Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot 307 se vyrábí od jara 2001, není proto divu, že výrobce v polovině prodejního cyklu provedl facelift - a nikoliv drobný. Zcela nová je přední maska, kapota, světla, nové jsou také některé motory. Zkrátka 307 nyní připomíná větší model 407.
Facelift Peugeotu 307: lví tlama, nové motory

Peugeot dnes zveřejnil fotografie a první informace o faceliftovaném Peugeotu 307; ačkoliv jsme obrázky faceliftu ukázali už dříve, ty dnešní jsou oficiální. Vůz dostal velký úsměv ve stylu modelu 407, znak Peugeotu se přemístil na kapotu, současně s tím se změnilo i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka), stejně jako kapota samotná. Nové jsou také kruhové mlhovky a přední světlomety, které nemají dřívější zlom navazující na kapotu. Záď zůstala de facto stejná, drobná změna potkala jen vnitřní uspořádání světel. Interiér dostal nové materiály, trošku jiné jsou ovládací prvky.

Tip: Test Peugeotu 307 1.6 HDi 80 kW, test Peugeotu 307 CC 2.0 16V

Motor 2.0 130 kW, který má pod kapotou model CC, se dostane také do hatchbacku; s ním zrychlí vůz na stovku za 8,8 s. Motor 2.0 HDi 66 kW bude nahrazen motorem 1.6 HDi 66 kW, který už dostal také sesterský Citroen C4 a má ho rovněž nový Ford Focus. 307 CC pak dostane motor 2.0 HDi 100 kW - bude to naftová premiéra v tomto modelu. Po faceliftu bude mít Peugeot 307 (hatchback) následující motory:

  • 1.4 16V 66 kW
  • 1.6 16V 80 kW
  • 2.0 16V 100 kW
  • 2.0 16V 130 kW
  • 1.4 HDi 50 kW
  • 1.6 HDi 66 kW
  • 1.6 HDi 80 kW
  • 2.0 HDi 100 kW

Ceny předfaceliftové verze začínají na českém trhu na 410 tisících za třídveřovou verzi XR s motorem 1.4 16V. Za druhou dvojici dveří se připlácí 20 tisíc, nejdražší je model 2.0 HDI ve výbavě XSI - za něj zaplatíte 745 000 Kč.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro srovnání: současný Peugeot 307

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků