Omlazený sedan Quattroporte je nyní rychlejší a trochu úspornější. Má ale také bohatší výbavu, umí zabrzdit sám a udrží se v jízdním pruhu, pokud nedáváte pozor. A ano, pořád je i s dieselem.
Modernizace se dotkla italského sedanu Maserati Quattroporte. Na první pohled se toho sice moc nezměnilo, ale inženýři automobilky pracovali na detailech a ty se projevily například snížením aerodynamického odporu díky elektronicky ovládaným klapkám na vstupu vzduchu k chladiči, takže má auto nižší koeficient odporu vzduchu. To pomohlo snížit spotřebu a zvýšit maximální rychlost.



Naftový motor 3.0 V6 pod kapotou zůstal, má ale lepší maximální rychlost. Základní benzinový šestiválec posílil a už umí 270 km/h. Osmiválcové GTS zvládne 310 km/h
Turbodiesel 3.0 V6 zůstal, stejně tak jeho výkon 202 kW (275 k) a točivý moment 600 Nm. Maximální rychlost dieselu ale vzrostla na 252 km/h, rychlejší je i slabší diesel o výkonu 184 kW (250 k). Ten umí 242 km/h. Základní přeplňovaný benzinový šestiválec 3,0 l posílil na 257 kW (350 k). Díky tomu zvládne akcelerovat na 100 km/h za 5,5 s a rozjede se na 270 km/h.
Silnější verze třílitrového šestiválce od Ferrari stále nabízí výkon 301 kW (410 k) a točivý moment 550 Nm (slabší 350 k verze má 500 Nm). Maserati Quattroporte S nebo čtyřkolka S Q4 zvládne nejvyšší rychlost 286 km/h, čtyřkolka akceleruje na 100 km/h za 4,9 s. To je o dvě desetinky rychleji než zadokolka.
Na vrcholu nabídky zůstává Maserati Quattroporte GTS s přeplňovaným osmiválcem 3,8 l rovněž od Ferrari. Motor má nejvyšší výkon 390 kW (530 k) a točivý moment 710 Nm. Na 100 km/h akceleruje za 4,7 sekundy a rozjede se nyní až na 310 km/h.



Kromě jiného přibyly také dva stupně výbavy GranSport a GranLusso, které nabízejí větší možnosti individualizace. Nový je i zábavní systém s přirozenějším ovládáním
Maserati ale rozšířilo i výbavu o nový zábavní systém s 8,4" displejem s lepším rozlišením a rychlejšími reakcemi, přibyl pomocný otočný ovladač a samozřejmě se rozšiřovala bezpečnostní výbava o upravený tempomat s funkcí stop&go či další asistenční systémy jako udržení v pruhu, nouzové brzdění a podobně.
Quattroporte může mít také kamery utvářející 360° obraz kolem celého auta, automatický senzor kvality vzduchu je nyní standardem a do nabídky přibyly verze GranLusso a GranSport s rozšířenými možnostmi individualizace.