Faceliftovaný Renault Megane s novým výrazem i technikou

Druhá generace Renaultu Megane je na trhu již několik roků, a tak na konci toho letošního přišel očekávány facelift. Právé představené omlazení pozměnilo vozů tvář, která je nyní svalnatější a robustnější. Změny se ale odehrály i pod kapotou, pojďme se na omlazení vozu podívat blíže.
Faceliftovaný Renault Megane s novým výrazem i technikou

U všech svých šesti verzí modelu Megane najdete spoustu nových linii a tvarů. Nové jsou světlomety a přepracovaná přední maska s nárazníkem a mřížkou chladiče. Ta nyní připomíná písmeno V. Na zádi najdeme nyní pozměněné světlomety a nové linie. V interiéru se odehrály tradiční omlazovací kůry. Nové materiály, nové barevné kombinace a také mírně modifikovaná přístrojová deska.

Renault se však při faceliftu nespoléhal pouze na vzhled, posilnil také motory. Všechny nyní nabízené naftové motory budou plnit emisní normu Euro 4. Nejsilnější nafťák bude zastupovat dvoulitr dCi o výkonu 110 kW (150 k). Motor 1,9 dCi dosahuje výkonu 95 kW (130 k) a motor 1.5 dCi výkonu 77 kW (105 k). Benzínové motory zastupuje známá čtrnáctka o výkonu 73 kW (100 k), dále šestnáctistovka o výkonu 80 kW (110 k), dvoulitr s výkonem 100 kW (136 k) a dvojice dvoulitrů, které jsou přeplňované turbodmychadlem. Slabší verze dává výkon 121 kW (165 k) a silnější, která se objeví pouze ve verzi Sport, pak 165 kW (225 k).

Níže si můžete prohlédnout nový Mégane ve všech karosářských variantách. Myslíte si, že se facelift tohoto extravagantního Francouze povedl?



Megane - hatchback

 
Megane - sedan


Megane - kombi


Megane - kupé-kabrio CC

 
Megane - hatchback; Megane Sport

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků