Faceliftované BMW řady 3 se předvádí na dalších fotkách

Seznam kapitol
  1. BMW řady 3
  2. Fotogalerie: BMW řady 3

Facelift současného BMW řady 3 byl odhalen na začátku letošního května, nyní automobilka vypouští další sadu doprovodných fotografií z mezinárodní dynamické prezentace pořádané v rakouském Achenkirchu. Na fotkách můžeme vidět jen sedan BMW 340i, ale facelift se samozřejmě týká i jiných motorizací, verze M3 a karoserie kombi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pod kapotou BMW řady 3 můžete mít poprvé v historii i tříválec. Je to benzínový motor o objemu 1,5 l, samozřejmě má přeplňování turbodmychadlem a výkon 136 koní

Jak už asi víte, pod kapotu BMW řady 3 se vůbec poprvé nastěhoval tříválec, který najdete ho ve verzi 318i. Jednotka o objemu 1,5 l vám nenabídne víc než 100 kW (136 koní) a 230 Nm. Spotřebovat má jen pět litrů na 100 km.

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Nový je i čtyřválec 2,0 l s přeplňováním, který má výkon 135 kW (184 koní, BMW 320i) nebo 185 kW (252 koní, BMW 330i). Při připomínce modelu 330i si vždycky vzpomeneme na ten báječný atmosférický šestiválec, kterému jsme naposled zamávali s koncem generace E90...

Špičku motorové nabídky tvoří verze BMW 340i. Třílitrový řadový šestiválec s přeplňováním nabízí výkon 240 kW (326 koní) a točivý moment 450 Nm. Nejprodávanější ale budou logicky diesely. Verze BMW 316d má podladěný dvoulitr o výkonu 85 kW (116 koní), následují verze 318d, 320d a 325d. Šestiválec 3,0 l najdete v modelech 330d a 340d a později přijde i hybrid 340e se spotřebou 2,1 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW řady 3
  2. Fotogalerie: BMW řady 3
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků