Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Opravdu velkých rodinných MPV modelů není v Evropě mnoho. Mezi stálice patří Peugeot 807. Velký, prostorný a nyní i faceliftovaný.
Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peugeot 807, Citroen C8 a Lancia Phedra je trojice velkých MPV vozů, které sdílí mnoho společného a v podstatě se liší pouze designem a několika technickými detaily. A jelikož před pár dny byl představen facelift modelu Phedra, bylo jasné, že na řadu přijdou i zbylé dva modely.

Změny modelu 807 přicházejí téměř po čtyřech letech od uvedení této generace. Za tu dobu si tento model pořídilo přes 150 000 zákazníků. Jenže čtyři roky je i u MPV doba tak akorát, aby přišly změny.

Styl a design

Po stránce nového designu lze spatřit spíše změny detailů. Nový je samozřejmě přední nárazník s novou mřížkou chladiče a také s výrazně větším logem automobilky. Na rozdíl od současných modelů Peugeotu není typický úsměv tak velký, jako by se dalo u takto velkého modelu čekat. Změny na nárazníků je pak možno spatřit i v zadu.

Za povšimnutí stojí i změna tvarování klik na posuvných dveřích. Nové jsou také dvě metalické barvy a to modrá Rhodes a šedá Moondust.

V interiéru lze pak najít zcela nové dekorativní prvy. Nové jsou také kožené čalounění, případně čalounění v kombinaci kůže a Alcantary.

Výbava

Peugeot 807 nabídne po omlazovací kůře také nový prvky výbavy, které z tohoto vozu udělají ještě dokonalejší MPV. Za zmínku stojí parkovací asistent i vpředu, bluetooth hands-free, nebo nové multimediální centrum s DVD a výklopnou obrazovkou u stropu vozu.

Motory

Novinkou v nabídce je čtyřválcový naftový motor 2,2 HDI FAP o výkonu 125 kW (170 k) s dvojitým přeplňováním. Ten je dodáván buď se šestistupňovým manuálem, nebo automatem.

Benzínové motory

2,0 16V 103 kW (140 k), 200 Nm - MT5, nebo AT4

Naftové motory

2.0 16V HDI FAP 88kW (120 k), 300 Nm, MT6
2.0 16V HDI FAP 100kW (136 k), 320-340 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 370 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 400 Nm, AT6 (od jara 2008)

Novinkou v nabídce je také nový šestistupňový automat vyvinutý speciálně na zakázku společností Aisin AW. Speciálně navržené odstupňování má vozu umožnit solidně zrychlovat a přitom si zachovat nízkou kombinovanou spotřebu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků