Facelift Lamborghini Huracán na prvních fotkách. Co všechno se změní?

Lamborghini Huracán se vyrábí na stejné lince jako Audi R8, které dostalo na konci loňského roku modernizaci. Facelift Baby Lamba tak na sebe nenechá dlouho čekat. Co všechno se změní?

Nástupce Gallarda se vyrábí již od roku 2014. Nejlevnější vstup do světa splašených býků nyní čeká omlazení, a to pro obě verze, čtyřkolku LP610-4 i zadokolku LP580-2. Potvrdily to špionážní fotografie testovací muly z minulého září a nyní i dvě detailní fotografie, které pochází z mobilní aplikace určené pro zákazníky.

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Facelift nejmenšího Lamborghini se bude podřizovat aerodynamice. Stylistické změny přinesou agresivnější vzhled po vzoru ostřejší verze Performante. Kromě karosářských prací čeká Huracán zřejmě i změna pod kapotou. Musí totiž držet krok se sesterskou Audi R8, která v nedávném faceliftu dostala nepatrnou porci koní navíc. Obě verze by tak měly posílit minimálně o deset koní.

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Facelift se bude týkat pouze základních modelů. Silnější verze Performante zůstane beze změn, protože se představila teprve v loňském roce. Říká se také, že Huracán čeká změna v interiéru, kde by měl analogovou středovou konzoli vystřídat velký dotykový displej orientovaný na výšku, jako má například Tesla. Tuto novinku ale vidíme reálně až u jeho nástupce, který by měl dorazit do tří let.

Omlazené lambo se představí ještě v letošním roce. Pokud a o kolik se zvýší cena, zatím nevíme, nepatrné navýšení ale očekávat můžeme. Základní Lamborghini Huracán LP610-4 ve verzi Spyder u nás vyjde zhruba na 6.000.000 Kč.

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

V Boloni mají v poslední době plné ruce práce. Pracují na propagaci nového SUV Urus, vyvíjejí hybridní náhradu za vlajkovou loď Aventador, a ještě kolují zvěsti o chystaném elektrickém hypersportu LB48H, který by měl mít cenovku okolo 3 milionů eur a místo baterií používat superkapacitory. Na rozdíl od elektrochemické reakce, kterou využívá baterie, ukládá superkapacitor energii pomocí statického náboje.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků