Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Na autosalonu v Detroitu se představil modernizovaný crossover GLA. Stylová verze třídy A dostala především uhlazenější design, ale i nový zážehový motor

V designu exteriéru malého SUV značky Mercedes lze postřehnout nové nárazníky, ty vpředu jsou opatřené kruhovými mlhovkami. Přední světlomety nyní u příplatkové varianty používají technologii LED, namísto dosavadních bi-xenonů.

Pro všechny varianty bude k dispozici limitovaná edice Night Edition s černým lakem a zářivě žlutými doplňky. Stejný motiv se opakuje i v interiéru.

Terénní vzhled kromě agresivní masky chladiče, která se inspiruje ve větších stuttgartských SUV, umocňuje o 30 mm vyšší základní podvozek. Nové GLA tak bude mimo zpevněný povrch o poznání schopnější.

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

V interiéru je stejně jako před modernizací osmipalcový displej infotainmentu,  nyní umí zobrazit rovněž 360° pohled z kamer kolem vozu. Facelift uvnitř vozu poznáme především podle nového přístrojového štítu a nových materiálů obložení.

Pod kapotou nyní najdeme novou motorizaci 220. Dvoulitrový čtyřválec v tomto naladění se svými 181 koňmi tvoří prostřední verzi zážehových jednotek standardního GLA. Benzinový základ stále tvoří šestnáctistovky 180 (122 koní) a 200 (156 koní). Na vrcholu nabídky zážehových verzí je stále dvoulitr s označením 250 o výkonu 211 koňských sil. Samostatným modelem je verze AMG.

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Sportovní Mercedes-AMG GLA 45 bude i nyní využívat sílu dvoulitrového čtyřválce o výkonu 376 koňských sil. Změny se však odehrály v převodovce. Sedmistupňová dvouspojková skříň nyní dostala kratší převodové stupně.

Mezi vznětovými motory se žádné změny neodehrály. Nadále tak bude k dispozici paleta čtyřválců o objemu 1,5 až 2,1 litru a výkonu 109 až 177 koňských sil.

Podrobnosti ohledně české verze budou zveřejněny v nejbližších týdnech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků