Facelift Škody Octavia: automobilce unikly první fotografie

Správce francouzské webové prezentace Škody Auto zřejmě čeká těžké spaní. Omylem totiž vypustil do světa mikroprezentaci faceliftované Škody Octavia druhé generace a než si toho stačil někdo povolaný všimnout, novináři již měli v rukou cenný fotografický materiál. S jistotou tak nyní můžeme říci, že oficiální představení faceliftované Octavie II je již jen otázkou několika dní. Do té doby vám nabízíme fotografie, zachycující vše podstatné, a pár již známých informací.

Nejpodstatnější faktem je, že celý facelift Octavie je nečekaně výrazný. Kdo by čekal velmi drobné kosmetické změny, mýlil by se, Octavia dostala významně inovovanou příď, lehce upravenou záď a ani změny v interiéru nepřehlédnete. Dosavadní design se sice zdál být takřka imunní vůči zubu času, ale dříve nebo později by mu jistě neodolal.

Na nové přídi tak nyní naleznete zcela nové světlomety, které výrazněji zasahujií do blatníků a přední kapoty. Spolu s novým nárazníkem s jinak tvarovaným otvorem sání vzduchu tak má Octavie o dost přívětivější výraz - z přísného „pohledu” je rázem úsměv.

Změny na zádi již tak významné nejsou a hlavním orientačním znakem jsou upravené světlomety bez středního červeného pruhu.

Uvnitř zaujme na první pohled hlavně jiný volant a pozměněné řešení středového panelu. Krom dalších obvyklých změn, čítajících nová čalounění apod. víme, že podsvětlení přístrojového panelu budou mít nyní na starost bílé LEDky místo telených. Mimo vyobrazeného volantu bude bude též na výběr i jeho tříramenná varianta volantem.

Novinky najdeme také pod kapotou. Dočkáme se motoru motor 1,4 TSI/90kW (122 k), ke kterému spolu s 1,8 TSI/118 kW (160 k) bude možné sedmistupňový dvouspokojvý automat DSG. Dosud byla k dispozici pouze jeho šestistupňová verze a pouze pro motor 2,0 TDI.

Více se zřejmě dozvíme spolu se startem pařížského autosalonu, popř., pokud by si Škoda nechala představení na později, krátce poté.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2 po facliftu

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků