Hezký designB-]
Taki facelift je na h... .Kdyz tady neni automaticka klima tak to neni a ne bude konkurence proti Tipo. A uz ne rikam, ze taki zmizela v 2015 verse z LPG. V PSA nadale trva deficit mozku.
urcite je krajsia, akurat co tomu chyba su plnohodnotne zadne opierky hlavy
Spolu s C-Elyseé velmi sympatická auta. Jednoduchost, prostornost, bytelnost (teda až na víko kufru, jehož zavírání na mě působilo trochu fórově), příjemná cena, na nic si nehraje. Prostě poctivé auto, volba rozumu. Pokud při faceliftu nahradili vzadu pevné opěrky hlavy posuvnými, nemám výhrad.
Věděl by někdo jakým způsobem dovede blatník zamezit proniknutí štěrku do motorového prostoru pokud není protažen až pod něj? U mého auta mám teda blatníky jen po stranách a pod motorem plastový kryt.
Místo mínusu bych raději prosil odpověď na otázku. Tomu mínusu jaksi nerozumím, ledaže by autor měl doma 301.
Za tu jednasestku pochvala. Este viac /nie je to moja volba, ale vela ludi hlada prave to/ s Aisinom. Kus odvahy uviest takuto kombinaciu, ale zaroven aj vyraz toho, ze sa pamata aj na tych, ktori pozaduju nieco, co sa stava coraz podstatnejsou vyhodou: JEDNODUCHOST. Odomna +
Jo pochvala a plus od tebe??? To se Pažouti musej tetelit blahem.
Zajimave, ze francouzsky litr je 0,79 dm3*. Pouzivaji stejny prepocet i pro motory? Zakladni motorizace je tedy cca 950 ccm atmosfericky benzin?* Viz obrazek kufru s popisky 604 dm3 a zaroven 640L.
Přečti si něco o metodikách měření kufru VDA v dm3 (přesně definované krychličky) či objemem tekutiny (litry) a nemusíš ze sebe dělat hlupáka
Diky, za vysvetleni. Netusil jsem, ze nejaka podobna metodika existuje. Jinak to nejsou krychlicky, ale spis kvadricky, ale to je jen detail.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.