Facelift Škody Octavia: automobilce unikly první fotografie

Správce francouzské webové prezentace Škody Auto zřejmě čeká těžké spaní. Omylem totiž vypustil do světa mikroprezentaci faceliftované Škody Octavia druhé generace a než si toho stačil někdo povolaný všimnout, novináři již měli v rukou cenný fotografický materiál. S jistotou tak nyní můžeme říci, že oficiální představení faceliftované Octavie II je již jen otázkou několika dní. Do té doby vám nabízíme fotografie, zachycující vše podstatné, a pár již známých informací.

Nejpodstatnější faktem je, že celý facelift Octavie je nečekaně výrazný. Kdo by čekal velmi drobné kosmetické změny, mýlil by se, Octavia dostala významně inovovanou příď, lehce upravenou záď a ani změny v interiéru nepřehlédnete. Dosavadní design se sice zdál být takřka imunní vůči zubu času, ale dříve nebo později by mu jistě neodolal.

Na nové přídi tak nyní naleznete zcela nové světlomety, které výrazněji zasahujií do blatníků a přední kapoty. Spolu s novým nárazníkem s jinak tvarovaným otvorem sání vzduchu tak má Octavie o dost přívětivější výraz - z přísného „pohledu” je rázem úsměv.

Změny na zádi již tak významné nejsou a hlavním orientačním znakem jsou upravené světlomety bez středního červeného pruhu.

Uvnitř zaujme na první pohled hlavně jiný volant a pozměněné řešení středového panelu. Krom dalších obvyklých změn, čítajících nová čalounění apod. víme, že podsvětlení přístrojového panelu budou mít nyní na starost bílé LEDky místo telených. Mimo vyobrazeného volantu bude bude též na výběr i jeho tříramenná varianta volantem.

Novinky najdeme také pod kapotou. Dočkáme se motoru motor 1,4 TSI/90kW (122 k), ke kterému spolu s 1,8 TSI/118 kW (160 k) bude možné sedmistupňový dvouspokojvý automat DSG. Dosud byla k dispozici pouze jeho šestistupňová verze a pouze pro motor 2,0 TDI.

Více se zřejmě dozvíme spolu se startem pařížského autosalonu, popř., pokud by si Škoda nechala představení na později, krátce poté.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2 po facliftu

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 42 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků