Faceliftovaný Hyundai Terracan na českém trhu

Terénních automobilů klasické koncepce ubývá. Jednou z mála automobilek, která ctí tradici pravých off-roadů je Hyundai s modernizovaným modelem Terracan. Robustní vůz, který se s jistotou pohybuje po asfaltových silnicích a lehce zvládá terénní nástrahy, si mnozí oblíbili i pro jeho vysokou míru reprezentativnosti.

Zlepšení technických parametrů

To všechno platí i nadále, co víc, Terracan v uvedených směrech ještě dále posiluje. K vylepšení technických parametrů dochází především u velmi oblíbeného turbodieselu 2,9 CRDi, jehož dosavadní výkon 110 kW se zvyšuje na 120 kW, tedy ze 150 na 163 koně při 3800 otáčkách za minutu. U nového Terracanu se zvětšením brzdových kotoučů na 303 mm zvyšuje také účinnost brzd a byť nepatrně, se u něj mění i vnější rozměry do délky (4700 mm) a výšky (1840 mm). U verze Terracan 2,9 CRDi ELEGANCE je jako novinka trvalý pohon 4x4 s aktivním přenosem točivého momentu. Model je dodáván standardně s manuální převodovku, za příplatek je možná i  čtyřstupňová automatická převodovka.

Vnitřní a vnější design

Velmi moderně vypadá Hyundai Terracan i pojetím vnějšího a vnitřního designu. Kromě rozšíření nabídky barev karosérie o další dva odstíny má nový model jinou také masku chladiče, nárazníky, zadní skupinové svítilny, páté dveře a litá kola. Mlhová světla dostala hranatější tvar a jsou nyní součástí předního nárazníku.

Jinými barvami se prezentuje Terracan i ve svém interiéru. Zatímco dosud mu vládla především černá barva, nyní to bude  šedý, potažmo béžový odstín. S tím dokonale souzní změněná přístrojová deska, na níž hlavní ukazatele dostaly bílý podklad a vyhlížejí více sportovním dojmem. Posádka se nyní bude v Terracanu cítit ještě více pohodlněji a komfortněji než dosud i díky několika dalším doplňkům. Vhod jistě přijde možnost výškového nastavení loketní opěrky vpředu, dvanáctivoltová zásuvka s držákem nápojů v zadní části středové konzoly či praktičtější uspořádání schránky v loketní opěrce, které má dvojité dno.

Ceny na českém trhu

Hyundai Terracan se na českém trhu prodává od 899.900 Kč včetně DPH. U Terracanu je rovněž možnost úpravy pro kategorii N1, tedy možnost odpočtu DPH. Cena této upravené verze je od 775.208 Kč bez DPH avšak zahrnuje již přepážku a její monáž.

Model Terracan 2,9 CRDi je v nabídce ve verzi DYNAMIC 4x4 (s 5ti stupňovou manuální převodovkou) a ELEGANCE 4x4 (s 5ti stupňovou manuální převodovkou nebo 4 stupňovou automaticku převodovkou).  Rovněž je k dispozici verze Terracan SPORT 4x4 s motorem 3,5 V6 a čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Záruka

Stejně jako u ostatních vozů Hyundai je i u Terracanu poskytována záruka 3 roky a to bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků