Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Opravdu velkých rodinných MPV modelů není v Evropě mnoho. Mezi stálice patří Peugeot 807. Velký, prostorný a nyní i faceliftovaný.
Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peugeot 807, Citroen C8 a Lancia Phedra je trojice velkých MPV vozů, které sdílí mnoho společného a v podstatě se liší pouze designem a několika technickými detaily. A jelikož před pár dny byl představen facelift modelu Phedra, bylo jasné, že na řadu přijdou i zbylé dva modely.

Změny modelu 807 přicházejí téměř po čtyřech letech od uvedení této generace. Za tu dobu si tento model pořídilo přes 150 000 zákazníků. Jenže čtyři roky je i u MPV doba tak akorát, aby přišly změny.

Styl a design

Po stránce nového designu lze spatřit spíše změny detailů. Nový je samozřejmě přední nárazník s novou mřížkou chladiče a také s výrazně větším logem automobilky. Na rozdíl od současných modelů Peugeotu není typický úsměv tak velký, jako by se dalo u takto velkého modelu čekat. Změny na nárazníků je pak možno spatřit i v zadu.

Za povšimnutí stojí i změna tvarování klik na posuvných dveřích. Nové jsou také dvě metalické barvy a to modrá Rhodes a šedá Moondust.

V interiéru lze pak najít zcela nové dekorativní prvy. Nové jsou také kožené čalounění, případně čalounění v kombinaci kůže a Alcantary.

Výbava

Peugeot 807 nabídne po omlazovací kůře také nový prvky výbavy, které z tohoto vozu udělají ještě dokonalejší MPV. Za zmínku stojí parkovací asistent i vpředu, bluetooth hands-free, nebo nové multimediální centrum s DVD a výklopnou obrazovkou u stropu vozu.

Motory

Novinkou v nabídce je čtyřválcový naftový motor 2,2 HDI FAP o výkonu 125 kW (170 k) s dvojitým přeplňováním. Ten je dodáván buď se šestistupňovým manuálem, nebo automatem.

Benzínové motory

2,0 16V 103 kW (140 k), 200 Nm - MT5, nebo AT4

Naftové motory

2.0 16V HDI FAP 88kW (120 k), 300 Nm, MT6
2.0 16V HDI FAP 100kW (136 k), 320-340 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 370 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 400 Nm, AT6 (od jara 2008)

Novinkou v nabídce je také nový šestistupňový automat vyvinutý speciálně na zakázku společností Aisin AW. Speciálně navržené odstupňování má vozu umožnit solidně zrychlovat a přitom si zachovat nízkou kombinovanou spotřebu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků