Faceliftované BMW řady 3 se předvádí na dalších fotkách

Seznam kapitol
  1. BMW řady 3
  2. Fotogalerie: BMW řady 3

Facelift současného BMW řady 3 byl odhalen na začátku letošního května, nyní automobilka vypouští další sadu doprovodných fotografií z mezinárodní dynamické prezentace pořádané v rakouském Achenkirchu. Na fotkách můžeme vidět jen sedan BMW 340i, ale facelift se samozřejmě týká i jiných motorizací, verze M3 a karoserie kombi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pod kapotou BMW řady 3 můžete mít poprvé v historii i tříválec. Je to benzínový motor o objemu 1,5 l, samozřejmě má přeplňování turbodmychadlem a výkon 136 koní

Jak už asi víte, pod kapotu BMW řady 3 se vůbec poprvé nastěhoval tříválec, který najdete ho ve verzi 318i. Jednotka o objemu 1,5 l vám nenabídne víc než 100 kW (136 koní) a 230 Nm. Spotřebovat má jen pět litrů na 100 km.

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Nový je i čtyřválec 2,0 l s přeplňováním, který má výkon 135 kW (184 koní, BMW 320i) nebo 185 kW (252 koní, BMW 330i). Při připomínce modelu 330i si vždycky vzpomeneme na ten báječný atmosférický šestiválec, kterému jsme naposled zamávali s koncem generace E90...

Špičku motorové nabídky tvoří verze BMW 340i. Třílitrový řadový šestiválec s přeplňováním nabízí výkon 240 kW (326 koní) a točivý moment 450 Nm. Nejprodávanější ale budou logicky diesely. Verze BMW 316d má podladěný dvoulitr o výkonu 85 kW (116 koní), následují verze 318d, 320d a 325d. Šestiválec 3,0 l najdete v modelech 330d a 340d a později přijde i hybrid 340e se spotřebou 2,1 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW řady 3
  2. Fotogalerie: BMW řady 3
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků