Facelift VW Passat je připraven. Šéf značky prozradil, kdy bude odhalen

11 komentářů

GR8
16. března • 16:57

Passat se mi nikdy nelibil a aktualni generace je snad ze vsech nejhorsi. Nevzhledna krabice.Mel jsem moznost minuly rok vyzkouset na cca 300 km B7 s 1.6 chrochtakem. To auto jelo presne tak jak jsem ocekaval. Relativne pohodlna jizda bez jakychkoli vetsich emoci. Klasicke fleetove auto pro dealery coca cola. Otec vlastnil kdysi B5 1.9 TDI PD smradlak. A to byl neskutecny krap. Mel jsem strach to malinko ostreji pustit do zatacky. Nicmene kazdemu co po chuti je. Mizernym prodejum mimo EU se vubec nedivim.

Josef
17. března • 11:54

GR 8 - Proto také kvůli chybějícím větším emocím VW postavil Arteon jako "emotivní" alternativu... Já jsem s Passatem jako služebním s motorem 2.0 TDI byl spokojen. Teď musím být bohužel spokojen jen se služební Octavií, která ale nakonec splňuje také svůj účel a spolehlivě funguje jak má (každodenní solidní "dělník")...
Myslím si, že koncern VW to má ale nastaveno dobře a zákazník si může vybrat podle svého gusta. Od "přibližovadel" přes "užitkáče" a manažerské "dělníky" (Octavia, Superb, Golf, Passat,...) až pro skvosty od Audi a třeba i luxusní Lamborghini, Bugatti, Bentley.
Jenže zajímavá a emotivní auta za dobrou ( často i lepší) cenu lze koupit i jinde - jak jsi napsal, cituji: "...každému co po chuti je."
To jsem si splnil se soukromým rodinným autem - vyplatilo se mi nesetrvávat ve schematech vymezených od koncernu do koncernu. ;-)

GR8
17. března • 12:48

To Josef. Vidis a ja rozhodne Arteon nepovazuju za vozidlo ktere by melo vzbuzovat emoce. Ani omylem. Je to porad jen Passat. Muj pohled podporuji i prodeje predelaneho Passatu v rodnem Nemecku. Zadna slava to neni. Ale jak vzdy rikam kazdemu co pochuti mu jest. Nemyslim si ze VAG vozidla jsou spatna. Rikam ze jsou neuveritelne precenovana. A nehodlam na mem nazoru nic menit. Novinari za sponzoring vychvali a stado jde kupovat. Nemuzu si pomoci. Naposled minuly rok v lete prijel kamos s T5. Byl totalne nadsenej. Jel js s nim pro pivko. Myslel jsem ze se to rozpane. Kroutilo se to jak kobra pred utokem. Palubka vrzala. A frajer mi zacal vykladat ze to je pecka ze ted vymenil rozvody altik ze mu to dost kouri ale ze se mu na to kluci pristi tyden podivaji. :-D:-D Proste ulet. Rikam TVL kamo vzdyt to auto je pred smrti. Neni woe je to paradni. Ok. Ja si jen predstavuju za sve penize jinou paradu. Ano. Jaks napsal. Koncern se nekupuje ten se fasuje. Ja sam jsem koupil do firmy Skodovku. Proc? Ani nevim. Do kazde uz jsem nasypal dalsich 20 tacku za opravy. Uz je nikdy nekoupim.

stealth01
19. března • 9:02

Kým jsou VAG auta přeceňována? Majiteli? Podívej se ale třeba do svědomí svého nebo spousty lidí, co zde píšou. John Doe a jeho už otravné téma japonských aut a hlavně hybridů, jsou tady zapřísáhlí Alfisti, Subaristé apod. Tito všichni přeceňují svá auta více či méně. Mně osobně je úplně jedno, s čím jezdím, ale musí mi to stoprocentně vyhovovat. A jelikož skoro každý den testuju nějaká nová auta, projíždím se jimi a porovnávám, tak vím, která auta nechci a po kterých toužím. Já si nemyslím, že je VAG v očích majitelů přeceňován více, než Toyota v očích fanatiků japonských aut. Vždycky je velmi směšné, že se třeba LandCruiser snaží o nějaký závod se mnou, když ví, že nemá nejmenší šanci. Já ho nechám, protože pracuju denně na svém egu, ale je to dost trapné.

Josef
17. března • 13:37

GR8 - Proto jsem to "emotivní" dal do uvozovek a za "alternativu" jsem napsal několik teček (...). :-) Myslím si, že máme podobný názor. Jen doplním, že auto s emocemi, které má být opravdu emotivní, není vyvíjeno jako součást koncernové stavebnice, ale od začátku až do konce s jasně stanoveným záměrem (představami, vizemi, bez striktních omezení konstruktérů...). Samozřejmě některé samostatné dobře fungující části lze převzít (motor, převodovka,...) a "vyladit" odborným tuningem. V koncernu VW, Seat, Škoda, Audi má největší svobodu to Audi. To je ale všeobecně známé a je zbytečné o tom diskutovat. Stejně tak platí, že pořádné (emotivní,...) auto není zadarmo a člověk musí hold šáhnout hlouběji do peněženky. Na druhou stranu je hodně lidí, pro které je auto pouhým dopravním prostředkem pro přemísťování z místa A do místa B. Takoví lidé ani nepoznají rozdíly mezi srovnatelnými auty a emoce už vůbec. Pro ně je třeba nabídka koncernu VW sázka na jistotu - nemají obavy, že "šplápnou" vedle. V současnosti díky globalizačním vlivům (technologie, dodavatelé automotive společné pro více značek, finance,...) ale nabízená "konfekce" na trhu s auty je taková, že rozdíly mezi značkami jsou v daných kategoriích zanedbatelné a záleží pouze na vkusu zákazníka. Proto je spousta spokojených zákazníků, kteří koupili Peugeoty, Opely, Citroeny, Hyundaie, KIA...atd. a na druhou stranu "smolaři" se spálili i když vsadili na jistotu a koupili si něco z koncernu VW. Auto je primárně složitý stroj a tem se může pokazit. A když je smůla, tak hold "Černý Petr" může postihnout i majitele Porsche nebo řeba RR. Nic se ale přece neděje, protože auto jako stroj lze přece opravit. A s těmi "vyhozenými" penězi "navíc" je nutné počítat. Jsou to hold "provozní" náklady. ;-)
Jo a hodně se zapomíná na to, že záleží na tom, jak se s autem zachází a jak se udržuje (kvalifikovaně - ne nějakým "Lojzou" ve stodole za vesnicí...). Řada "zaručených" závad v "diskusích" je často s tímto spojena a vůbec se to nezmiňuje - jako by všichni uživatelé byli "dokonalí" a vzorně se složitým strojem (autem) zacházeli a do auta dávali při údržbě jen ty nejlepší náplně a náhradní díly.

king014
16. března • 14:55

Tahle generace se prostě nepovedla, to žádnej fejslift nezachrání.

Kvicala
16. března • 14:20

Nebyt toho nadpisu,vubec bych nepoznal,ze na fotce je Passat.To je tak neskutecne revolucni facelift,ne-li uplne jine auto!

francouz
16. března • 9:04

:-D takze za neuspech prodeje soucasne verze v USA muze absence platformy mqb???
Ty v*le, tem USA jitrnicim je uplne na klade, jakou ma ta plecka platformu. Kdyz uvidi, co to Modularer Querbaukasten vlastne znamena, tak se to vyp*dnou duplem. ;-)

Kvicala
16. března • 8:36

Koncerrnovy web jede!

Dix_
16. března • 8:23

Superb plug-in hybrid bude mít motorizaci 1.5 TSI 110 KW+70 KW elektromotor. Dojezd na elektřinu 70 km.Těch 96 KW odpovídá CNG verzi. Řekl bych,že to u passatu shodné se superbem.

Kuk Vykuk
16. března • 17:02

Bude taky o 130 kg těžší než Superb nehybrid? B-]

Doporučujeme

Články odjinud