Nedávno jsme vám přinesli první fotografie připravovaného faceliftu pro šestkové coupé. Nyní se podařilo špionážním fotografům zachytit vůz při testovaní přímo na starém Nürburgringu. Vůz nemá na sobě téměř žádné maskování, a tak se je možné vidět, jak bude tento jemný facelift nakonec vypadat.
Pozměněn je přední nárazník, zadní světlomety a nový je i malý spoiler na víku zavazadlového prostoru. Beze změn zřejmě nezůstane ani interiér, k němu ale podrobnější informace prozatím nemáme. Pod kapotou zůstane vše při starém – model 630i s hořčíkovým třílitrem a výkonem 190 kW (258 k), silnější osmiválcová verze 650i (4,8l / 367 koní) a vrcholný model M6. A zřejmě se s faceliftem dočkáme i první dieselové šestky, modelu 635d. BMW by mělo inovovaný model přivézt na podzimní autosalon do Frankfurtu.
Foto © Automedia Facelift šestky bude jen velmi jemný
BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.
BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GT • BMW Řada 7 • BMW X1 • BMW X2 • BMW X3 • BMW X4 • BMW X5 • BMW X6 • BMW X7 • BMW Z4
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Minule vám Martin Vaculík představil tu správnou specifikaci Škody Octavia. Jenže taková stála 895.800 Kč a byl to vůz s předním pohonem. Co tak za 738.900 dvoulitrovou čtyřkolku Mazda CX-30?
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.
Ferrari 250 GT SWB Breadvan patří mezi nejzajímavější auta šedesátých let minulého století. Jeden designér mu teď postavil moderní poctu.
Sandero si nadále klade za cíl mít co nejnižší cenovku. A teď se můžeme konečně podívat, jak vypadá v úplném základu.
Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.
Posádka přitom nevypadá, že by měla každou chvíli z otevřené kabiny vypadnout.
Efektivní a elegantní - takové je použití špičkových aditiv nejen do PHM.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
Rozsáhle modernizované SUV už míří do prodeje v Česku. Prozatím nabízí dva motory.
Příchod nové škodovky na trh byl takovou událostí, že si oznámení cenovky vysloužilo i vlastní reportáž v televizních novinách.
Hyundai se poslední dobou pořádně snaží v odvětví designu a techniky. Jak umí obě oblasti spojit ukazuje třeba na světlometech svého nového SUV.
Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?