Facelift Mercedesu GLC kupé: Změny vzhledu, nové motory i technika uvnitř

14 komentářů

Karel.
20. března • 11:23

To jako střední SUV nabízí jenom samé čtyřválce? No to je docela slušná ostuda. Hlavně, že pod označení 300d prdnou čtyřválcový dvoulitr.

Sysel
20. března • 11:30

Ber to pozitivně, alespoň někdo se už s dieselovým dvoulitrem výkonově dotáhl na Kodiaq RS (a dokonce ho o 4kW překonal) a majitel Merglu se může pyšnit titulem nejvýkonnější dvoulitrové saze.
:-D

OnlyTruth
20. března • 19:02

je sranda, ze ludia su tak sprosty a kupuju si drahe auta s dieselom ... ked si uz kupim auto za 50-70k nebude ma zaujimat 1-2l sporteby naviac ... v 2011 sme kupovali c class w204 a v 2014 w205 oba benzinove .. a ked sa nas pytal riadiltel salonu, ze preco benzin tak my sme sa ho spytali, ze kto by chcel diesel do auta, ktore uz ma byt na urovni? a on povedal ,ze diesel sa bere 9,5/10 mb .. my sme sa len zasmiali, ze to je dobry vtip :-D ale co uz ludia su taky .. a btw. ked mi niekto chce hovorit o dojazde v oboch mame 66l nadrz a okolo 800-1100km snimi dame na jedno natankovanie takze fakt nerozumiem :-D

Marek71
20. března • 21:56

On ten rozdíl ve spotřebě bude větší, hlavně u velkých aut, klidně 4-5 litrů, když se s tím třeba frčí hlavně po dálnicích. Takže při 50 tkm ročně to udělá rozdíl 60.000 KČ jenom v nákladech na PHM. A na to někdo slyší, hlavně, když auto točí po 4 letech a pak prodá. A nezajímají ho pak potenciální problémy s dieselem, to už pak řeší někdo jiný.Jinak ti ale rozumím, vidím to podobně. Ale když jsem scháněl pohodlné auto na dlouhé trasy (vyšší střední), tak skoro vše, co se nabízelo ve stáří tak 5-6 let, bylo na naftu. Tak jsem vzal naftu, no... Jako, dobrý, ale momentálně mám benzín (resp. hybrid) ve stejné velikosti a to je podstatně kultivovanější a řekl bych, na tuto třídu aut důstojnější pohon.Teď jsem ale nedávno viděl videotest právě Mercedesu s dieselem 3 litr (400d?), bylo to nějaké větší kupé. A tam recenzent přísahal, že nepozná rozdíl oproti benzínu, tak vše se vyvíjí...

OnlyTruth
21. března • 13:20

rozumiem , aj ked niesom az taky stary ale citim sa jak zo starej skoly, ked sme kupovali tie dve Ccka , tak sme ich nebrali na 4roky , koli tomu, sme brali MB aby sme si ich mohli nechat na dlhsiu dobu 10-15r lebo bereme auto tak, ked uz ma byt "kvalitne" tak nech si ho aj nechame dlhsie, momentalne w204ka bude mat 8rokov v novembri ma najazdene cca 90tis a doteraz tam nebol ziadny problem ( myslim na vek, nie najazd km) , w205 bude mat 5r a uz tam bolo par zvolavaciek, vymena spojky v zaruke a par drobnosti a je to zaujimave ale ako keby uz to nebolo to iste ako w204 , aj papierovo ma presne tie iste parametre, udajne nizsiu vahu o 150kg ale ide pomalsie, plyn tak nereaguje a mal by byt rychlejsi , jedine co ma mensie je sporteba, w204 jazdi vela mesto povedzme 90% a ma spotrebu okolo 7-8l pricom w205ka chodi mesacne aj dlhe trasy okolo 1000km a priemerka je okolo 6,5 ... ja rozumiem tomu, ze tie diesely su cim dalej lepsie, ako ja snimi nemam problem, keby kupujem nejake uzitkove auto tak ho berem, a ano je to tak maju krasny krutiak, ale benzin je aj lahsi cize mozno sa to az tak ani nezaciti ale ja by som vzdy dal prednost benzinu v "premiovej" triede ako dieselu , a hlavne to vidim u S classe kde ludia si kupia auto za 90-100tis a maju tam 350d .. ja by som si to nevedel nikdy v zivote predstavit, keby hovorime o idealnom stave kde si mozem kupit hocico tak by sko bolo urcite vo v12, ktore nanestastie konci ale samozrejme kazdy ma ine chute , len to mi prislo cudne, ze drahe auto a diesel v kombinacii

Jarmilek
21. března • 8:03

Když si někdo koupí káru za 1.5mil+ a mění ji po 2-4letech, tak příplatek 240tis za zvukovou pohodu je úplně v pohodě. Navíc se nemusíš obtěžovat s močovinou. U Superbů za 800tis to chápu, tam je to jasné.

dagmarrr
20. března • 21:48

Tak tomu opravdu nerozumím. Mám dlouhodobou zkušenost s 250d a spotřebou okolo šesti litrů (a to bez ohledu na to, jak je auto plné, s boxem, či jízdními koly). Ale hlavní výhodu nafty vidím v krouťáku, jede to furt, kopec nekopec a při rychlosti lehce nad dálničním limitem se při lehké noze dá dostat i pod šest litrů (MB GLK). Tak jak může mít céčko spotřebu deset litrů, leda 350d a s nohou na podlaze, jízda brzda plyn, ale i tak mám pocit, že nad deset se snad nedá dostat, možná v Německu???

Marek71
21. března • 7:42

Patrně špatně pochopeno toto:"...diesel sa bere 9,5/10 mb..."Myšleno to zřejmě bylo tak, že 9,5 z deseti kupovaných aut MB je diesel. Poprvé jsem na to taky koukal, je to napsáno trochu neobratně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
21. března • 13:12

ano tak

dagmarrr
21. března • 20:27

joo, omlouvám se zdálo se mi to divné, asi to chtělo hodit do překladače :-) Ale jinak.., dycky diesel (pro SUV) :-) a nebo elektrika, ale až bude dojezd srovnatelný s plnou nádrží a doba dobíjení s tankováním...

dagmarrr
20. března • 10:56

Hlavně by bylo dobré připomenout, že nové motory jsou řadové (což je samozřejmě vidět v galerii, ale pro pořádek :-) ). Z nafťáků vypadává model 250d a je nahrazen 300d. A objednávky budou možné zhruba od srpna, možná i o něco dříve. Na podzim se můžeme těšit i na 400d, řadový šestiválec a později i na verze s hybridy u dieselů (bohužel jen ke čtyřválcům). Nevýhodou je zde také hodně zmenšený kufr, navíc se zvýšenou nakládací hranou, to tedy moc nevychytali... A pro chrty jsou samozřejmě připravené omlazené varianty AMG. Totéž platí i pro "nekupé" :-)

Max
20. března • 13:09

Dik za doplnujici info. Co 48V benzinovy sestivalec, bude?

dagmarrr
20. března • 18:02

Bohužel MB nemůže teď vyházet všechny trumfy, jezdí totiž nyní již zamaskované nové céčko. Co by potom měli v motorizacích za novinky... S tím také souvisí i nové GLC, ale to mluvíme již o roce 22 (což není až tak daleko, asi bude mít premiéru již na jaře 21). A 48V v benzínovém šestiválci by mohlo být u verze AMG 53, ale zatím to není potvrzeno. A smůla je i to, že verze AMG mají zcela jiný ceník v servisu... A další smůla je, že stále fake koncovky výfuků pravděpodobně budou i nadále u dieselů, naopak u benzínů jsou konečně ty správně propojené s vývody, tak alespoň tak... :-/

Marek71
20. března • 21:57

Tak dva týdny zpátky (nebo měsíc?) jsem na dálnici potkal zamaskované auto a tipoval jsem to na Mercedes, žeby to nové C? :-)

Doporučujeme

Články odjinud