Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Na autosalonu v Detroitu se představil modernizovaný crossover GLA. Stylová verze třídy A dostala především uhlazenější design, ale i nový zážehový motor

V designu exteriéru malého SUV značky Mercedes lze postřehnout nové nárazníky, ty vpředu jsou opatřené kruhovými mlhovkami. Přední světlomety nyní u příplatkové varianty používají technologii LED, namísto dosavadních bi-xenonů.

Pro všechny varianty bude k dispozici limitovaná edice Night Edition s černým lakem a zářivě žlutými doplňky. Stejný motiv se opakuje i v interiéru.

Terénní vzhled kromě agresivní masky chladiče, která se inspiruje ve větších stuttgartských SUV, umocňuje o 30 mm vyšší základní podvozek. Nové GLA tak bude mimo zpevněný povrch o poznání schopnější.

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

V interiéru je stejně jako před modernizací osmipalcový displej infotainmentu,  nyní umí zobrazit rovněž 360° pohled z kamer kolem vozu. Facelift uvnitř vozu poznáme především podle nového přístrojového štítu a nových materiálů obložení.

Pod kapotou nyní najdeme novou motorizaci 220. Dvoulitrový čtyřválec v tomto naladění se svými 181 koňmi tvoří prostřední verzi zážehových jednotek standardního GLA. Benzinový základ stále tvoří šestnáctistovky 180 (122 koní) a 200 (156 koní). Na vrcholu nabídky zážehových verzí je stále dvoulitr s označením 250 o výkonu 211 koňských sil. Samostatným modelem je verze AMG.

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Mercedes svolává své vozy. Novým modelům selhávají airbagy

Sportovní Mercedes-AMG GLA 45 bude i nyní využívat sílu dvoulitrového čtyřválce o výkonu 376 koňských sil. Změny se však odehrály v převodovce. Sedmistupňová dvouspojková skříň nyní dostala kratší převodové stupně.

Mezi vznětovými motory se žádné změny neodehrály. Nadále tak bude k dispozici paleta čtyřválců o objemu 1,5 až 2,1 litru a výkonu 109 až 177 koňských sil.

Podrobnosti ohledně české verze budou zveřejněny v nejbližších týdnech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků