Facelift řady 5: decentní změny a Competition Package

4 komentáře

BMW 5
19. května • 17:49

Tato generace je vzhledově monohem povedenější než E60, a připomíná mi staré E39, a to je jedině dobře :)

GT535dX
20. května • 11:07

Designově určitě. Technicky toto nepovažuji za facelift. Aby jim prodeje Audi neutekly moc daleko, přidali LED světla, to je chvályhodné. U GT dle obrázků netuším, čím změnili podpodprůměrný zavazadlový prostor 440L na podprůměrných 500L, vypadá to, že nesmyslnou přepážku posunuli kousek dopředu a omezili sklápění zadních opěradel vzad. Zprasené provedení čalounění kufru zůstává, kabelové svazky a gumové kryty jak u Hyuindai zůstávají. Připlácnunutý zábavní systém teď bude lákat zloděje, což vestavěný dosud nelákal, protože by musel urvat celé sedadlo.
Ehmmm, QUO VADIS, BMW? Na základě vlastní každodenní zkušenosti bych si dovolil tipovat, že do p....e

BMW 5
20. května • 17:27

Nemůžu jinak než souhlasit, stará poctivá kvalitní práce je pryč, ovšem lidi to tak chtějí, takže není chyba na straně BMW. Dnes chce každý všechno levně a kvalitně, to se bohužel v automobilovém průmyslu vylučuje, když se člověk podívá na cenu nejlevnějšího 5tkového BMW v roce 99 a přepočetl by to na dnešek, tak cena takového základního vozu by byla 2mil czk, dnes nejlevnější 5tka je pod milion, je jasné, že ten rozdíl někde chybí :(
Výhoda je, že si prémiovou :) značku může dovolit více lidí, BMW ví jak nato, že je to krám jako všechno ostatní není dnes důležitý, beztak je to furt trochu napřed oproti konkurenci tak co, hlavně, že prodeje jdou nahoru.
Ikdyž se mi to nelíbí a jsem ze staré školy, kdy auto mělo být na celý život, nedivím se, že jdou touto cestou, dnes to jinak nejde, peníze nevydělají fanoušci ani fajnšmekři, ale masy zákazníků co jen spotřebovávají ...

jogurt
20. května • 20:58

Dovolím si souhlasit i nesouhlasit. Souhlasit s tím, že provedení BMW sériií F.. je odfláknuté. Ještě nejlépe je na tom 5 sedan, kde se v zavazadlovém prostoru nedalo napáchat tolik škod jako u kombi a GT. V interiéru se ale cost cutting vyřádil festovně u všech, kvalita koberců, zoufalé čalounění středového tunelu s přiznanými šrouby, žádné místo na lahev větší než 0,33l plechovka, madla nad dveřmi mají vůle, že cvakají při použití.... V mém případě konkrétně mluvím o GT535d/2012.
Suverénně nejhorší je ale zadní víko u GT. Za to by se opravdu styděli i u hjondé,PSA a Rendlíků, pohled na zavěšení a krycí panely 5. dveří superbu combi je učebnice, jak to udělat za levné peníze podstatně lépe. A teď to, s čím nesouhlasím: že to dnes jinak nejde. Jde. Je tristní srovnat právě provedení a závěsy zadního víka u GT5 s Audi A7, Q7, Q5,... kde je skvostné provedení, vše precizně zakrytováno, žádné viditelné šrouby, žádné renault/kia plasty, žádné gumové flastry které navzájem nelícují, žádné vroubkované hadice s kabelovými svazky, prostě učebnice, jak má prémiové auto vypadat. Takže to jde a ne že ne.

Doporučujeme

Články odjinud