Facelift pro Lamborghini Murcielago (spy photos)

Lamborghini Murcielago, silnější a starší bráška menšího Gallarda, se brzy dočká faceliftu. Prodává se totiž už čtyři roky, dostal se tedy do poloviny produkčního cyklu. Podle obrázků, na nichž je patrné jen drobné maskování, se zdá, že změny vzhledu nebudou příliš výrazné.

Pod kapotou vozu se nachází motor 6.2 V12 s výkonem 423 kW (575 k, 650 Nm), což není vzhledem k nové konkurenci mnoho; dá se proto předpokládat, že výkon motoru vzroste na cca 600 k, aby vůz mohl lépe vozům jako Ferrari Enzo (485 kW/660 k) nebo Mercedes-Benz SLR McLaren (460 kW/626 k) - pravda, tyto vozy jsou poněkud z jiné cenové kategorie, nicméně pokud jde o dynamiku, mohou být přímými konkurenty.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současné Murcielago

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků