To jako střední SUV nabízí jenom samé čtyřválce? No to je docela slušná ostuda. Hlavně, že pod označení 300d prdnou čtyřválcový dvoulitr.
Ber to pozitivně, alespoň někdo se už s dieselovým dvoulitrem výkonově dotáhl na Kodiaq RS (a dokonce ho o 4kW překonal) a majitel Merglu se může pyšnit titulem nejvýkonnější dvoulitrové saze. :-D
je sranda, ze ludia su tak sprosty a kupuju si drahe auta s dieselom ... ked si uz kupim auto za 50-70k nebude ma zaujimat 1-2l sporteby naviac ... v 2011 sme kupovali c class w204 a v 2014 w205 oba benzinove .. a ked sa nas pytal riadiltel salonu, ze preco benzin tak my sme sa ho spytali, ze kto by chcel diesel do auta, ktore uz ma byt na urovni? a on povedal ,ze diesel sa bere 9,5/10 mb .. my sme sa len zasmiali, ze to je dobry vtip :-D ale co uz ludia su taky .. a btw. ked mi niekto chce hovorit o dojazde v oboch mame 66l nadrz a okolo 800-1100km snimi dame na jedno natankovanie takze fakt nerozumiem :-D
On ten rozdíl ve spotřebě bude větší, hlavně u velkých aut, klidně 4-5 litrů, když se s tím třeba frčí hlavně po dálnicích. Takže při 50 tkm ročně to udělá rozdíl 60.000 KČ jenom v nákladech na PHM. A na to někdo slyší, hlavně, když auto točí po 4 letech a pak prodá. A nezajímají ho pak potenciální problémy s dieselem, to už pak řeší někdo jiný.Jinak ti ale rozumím, vidím to podobně. Ale když jsem scháněl pohodlné auto na dlouhé trasy (vyšší střední), tak skoro vše, co se nabízelo ve stáří tak 5-6 let, bylo na naftu. Tak jsem vzal naftu, no... Jako, dobrý, ale momentálně mám benzín (resp. hybrid) ve stejné velikosti a to je podstatně kultivovanější a řekl bych, na tuto třídu aut důstojnější pohon.Teď jsem ale nedávno viděl videotest právě Mercedesu s dieselem 3 litr (400d?), bylo to nějaké větší kupé. A tam recenzent přísahal, že nepozná rozdíl oproti benzínu, tak vše se vyvíjí...
rozumiem , aj ked niesom az taky stary ale citim sa jak zo starej skoly, ked sme kupovali tie dve Ccka , tak sme ich nebrali na 4roky , koli tomu, sme brali MB aby sme si ich mohli nechat na dlhsiu dobu 10-15r lebo bereme auto tak, ked uz ma byt "kvalitne" tak nech si ho aj nechame dlhsie, momentalne w204ka bude mat 8rokov v novembri ma najazdene cca 90tis a doteraz tam nebol ziadny problem ( myslim na vek, nie najazd km) , w205 bude mat 5r a uz tam bolo par zvolavaciek, vymena spojky v zaruke a par drobnosti a je to zaujimave ale ako keby uz to nebolo to iste ako w204 , aj papierovo ma presne tie iste parametre, udajne nizsiu vahu o 150kg ale ide pomalsie, plyn tak nereaguje a mal by byt rychlejsi , jedine co ma mensie je sporteba, w204 jazdi vela mesto povedzme 90% a ma spotrebu okolo 7-8l pricom w205ka chodi mesacne aj dlhe trasy okolo 1000km a priemerka je okolo 6,5 ... ja rozumiem tomu, ze tie diesely su cim dalej lepsie, ako ja snimi nemam problem, keby kupujem nejake uzitkove auto tak ho berem, a ano je to tak maju krasny krutiak, ale benzin je aj lahsi cize mozno sa to az tak ani nezaciti ale ja by som vzdy dal prednost benzinu v "premiovej" triede ako dieselu , a hlavne to vidim u S classe kde ludia si kupia auto za 90-100tis a maju tam 350d .. ja by som si to nevedel nikdy v zivote predstavit, keby hovorime o idealnom stave kde si mozem kupit hocico tak by sko bolo urcite vo v12, ktore nanestastie konci ale samozrejme kazdy ma ine chute , len to mi prislo cudne, ze drahe auto a diesel v kombinacii
Když si někdo koupí káru za 1.5mil+ a mění ji po 2-4letech, tak příplatek 240tis za zvukovou pohodu je úplně v pohodě. Navíc se nemusíš obtěžovat s močovinou. U Superbů za 800tis to chápu, tam je to jasné.
Tak tomu opravdu nerozumím. Mám dlouhodobou zkušenost s 250d a spotřebou okolo šesti litrů (a to bez ohledu na to, jak je auto plné, s boxem, či jízdními koly). Ale hlavní výhodu nafty vidím v krouťáku, jede to furt, kopec nekopec a při rychlosti lehce nad dálničním limitem se při lehké noze dá dostat i pod šest litrů (MB GLK). Tak jak může mít céčko spotřebu deset litrů, leda 350d a s nohou na podlaze, jízda brzda plyn, ale i tak mám pocit, že nad deset se snad nedá dostat, možná v Německu???
Patrně špatně pochopeno toto:"...diesel sa bere 9,5/10 mb..."Myšleno to zřejmě bylo tak, že 9,5 z deseti kupovaných aut MB je diesel. Poprvé jsem na to taky koukal, je to napsáno trochu neobratně.
ano tak
joo, omlouvám se zdálo se mi to divné, asi to chtělo hodit do překladače :-) Ale jinak.., dycky diesel (pro SUV) :-) a nebo elektrika, ale až bude dojezd srovnatelný s plnou nádrží a doba dobíjení s tankováním...
Hlavně by bylo dobré připomenout, že nové motory jsou řadové (což je samozřejmě vidět v galerii, ale pro pořádek :-) ). Z nafťáků vypadává model 250d a je nahrazen 300d. A objednávky budou možné zhruba od srpna, možná i o něco dříve. Na podzim se můžeme těšit i na 400d, řadový šestiválec a později i na verze s hybridy u dieselů (bohužel jen ke čtyřválcům). Nevýhodou je zde také hodně zmenšený kufr, navíc se zvýšenou nakládací hranou, to tedy moc nevychytali... A pro chrty jsou samozřejmě připravené omlazené varianty AMG. Totéž platí i pro "nekupé" :-)
Dik za doplnujici info. Co 48V benzinovy sestivalec, bude?
Bohužel MB nemůže teď vyházet všechny trumfy, jezdí totiž nyní již zamaskované nové céčko. Co by potom měli v motorizacích za novinky... S tím také souvisí i nové GLC, ale to mluvíme již o roce 22 (což není až tak daleko, asi bude mít premiéru již na jaře 21). A 48V v benzínovém šestiválci by mohlo být u verze AMG 53, ale zatím to není potvrzeno. A smůla je i to, že verze AMG mají zcela jiný ceník v servisu... A další smůla je, že stále fake koncovky výfuků pravděpodobně budou i nadále u dieselů, naopak u benzínů jsou konečně ty správně propojené s vývody, tak alespoň tak... :-/
Tak dva týdny zpátky (nebo měsíc?) jsem na dálnici potkal zamaskované auto a tipoval jsem to na Mercedes, žeby to nové C? :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.