Facelift pro Peugeot 307: maska ve stylu 407

Na frankfurtském autosalonu představí Peugeot faceliftovaný model 307, který dostane „velký úsměv“ ve stylu modelu 407. Tuto masku bude mít později také nástupce modelu 206, tentokrát po označením 207. Obrázky faceliftu se objevily na anonymním ftp serveru a světu je ukázal holandský Autoweek. Znak Peugeotu se přemístí na kapotu, současně s tím se změní i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka). Nové budou i také mlhovky.

V současné době má modelová řada 307 celkem čtyři varianty, hatchback, kombi Break, až sedmimístné MPV/kombi pod názvem SW a konečně kupé-kabrio CC. Facelift se dotkne všech těchto variant.

Tip: Nedávné změny pod kapotou 307 (nové motory, novinky ve výbavě), starší článek o faceliftu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Starší obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současný Peugeot 307

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků