Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Na autosalonu v Detroitu se představil modernizovaný crossover GLA. Stylová verze třídy A dostala především uhlazenější design, ale i nový zážehový motor

V designu exteriéru malého SUV značky Mercedes lze postřehnout nové nárazníky, ty vpředu jsou opatřené kruhovými mlhovkami. Přední světlomety nyní u příplatkové varianty používají technologii LED, namísto dosavadních bi-xenonů.

Pro všechny varianty bude k dispozici limitovaná edice Night Edition s černým lakem a zářivě žlutými doplňky. Stejný motiv se opakuje i v interiéru.

Terénní vzhled kromě agresivní masky chladiče, která se inspiruje ve větších stuttgartských SUV, umocňuje o 30 mm vyšší základní podvozek. Nové GLA tak bude mimo zpevněný povrch o poznání schopnější.

Ojetiny | SUV | Mercedes-Benz

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

V interiéru je stejně jako před modernizací osmipalcový displej infotainmentu,  nyní umí zobrazit rovněž 360° pohled z kamer kolem vozu. Facelift uvnitř vozu poznáme především podle nového přístrojového štítu a nových materiálů obložení.

Pod kapotou nyní najdeme novou motorizaci 220. Dvoulitrový čtyřválec v tomto naladění se svými 181 koňmi tvoří prostřední verzi zážehových jednotek standardního GLA. Benzinový základ stále tvoří šestnáctistovky 180 (122 koní) a 200 (156 koní). Na vrcholu nabídky zážehových verzí je stále dvoulitr s označením 250 o výkonu 211 koňských sil. Samostatným modelem je verze AMG.

Bezpečnost | Mercedes-Benz

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Sportovní Mercedes-AMG GLA 45 bude i nyní využívat sílu dvoulitrového čtyřválce o výkonu 376 koňských sil. Změny se však odehrály v převodovce. Sedmistupňová dvouspojková skříň nyní dostala kratší převodové stupně.

Mezi vznětovými motory se žádné změny neodehrály. Nadále tak bude k dispozici paleta čtyřválců o objemu 1,5 až 2,1 litru a výkonu 109 až 177 koňských sil.

Podrobnosti ohledně české verze budou zveřejněny v nejbližších týdnech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků