Faceliftované BMW X3 na českém trhu (české ceny)

Relativně decentní facelift menšího SUV bavorské automobilky jsme vám představili již koncem června. Krom několika menších úprav vzhledu přinesl iks-trojce také nové třílitrové motory 3,0si a 3,0sd s výkony přes 200 kW. Vůz je ve svém omlazeném provedení od září k dispozici i na českém trhu za ceny od 1 033 300 Kč vč. DPH za verzi s čtyřválcovým motorem 2,0i 110 kW (150 koní). Nejočekávanější novinky ale stojí na opačné straně cenového spektra, nový atmosferický třílitr 3,0si s přímým vstřikem paliva do válce a výkonem 200 kW (272 koní) si můžete pořídit od 1 311 500 Kč vč. DPH, dvojitým turbem přeplňovnaý diesel 3,0sd s výkonem 210 kW (286 koní) může být váš od 1 485 600 Kč, rovněž včetně daně. Za diesel s nepodstatně vyšším výkonem si tak BMW nechá šeredně připlatit, což u něj nebývalo zvykem (ještě u modelu před faceliftem činil rozdíl 35 tisíc Kč u motorů s výkonovým rozdílem 10 kW ve prospěch benzinu, nyní činí 174 tisíc Kč u motorů s výkonvým rozdílem 10 kW ve prospěch nafty).

Přehled základních cen jednotlivých modelů naleznete níže, přehled základní a příplatkové výbavy zatím není k dispozici, ale bude jistě prakticky totožný jako v Německu. Ceny základních verzí se proti modelu před faceliftem zvýšily jen nepatrně, u stejných provedení o necelých 10 tisíc Kč.

X3 2.0d (110 kW/150 koní) 935 900 Kč bez DPH, 1 113 700 Kč vč. DPH
X3 3.0d (160 kW/218 koní) 1 114 200 Kč bez DPH, 1 325 900 Kč vč. DPH
X3 3.0sd (210 kW/286 koní) 1 248 400 Kč bez DPH, 1 485 600 Kč vč. DPH
X3 2.0i (110 kW/150 koní) 868 300 Kč bez DPH, 1 033 300 Kč vč. DPH
X3 2.5si (160 kW/218 koní) 1 043 000 Kč bez DPH, 1 241 200 Kč vč. DPH
X3 3.0si (200 kW/272 koní) 1 102 100 Kč bez DPH, 1 311 500 Kč vč. DPH

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X3 po faceliftu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků