Faceliftované BMW X5 s M paketem konečně oficiálně

Omlazená verze oblíbeného SUV bavorské automobilky zazáří již za pár dnů na ženevském autosalonu a do prodejů se dostane krátce poté. Jistě si pamatujete, jak automobilka s virtuálním odhalením tohoto vozu otálela a jinak to nebylo ani v případě chystaného inovovaného M paketu. Nyní už je ale vše oficiální a my se můžeme podívat na bohatou sadu fotografii a zjistit pár nových poznatků o tomto na oko sportovním SUV.

Celý stylingový paket sestává ze stejných dílů jako ten předchozí. Standardem jsou 19-ti palcová kola, zatímco ti náročnější, požadující „20 palců“, si už budou muset připlatit. Výfukové potrubí pochází z verze xDrive50i a je citlivě zasazeno do masivně působícího zadního nárazníku. Ostatní doplňky by se měly podílet na zlepšení aerodynamických vlastností vozu, výrobce ovšem žádný konkrétní údaj nezveřejnil. Za zmínku ještě stojí „saténové“ černé střešní lišty a sportovně laděný interiér, jemuž dominuje tříramenný kožený volant a sportovní sedadla s plně elektrickým ovládáním.

Tip: Představení faceliftovaného BMW X5 naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X5 s inovovaným M paketem
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků