Facelift pro Mazdu 6: lepší motory, jiný vzhled

42 komentářů

Kevlar
21. února • 16:24



O Mazdě 6 bych rád uvažoval, pokud by byla jako opce nabízena GPS, což, z nějakých mě nepochopitelných důvodů, Mazda asi neudělá.

Kevlar
21. února • 16:28



Tak za to čtyřnásobné zobrazení téhož se strašně omlouvám.   Vždy po cliknutí na "Odeslat" jsem dostal odpověď, že požadovanou stránku není možné nalézt.... Tak jsem to vždy zkusil zase znova.... a takhle lamovsky to dopadlo.

Kevlar
21. února • 16:22



O Mazdě 6 bych rád uvažoval, pokud by byla jako opce nabízena GPS, což, z nějakých mě nepochopitelných důvodů, Mazda asi neudělá.

Kevlar
21. února • 16:21



O Mazdě 6 bych rád uvažoval, pokud by byla jako opce nabízena GPS.

Kevlar
21. února • 16:16

O Mazdě 6 bych rád uvažoval, pokud by jako opci nabízela GPS. Nechápu, proč u Mazdy tato volba v ČR stále není dostupná.

Libor
22. února • 10:11

Ja bych netvrdil, ze neni dostupna. Mrkni hned na prvni polozku: http://www.mazda.cz/mazdaprisl/mazda6.htm

Kevlar
22. února • 15:30



Aha, jejda. Takže já zde nejen způsobil lamovský zmatek, ale navíc jsem taky slepej.  Hmmm, no, co na to mám říct, že? Díky za upozornění.

Mju
21. února • 8:32

Píšete "Zvenku si všimnete užších předních světlometů..." - to jsem si tedy nějak nevšiml, mně přijdou stejně "úzké"... Spíš je změnou černý "podklad" předních i zadních světlometů - nebo je to tmavým tónem fotky? Zadní světla v tmavém provedení jsou v nabídce doplňků ke stávající generaci (přehled doplňků: http://www.mazda.cz/mazdaprisl/mazda6.htm, obrázek světel: http://www.mazda.cz/mazdaprisl/obr/m6/katalogm602_07_0002.jpg) za bratru 14kKč.

Petr Broža
21. února • 8:56

PS. Až Mazda vydá tiskovou zprávu a lepší fotografie, do článku je doplním.

Petr Broža
21. února • 8:52

Mazda zatím nevydala oficiální foto ve vyšším rozlišení, takže popis změny vzhledu jsem čerpal z článku v jednom německém magazínu.

Pavel_KR5
18. února • 12:11

Vylepšenej diesel (105kW) nepředběhl konkurenci, ale spíš jen dotahuje "střed tabulky". Výkonově je před ním řada motorů: VW/Audi/Seat 1.9TDI 110kW a 118kW, 2.0TDI 125kW, Alfa/Opel/Saab 1.9JTD 110 kW, BMW 2.0d 110 a 120 kW a další. Na podobné úrovni je pak řada dalších motorů s výkonem 103 kW apod. (TDI, JTD). Navíc řada značek nabízí ve střední třídě "víceválcové" diesely (VW, BMW, Alfa ...). Takže Mazdu nelze z hlediska dieselové motorizace hodnotit bohužel jinak než průměr.
Já osobně jsem z toho "zlepšení" 2.0 CRTD dost zklamanej. Mazda 6 se mi moc líbí, ale chtěl bych k ní silnější diesel v kombinaci s 4x4. Asi mám smůlu

dabel
18. února • 14:05

Pavel_KR5: To predbehnutie je ale jasne v oblasti krutiaceho momentu: 360Nm ma dneska zatial malokto.

dabel
18. února • 14:09

Jo a zabudol som na Tvoj povzdych: vsetko je zatial otvorene ;) Udajne ma byt k silnejsiemu dieslu (tomu "priemernemu", co si spominal ;) - mozno by stalo za to ist sa previest ;) ) k mani automaticka prevodovka. To v tejto sprave chyba, preto je mozne, ze sa objavi aj ako AWD (tiez by sa mi pacilo...)

Libor
18. února • 10:35

Teď jsem si koupil Mazdu6 1.8i a s obavami jsem čekal, jak bude vypadat facelift. Nakonec jsem si oddych, nějaký zásadní vylepšení nebo něco, čeho bych litoval tam není. Motor je stejnej, el. plyn nepotřebuju, změny exterieru i interieru jsou minimální, ta chromovaná linka je divná, po komfortnějším pérování taky netoužím. Akorát silnější konstrukce karoserie by se mohla hodit.

Permon
18. února • 11:51

Jojo, jsme na tom stejne! Taky jsem minuly tyden koupil 1.8 A mas recht, o nic jsme neprisli, krome te tuzsi konstrukce. Komfortnejsi podovozek nechci, spis naopak, tak jsem na to vrazil 17 kola a snizil podvozek o 50mm I tak je to na muj vkus stale komfotne naladene (jsem zvykly na jine kafe - MX-5 na 17" se snizenym podvozek - to dokaze cloveka poradne vytrepat )

petr_pan
18. února • 14:48

Jen jak jsem psal vice (aspon v SK) neni mozne mit 1.8 s automatickou klimou. Jakou mate prumernou spotrebu?

Libor
18. února • 15:17

Zatim jen nevyjel ani prvni nadrz, takze presne nevim, ale palubni pocitac ukazuje mimo mesto 6 az 7 litru, ve meste 9 az 10. Prumer myslim tak kolem 8 litru.

Pete
18. února • 10:41

Třeba Mazda 6 teď dostane 5 hvezdiček v euroncap.

doubt
18. února • 10:00

Tak sem si udělal seznam toho, co bych uvítal ve svém "předfaceliftovém" stroji:
silnější nafťáky: ne :))
elektronický plyn: nevím
vyšší výkon 2.0i: ani ne
var. časování (tj. lepší pružnost, spotřeba): ano
kratší a přesnější řazení: ano
šestikvalt: aj jo
optický facelift: ne
komfortnější pérování: ano
nový potah, titanové obložení: ne
nová středová opěrka: ne
keyless entry: ne
cd v základu: ne

Pete
18. února • 10:33

A co máš? 2.0i? Jak to jede? Není motor moc hlučnej?

doubt
18. února • 10:45

Jo, mám dvoulitra. Jede to dobře, ale docela to řve (ve srovnání třeba s Vectrou 2.0i r.v.2000), pokud na to člověk šlape. Jinak při plynulých 90-100km/h je to v pohodě. Na dálnici docela šílenost, ale audio to zvládne přehlušit :)

Petr
18. února • 19:28

Ahoj, mám taky dvoulitra. Jede to parádně, ten hluk když na to šlápneš tak je to sice kotel, zalíhaj uši a vščechno, ale ten zvuk je zase krásnej.. Taklovej sporotvní..Mám to nový, při kola otáčkách zhruba řadíš?? Pod kolik otáček nenecháš motor spadnout?? Já řadim kolem 4ooo-5ooo nahoru. S napejtím jsem čekal, že fl bude uplně jiný, ale člověk který se o to zas tak nezajímá ten rozdíl ani nepozná, takže mám radsot. Jediný co mi chybí je ta 6ka. Kolik ti to prosim tě točí při 140??? ´Já nevim z hlavy, ale vim že je to dost a zdá se mi to až divný. Myslim si že při 180 to bude točit tak 5500, možná 6000. Dík za reakci. Snad to chodí na mail.. 

doubt
20. února • 15:32

Co se týče otáček, tak předchozí 2 příspěvky jsou pravdivé ... při 200 km/h to točí 5700, takže při 100 je to 2850 a při 140 přesně 3990 :) Na pátý stupeň je omezovač asi nastavený níž (z kopce necelých 6500, pak se to zaseklo), zato trojku jsem kdysi omylem vytočil na 7500 než zasáhl omezovač. Nahoru řadím běžně při 3000. Pokud chci jet co nejrychleji, točím to do 6000, dál už ne, jde to, ale už se nic moc neděje. Po rovině to nenechám spadnout pod 1400 otáček, pak už začne mírně protestovat, nový motor bych ale pod 2000 radši netrápil.

Parik
18. února • 20:05

4. pri 6500rpm zvladne skoro 180kmph
5. pri 6500rpm z kopce se to rozjede na 230kmph, na rovine je maximalke neco malo pres 200kmph, tomu odpovid nakejch 5500rpm
Praha - Rozvadov ~ spotreba 18.9l/100km, furt noha v motoru:)
Praha - Mikulov ~ za 1h35min :)
A zatim zadna pokuta:)

Petr Broža
18. února • 19:49

Mazda 3 2.0 točila ve 140 km/h rovné čtyři tisíce, s motorem 1.6 pak 4500. Což je docela dost. Ale ani u jednoho auta mě zvuk motoru neobtěžoval, naopak, zněl hezky sportovně...

petr_pan
18. února • 14:47

A jakous mas prumernou spotrebu? Dost premyslim, jestli diesla nebo benzin. Rad bych sel do 1.8, ale tam neni mozne mit automatickou klimu.

doubt
18. února • 15:33

Za celou dobu, co ji mám (tj. 2 roky), je průměrná spotřeba 7.3 na sto. Není to tím, že bych jezdil nějak pomalu (spíš naopak), ale tím, že jezdím hlavně meziměsto. Ve městě si vezme tak 9-10, naopak extrémně plynulou "eko" jízdou (60 v obci, 80 mimo) se mi podařilo ujet 110km s průměrnou spotřebou 5.5 (tam 5.7, zpátky 5.3). Známý má novou 1.8 a jezdí s ní za 7.5 až 8.0.

Pete
18. února • 10:32

A co máš? 2.0i? Jak to

Pete
18. února • 10:32

A co máš? 2.0i? Jak

Pete
18. února • 10:32

A co máš? 2.0i?

Pete
18. února • 10:32

A co máš?

Pete
18. února • 10:32

A co máš

Martin
18. února • 9:06

Vylepšení motorů,filtr pevných částic, převodovka - jednoznačně plus.
Design se me teda osobně libil vic před faceliftem, jak exterier tak interier, ted na me M6 působí az moc usedle...
 

X
17. února • 21:14

Ten silnejsi diesel je fakt dobry,ale o chvilu bude mat konkurenciu tvrdsiu:Volkswagen bude mat 2.0 TDI 170ps,Toyota 177ps a pridaju sa dalsi.Ale inak na taky motor dobra spotreba.

Lubos
17. února • 23:42

To ano, ale motor Toyoty nebude priamou konkurenciou, pretoze je to 2,2 l.

Lubos
17. února • 20:38

Interier je vazne krajsi ako predtym, ale co sa tyka vonkajsich zmien, skor je to podla mna zmena k horsiemu. Hlavne tie chromove ramceky okolo hmloviek su trochu gyce. Dufam, ze sa zamerali aj na lepsie odhlucnenie (vrstvenne okna, dvojite tesnenia) interieru. Silnejsi diesel predbehol konkurenciu. Som zvedavy, ako bude vyzerat v skutocnosti.

IT
17. února • 22:16

V čem je M6 hlučná? Motor, odvalování kol, aerodynamický hluk?

Lubos
17. února • 23:43

Hlavne aerodynamicky hluk, trochu aj hluk od kolies a od motora, ale to je v norme. Ak fuka vietor, tak to vo vnutri M6 poriadne pocut.

IT
19. února • 11:47

To Lubos: díky za poctivou a upřímnou odpověď, já je loni zkoušel(ropu i benzín), působilo tímto dojmem, žena proestovala, mně se to sice stále moc a moc líbí, no nemám ji...tak ať ti ta tvoje hezky jezdí a jestli jseš to ty, co má M6 nějaké vrtochy, tak ať to auto už dostane rozum a začne se chovat důstojně, jak japonec. Krásná je i tato nová.Hluk by hoši mohli trochu vylepšit, je to škoda...nádherné auto, moc hezčí v této třídě a ceně není.

Krull
18. února • 8:05

Někde jsem slyšel, že 1.8 je ve vyšších otáčkách na dálnici dost hlučný. Škoda, že nedali 6kv. taky do 1.8, to by na dálnici snížilo otáčky.

Pete
17. února • 21:24

Mně ten interiér přijde dost stejnej, kde jsou ty změny?

NN
17. února • 21:31

Cela stredova konzola ma inu farbu a je cela ina, kukni si fotky "starej" m6
 
www.mazdaklub.sk

Doporučujeme

Články odjinud