Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot 307 se vyrábí od jara 2001, není proto divu, že výrobce v polovině prodejního cyklu provedl facelift - a nikoliv drobný. Zcela nová je přední maska, kapota, světla, nové jsou také některé motory. Zkrátka 307 nyní připomíná větší model 407.
Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot dnes zveřejnil fotografie a první informace o faceliftovaném Peugeotu 307; ačkoliv jsme obrázky faceliftu ukázali už dříve, ty dnešní jsou oficiální. Vůz dostal velký úsměv ve stylu modelu 407, znak Peugeotu se přemístil na kapotu, současně s tím se změnilo i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka), stejně jako kapota samotná. Nové jsou také kruhové mlhovky a přední světlomety, které nemají dřívější zlom navazující na kapotu. Záď zůstala de facto stejná, drobná změna potkala jen vnitřní uspořádání světel. Interiér dostal nové materiály, trošku jiné jsou ovládací prvky.

Tip: Test Peugeotu 307 1.6 HDi 80 kW, test Peugeotu 307 CC 2.0 16V

Motor 2.0 130 kW, který má pod kapotou model CC, se dostane také do hatchbacku; s ním zrychlí vůz na stovku za 8,8 s. Motor 2.0 HDi 66 kW bude nahrazen motorem 1.6 HDi 66 kW, který už dostal také sesterský Citroen C4 a má ho rovněž nový Ford Focus. 307 CC pak dostane motor 2.0 HDi 100 kW - bude to naftová premiéra v tomto modelu. Po faceliftu bude mít Peugeot 307 (hatchback) následující motory:

  • 1.4 16V 66 kW
  • 1.6 16V 80 kW
  • 2.0 16V 100 kW
  • 2.0 16V 130 kW
  • 1.4 HDi 50 kW
  • 1.6 HDi 66 kW
  • 1.6 HDi 80 kW
  • 2.0 HDi 100 kW

Ceny předfaceliftové verze začínají na českém trhu na 410 tisících za třídveřovou verzi XR s motorem 1.4 16V. Za druhou dvojici dveří se připlácí 20 tisíc, nejdražší je model 2.0 HDI ve výbavě XSI - za něj zaplatíte 745 000 Kč.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro srovnání: současný Peugeot 307

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků