Facelift Lamborghini Huracán na prvních fotkách. Co všechno se změní?

Lamborghini Huracán se vyrábí na stejné lince jako Audi R8, které dostalo na konci loňského roku modernizaci. Facelift Baby Lamba tak na sebe nenechá dlouho čekat. Co všechno se změní?

Nástupce Gallarda se vyrábí již od roku 2014. Nejlevnější vstup do světa splašených býků nyní čeká omlazení, a to pro obě verze, čtyřkolku LP610-4 i zadokolku LP580-2. Potvrdily to špionážní fotografie testovací muly z minulého září a nyní i dvě detailní fotografie, které pochází z mobilní aplikace určené pro zákazníky.

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Facelift nejmenšího Lamborghini se bude podřizovat aerodynamice. Stylistické změny přinesou agresivnější vzhled po vzoru ostřejší verze Performante. Kromě karosářských prací čeká Huracán zřejmě i změna pod kapotou. Musí totiž držet krok se sesterskou Audi R8, která v nedávném faceliftu dostala nepatrnou porci koní navíc. Obě verze by tak měly posílit minimálně o deset koní.

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Facelift se bude týkat pouze základních modelů. Silnější verze Performante zůstane beze změn, protože se představila teprve v loňském roce. Říká se také, že Huracán čeká změna v interiéru, kde by měl analogovou středovou konzoli vystřídat velký dotykový displej orientovaný na výšku, jako má například Tesla. Tuto novinku ale vidíme reálně až u jeho nástupce, který by měl dorazit do tří let.

Omlazené lambo se představí ještě v letošním roce. Pokud a o kolik se zvýší cena, zatím nevíme, nepatrné navýšení ale očekávat můžeme. Základní Lamborghini Huracán LP610-4 ve verzi Spyder u nás vyjde zhruba na 6.000.000 Kč.

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

V Boloni mají v poslední době plné ruce práce. Pracují na propagaci nového SUV Urus, vyvíjejí hybridní náhradu za vlajkovou loď Aventador, a ještě kolují zvěsti o chystaném elektrickém hypersportu LB48H, který by měl mít cenovku okolo 3 milionů eur a místo baterií používat superkapacitory. Na rozdíl od elektrochemické reakce, kterou využívá baterie, ukládá superkapacitor energii pomocí statického náboje.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků