33.500 Euro
  • 2.3T Vectro 220 k - 38.700 Euro
  • 2.3 Turbo Aero 260 k - 40.950 Euro
  • TiD Linear 150 k - 33.100 Euro

Ceny se budou pohybovat od cca 928 000 Kč až po 1 220 000 Kč ve verzi sedan. Za verzi combi se připlácí přibližně 35 000 Kč. Na českém trhu se nyní prodává model 2.0t Linear za 942 000 Kč a v Německu přibližně za 905 000 Kč, lze tedy předpokládat, že cena v ČR se nepatrně zvýši.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků