Facelift Mercedesu SL míří do L.A. Možná už nebude V12

Facelift Mercedesu SL míří do L.A. Možná už nebude V12

Na autosalonu v Los Angeles uvidíme i facelift roadsteru Mercedes-Benz SL generace R231. Žádné radikální změny se neočekávají, většina motorů půjde dál bez velkých změn. Možná se jen sníží oficiální hodnoty spotřeby paliva, aby se neřeklo.

Klepněte pro větší obrázek
První upoutávka napovídá design přední části inspirovaný v kupé AMG-GT

První upoutávka, kterou zveřejnila automobilka, naznačuje design přední části podobný kupé Mercedes-AMG GT. Otázkou je, zda se do vrcholné verze dostane dvanáctiválec. O konci modelu SL65 AMG se v minulosti mluvilo už několikrát, ale pak se vždycky naštěstí vrátil.

Bentley Continental GT3-R vs. Corvette Z06 vs. AMG GT S vs. další...

Bentley Continental GT3-R vs. Corvette Z06 vs. AMG GT S vs. další...

Současná generace stále ještě dvanáctiválec má, ale emisní normy a limity CO2 zřejmě přinutí dříve nebo později automobilku k radikálnímu kroku. Na evropském trhu to bude těžké, ale poptávka na některých trzích zřejmě bude ještě dost silná. Například s vypínám válců by mohl dvanáctiválec přežít.

Počkejme si na 17. listopad do LA, kde se modernizovaný Mercedes SL představí. Opět bude mít pevnou skládací střechu, Mercedes rozšíří bezpečnostní a asistenční výbavu, stejně tak výbavu komfortní.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků