Faceliftovaný Hyundai Terracan na českém trhu

Terénních automobilů klasické koncepce ubývá. Jednou z mála automobilek, která ctí tradici pravých off-roadů je Hyundai s modernizovaným modelem Terracan. Robustní vůz, který se s jistotou pohybuje po asfaltových silnicích a lehce zvládá terénní nástrahy, si mnozí oblíbili i pro jeho vysokou míru reprezentativnosti.

Zlepšení technických parametrů

To všechno platí i nadále, co víc, Terracan v uvedených směrech ještě dále posiluje. K vylepšení technických parametrů dochází především u velmi oblíbeného turbodieselu 2,9 CRDi, jehož dosavadní výkon 110 kW se zvyšuje na 120 kW, tedy ze 150 na 163 koně při 3800 otáčkách za minutu. U nového Terracanu se zvětšením brzdových kotoučů na 303 mm zvyšuje také účinnost brzd a byť nepatrně, se u něj mění i vnější rozměry do délky (4700 mm) a výšky (1840 mm). U verze Terracan 2,9 CRDi ELEGANCE je jako novinka trvalý pohon 4x4 s aktivním přenosem točivého momentu. Model je dodáván standardně s manuální převodovku, za příplatek je možná i  čtyřstupňová automatická převodovka.

Vnitřní a vnější design

Velmi moderně vypadá Hyundai Terracan i pojetím vnějšího a vnitřního designu. Kromě rozšíření nabídky barev karosérie o další dva odstíny má nový model jinou také masku chladiče, nárazníky, zadní skupinové svítilny, páté dveře a litá kola. Mlhová světla dostala hranatější tvar a jsou nyní součástí předního nárazníku.

Jinými barvami se prezentuje Terracan i ve svém interiéru. Zatímco dosud mu vládla především černá barva, nyní to bude  šedý, potažmo béžový odstín. S tím dokonale souzní změněná přístrojová deska, na níž hlavní ukazatele dostaly bílý podklad a vyhlížejí více sportovním dojmem. Posádka se nyní bude v Terracanu cítit ještě více pohodlněji a komfortněji než dosud i díky několika dalším doplňkům. Vhod jistě přijde možnost výškového nastavení loketní opěrky vpředu, dvanáctivoltová zásuvka s držákem nápojů v zadní části středové konzoly či praktičtější uspořádání schránky v loketní opěrce, které má dvojité dno.

Ceny na českém trhu

Hyundai Terracan se na českém trhu prodává od 899.900 Kč včetně DPH. U Terracanu je rovněž možnost úpravy pro kategorii N1, tedy možnost odpočtu DPH. Cena této upravené verze je od 775.208 Kč bez DPH avšak zahrnuje již přepážku a její monáž.

Model Terracan 2,9 CRDi je v nabídce ve verzi DYNAMIC 4x4 (s 5ti stupňovou manuální převodovkou) a ELEGANCE 4x4 (s 5ti stupňovou manuální převodovkou nebo 4 stupňovou automaticku převodovkou).  Rovněž je k dispozici verze Terracan SPORT 4x4 s motorem 3,5 V6 a čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Záruka

Stejně jako u ostatních vozů Hyundai je i u Terracanu poskytována záruka 3 roky a to bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků