Faceliftovaný Renault Megane s novým výrazem i technikou

Druhá generace Renaultu Megane je na trhu již několik roků, a tak na konci toho letošního přišel očekávány facelift. Právé představené omlazení pozměnilo vozů tvář, která je nyní svalnatější a robustnější. Změny se ale odehrály i pod kapotou, pojďme se na omlazení vozu podívat blíže.
Faceliftovaný Renault Megane s novým výrazem i technikou

U všech svých šesti verzí modelu Megane najdete spoustu nových linii a tvarů. Nové jsou světlomety a přepracovaná přední maska s nárazníkem a mřížkou chladiče. Ta nyní připomíná písmeno V. Na zádi najdeme nyní pozměněné světlomety a nové linie. V interiéru se odehrály tradiční omlazovací kůry. Nové materiály, nové barevné kombinace a také mírně modifikovaná přístrojová deska.

Renault se však při faceliftu nespoléhal pouze na vzhled, posilnil také motory. Všechny nyní nabízené naftové motory budou plnit emisní normu Euro 4. Nejsilnější nafťák bude zastupovat dvoulitr dCi o výkonu 110 kW (150 k). Motor 1,9 dCi dosahuje výkonu 95 kW (130 k) a motor 1.5 dCi výkonu 77 kW (105 k). Benzínové motory zastupuje známá čtrnáctka o výkonu 73 kW (100 k), dále šestnáctistovka o výkonu 80 kW (110 k), dvoulitr s výkonem 100 kW (136 k) a dvojice dvoulitrů, které jsou přeplňované turbodmychadlem. Slabší verze dává výkon 121 kW (165 k) a silnější, která se objeví pouze ve verzi Sport, pak 165 kW (225 k).

Níže si můžete prohlédnout nový Mégane ve všech karosářských variantách. Myslíte si, že se facelift tohoto extravagantního Francouze povedl?



Megane - hatchback

 
Megane - sedan


Megane - kombi


Megane - kupé-kabrio CC

 
Megane - hatchback; Megane Sport

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků