Faceliftované BMW řady 3 se ukáže v Ženevě. Dostane tříválec

Faceliftované BMW řady 3 se ukáže v Ženevě. Dostane tříválec

Pamatujete si dobu, kdy byl atmosférický řadový šestiválec morální povinností pod kapotou BMW řady 3? Tak tomu už je dávno konec a ani facelift, který se ukáže na autosalonu v Ženevě, na tom nic měnit nebude. Naopak šestiválec, samozřejmě s přeplňováním, zůstane pouze u vrcholné verze 340i (dříve 335i).

Facelift přinese upravenou přední část včetně nové grafiky světel. Ta budou moci být plně diodová, na laserová světla si budeme muset ještě počkat. Drobné změny se dotknou i zadní části. Spíše se dá očekávat rozšíření výbavy o nové asistenční systémy a barevné kombinace.

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Pod kapotu se nastěhuje přeplňovaný tříválec 1,5 l z Mini (a BMW řady 1) ve verzi 316i nebo 318i. Pokud se nic nezmění, tak by výkon jednotky měl dosahovat na 100 kW (136 k) a točivý moment na 220 Nm. Hodnota normované spotřeby by se měla vejít pod 6 l na 100 km, zrychlení na 100 km/h se odehraje za méně než 10 sekund a maximální rychlost překročí 200 km/h.

Novinkou má být také plug-in hybridní systém založený na čtyřválci 2,0 l s přeplňováním (výkon motoru 180 kW a točivý moment 400 N.m), elektrickým dojezdem 35 km a kombinovanými emisemi pod 50 g/km CO2.

Jinak očekávejte obligátní čtyřválcové turbodiesely, na tříválcový diesel se zřejmě ještě nedostane. Naftový šestiválec pro 330d a 340d (dříve 335d) také ještě zůstane, stejně tak možnost volby pohonu všech kol xDrive a osmistupňové automatické převodovky.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků