Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Opravdu velkých rodinných MPV modelů není v Evropě mnoho. Mezi stálice patří Peugeot 807. Velký, prostorný a nyní i faceliftovaný.
Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peugeot 807, Citroen C8 a Lancia Phedra je trojice velkých MPV vozů, které sdílí mnoho společného a v podstatě se liší pouze designem a několika technickými detaily. A jelikož před pár dny byl představen facelift modelu Phedra, bylo jasné, že na řadu přijdou i zbylé dva modely.

Změny modelu 807 přicházejí téměř po čtyřech letech od uvedení této generace. Za tu dobu si tento model pořídilo přes 150 000 zákazníků. Jenže čtyři roky je i u MPV doba tak akorát, aby přišly změny.

Styl a design

Po stránce nového designu lze spatřit spíše změny detailů. Nový je samozřejmě přední nárazník s novou mřížkou chladiče a také s výrazně větším logem automobilky. Na rozdíl od současných modelů Peugeotu není typický úsměv tak velký, jako by se dalo u takto velkého modelu čekat. Změny na nárazníků je pak možno spatřit i v zadu.

Za povšimnutí stojí i změna tvarování klik na posuvných dveřích. Nové jsou také dvě metalické barvy a to modrá Rhodes a šedá Moondust.

V interiéru lze pak najít zcela nové dekorativní prvy. Nové jsou také kožené čalounění, případně čalounění v kombinaci kůže a Alcantary.

Výbava

Peugeot 807 nabídne po omlazovací kůře také nový prvky výbavy, které z tohoto vozu udělají ještě dokonalejší MPV. Za zmínku stojí parkovací asistent i vpředu, bluetooth hands-free, nebo nové multimediální centrum s DVD a výklopnou obrazovkou u stropu vozu.

Motory

Novinkou v nabídce je čtyřválcový naftový motor 2,2 HDI FAP o výkonu 125 kW (170 k) s dvojitým přeplňováním. Ten je dodáván buď se šestistupňovým manuálem, nebo automatem.

Benzínové motory

2,0 16V 103 kW (140 k), 200 Nm - MT5, nebo AT4

Naftové motory

2.0 16V HDI FAP 88kW (120 k), 300 Nm, MT6
2.0 16V HDI FAP 100kW (136 k), 320-340 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 370 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 400 Nm, AT6 (od jara 2008)

Novinkou v nabídce je také nový šestistupňový automat vyvinutý speciálně na zakázku společností Aisin AW. Speciálně navržené odstupňování má vozu umožnit solidně zrychlovat a přitom si zachovat nízkou kombinovanou spotřebu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků