Faceliftované BMW řady 3 se ukáže v Ženevě. Dostane tříválec

Faceliftované BMW řady 3 se ukáže v Ženevě. Dostane tříválec

Pamatujete si dobu, kdy byl atmosférický řadový šestiválec morální povinností pod kapotou BMW řady 3? Tak tomu už je dávno konec a ani facelift, který se ukáže na autosalonu v Ženevě, na tom nic měnit nebude. Naopak šestiválec, samozřejmě s přeplňováním, zůstane pouze u vrcholné verze 340i (dříve 335i).

Facelift přinese upravenou přední část včetně nové grafiky světel. Ta budou moci být plně diodová, na laserová světla si budeme muset ještě počkat. Drobné změny se dotknou i zadní části. Spíše se dá očekávat rozšíření výbavy o nové asistenční systémy a barevné kombinace.

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Pod kapotu se nastěhuje přeplňovaný tříválec 1,5 l z Mini (a BMW řady 1) ve verzi 316i nebo 318i. Pokud se nic nezmění, tak by výkon jednotky měl dosahovat na 100 kW (136 k) a točivý moment na 220 Nm. Hodnota normované spotřeby by se měla vejít pod 6 l na 100 km, zrychlení na 100 km/h se odehraje za méně než 10 sekund a maximální rychlost překročí 200 km/h.

Novinkou má být také plug-in hybridní systém založený na čtyřválci 2,0 l s přeplňováním (výkon motoru 180 kW a točivý moment 400 N.m), elektrickým dojezdem 35 km a kombinovanými emisemi pod 50 g/km CO2.

Jinak očekávejte obligátní čtyřválcové turbodiesely, na tříválcový diesel se zřejmě ještě nedostane. Naftový šestiválec pro 330d a 340d (dříve 335d) také ještě zůstane, stejně tak možnost volby pohonu všech kol xDrive a osmistupňové automatické převodovky.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků