Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot 307 se vyrábí od jara 2001, není proto divu, že výrobce v polovině prodejního cyklu provedl facelift - a nikoliv drobný. Zcela nová je přední maska, kapota, světla, nové jsou také některé motory. Zkrátka 307 nyní připomíná větší model 407.
Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot dnes zveřejnil fotografie a první informace o faceliftovaném Peugeotu 307; ačkoliv jsme obrázky faceliftu ukázali už dříve, ty dnešní jsou oficiální. Vůz dostal velký úsměv ve stylu modelu 407, znak Peugeotu se přemístil na kapotu, současně s tím se změnilo i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka), stejně jako kapota samotná. Nové jsou také kruhové mlhovky a přední světlomety, které nemají dřívější zlom navazující na kapotu. Záď zůstala de facto stejná, drobná změna potkala jen vnitřní uspořádání světel. Interiér dostal nové materiály, trošku jiné jsou ovládací prvky.

Tip: Test Peugeotu 307 1.6 HDi 80 kW, test Peugeotu 307 CC 2.0 16V

Motor 2.0 130 kW, který má pod kapotou model CC, se dostane také do hatchbacku; s ním zrychlí vůz na stovku za 8,8 s. Motor 2.0 HDi 66 kW bude nahrazen motorem 1.6 HDi 66 kW, který už dostal také sesterský Citroen C4 a má ho rovněž nový Ford Focus. 307 CC pak dostane motor 2.0 HDi 100 kW - bude to naftová premiéra v tomto modelu. Po faceliftu bude mít Peugeot 307 (hatchback) následující motory:

  • 1.4 16V 66 kW
  • 1.6 16V 80 kW
  • 2.0 16V 100 kW
  • 2.0 16V 130 kW
  • 1.4 HDi 50 kW
  • 1.6 HDi 66 kW
  • 1.6 HDi 80 kW
  • 2.0 HDi 100 kW

Ceny předfaceliftové verze začínají na českém trhu na 410 tisících za třídveřovou verzi XR s motorem 1.4 16V. Za druhou dvojici dveří se připlácí 20 tisíc, nejdražší je model 2.0 HDI ve výbavě XSI - za něj zaplatíte 745 000 Kč.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro srovnání: současný Peugeot 307

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2003
Stav: 232 827 km
Cena: 36 000 Kč
Peugeot 407 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 158 271 km
Cena: 104 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 179 368 km
Cena: 65 000 Kč
Peugeot Partner 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 125 106 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků