Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Opravdu velkých rodinných MPV modelů není v Evropě mnoho. Mezi stálice patří Peugeot 807. Velký, prostorný a nyní i faceliftovaný.
Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peugeot 807, Citroen C8 a Lancia Phedra je trojice velkých MPV vozů, které sdílí mnoho společného a v podstatě se liší pouze designem a několika technickými detaily. A jelikož před pár dny byl představen facelift modelu Phedra, bylo jasné, že na řadu přijdou i zbylé dva modely.

Změny modelu 807 přicházejí téměř po čtyřech letech od uvedení této generace. Za tu dobu si tento model pořídilo přes 150 000 zákazníků. Jenže čtyři roky je i u MPV doba tak akorát, aby přišly změny.

Styl a design

Po stránce nového designu lze spatřit spíše změny detailů. Nový je samozřejmě přední nárazník s novou mřížkou chladiče a také s výrazně větším logem automobilky. Na rozdíl od současných modelů Peugeotu není typický úsměv tak velký, jako by se dalo u takto velkého modelu čekat. Změny na nárazníků je pak možno spatřit i v zadu.

Za povšimnutí stojí i změna tvarování klik na posuvných dveřích. Nové jsou také dvě metalické barvy a to modrá Rhodes a šedá Moondust.

V interiéru lze pak najít zcela nové dekorativní prvy. Nové jsou také kožené čalounění, případně čalounění v kombinaci kůže a Alcantary.

Výbava

Peugeot 807 nabídne po omlazovací kůře také nový prvky výbavy, které z tohoto vozu udělají ještě dokonalejší MPV. Za zmínku stojí parkovací asistent i vpředu, bluetooth hands-free, nebo nové multimediální centrum s DVD a výklopnou obrazovkou u stropu vozu.

Motory

Novinkou v nabídce je čtyřválcový naftový motor 2,2 HDI FAP o výkonu 125 kW (170 k) s dvojitým přeplňováním. Ten je dodáván buď se šestistupňovým manuálem, nebo automatem.

Benzínové motory

2,0 16V 103 kW (140 k), 200 Nm - MT5, nebo AT4

Naftové motory

2.0 16V HDI FAP 88kW (120 k), 300 Nm, MT6
2.0 16V HDI FAP 100kW (136 k), 320-340 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 370 Nm, MT6
2.2 16V HDI FAP 125 kW (170 k), 400 Nm, AT6 (od jara 2008)

Novinkou v nabídce je také nový šestistupňový automat vyvinutý speciálně na zakázku společností Aisin AW. Speciálně navržené odstupňování má vozu umožnit solidně zrychlovat a přitom si zachovat nízkou kombinovanou spotřebu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

bazar

Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 99 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 30 020 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků