Faceliftem oživený PT Cruiser pokračuje v retro stylu

Jedním z mála aut, které má absolutně osobitý a nezaměnitelný design, je Chrysler PT Cruiser. Ten nyní dostal facelift a nový motor. Zda mu to pomůže, aby se na trhu úspěšně udržel i nadále, se zatím nedá odhadnout. Podívejte, co nového pro nás Chrysler připravil.
Faceliftem oživený PT Cruiser pokračuje v retro stylu

Je to již téměř šest let, co přišel na trh osobitý PT Cruiser z produkce automobilky Chrysler. Pro větší prodejní úspěch nasadil Chrysler v roce 2002 také naftový motor, který byl společně s kabátem a některými dalšími prvky inovován a vůz se nám tak nyní představuje v kompletně inovované podobě.

Nový kabát s sebou přinesl novou přední masku chladiče a nové světlomety, které se stále jakoby přelévají do blatníků, ale jejich tvar nyní připomíná osmičku, proti původní kapce. Pod světly se nachází nový přední nárazník s poměrně velkými nasávacími otvory a kulatými mlhovkami. Zadní partie prošla také proměnou. Najdeme na ní nový nárazník a také nové, byť tvarově stejné zadní světlomety. Poměrně velká změna proběhla v interiéru. Téměř vše bylo změněno. Palubní deska má nyní zcela nový tvar a dominují jí hrany. Ovládací prvky, barevné pojetí, ale i přístrojová deska je zcela nová. Budíky jsou nyní daleko větší. V interiéru se také objeví nové materiály a nové barevné kombinace.

Velkou inovací prošel i naftový motor 2,2 CRD. Tomu byl navýšen výkon z původních 89 kW (120 k) na 110 kW (150 k), točivý moment pak zůstal stejný, tedy 300 Nm. Navýšení výkonu pomohlo hlavně nové turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek. Nový nafťák také plní emisní normu Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Chrysler PT Cruiser po faceliftu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků