Facelift Lamborghini Huracán na prvních fotkách. Co všechno se změní?

Lamborghini Huracán se vyrábí na stejné lince jako Audi R8, které dostalo na konci loňského roku modernizaci. Facelift Baby Lamba tak na sebe nenechá dlouho čekat. Co všechno se změní?

Nástupce Gallarda se vyrábí již od roku 2014. Nejlevnější vstup do světa splašených býků nyní čeká omlazení, a to pro obě verze, čtyřkolku LP610-4 i zadokolku LP580-2. Potvrdily to špionážní fotografie testovací muly z minulého září a nyní i dvě detailní fotografie, které pochází z mobilní aplikace určené pro zákazníky.

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Lamborghini Huracán bylo prodáno za 715.000 eur. Mělo přímo svatého majitele

Facelift nejmenšího Lamborghini se bude podřizovat aerodynamice. Stylistické změny přinesou agresivnější vzhled po vzoru ostřejší verze Performante. Kromě karosářských prací čeká Huracán zřejmě i změna pod kapotou. Musí totiž držet krok se sesterskou Audi R8, která v nedávném faceliftu dostala nepatrnou porci koní navíc. Obě verze by tak měly posílit minimálně o deset koní.

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Lamborghini Huracán Performante Spyder naživo: Měkká je tady pouze střecha

Facelift se bude týkat pouze základních modelů. Silnější verze Performante zůstane beze změn, protože se představila teprve v loňském roce. Říká se také, že Huracán čeká změna v interiéru, kde by měl analogovou středovou konzoli vystřídat velký dotykový displej orientovaný na výšku, jako má například Tesla. Tuto novinku ale vidíme reálně až u jeho nástupce, který by měl dorazit do tří let.

Omlazené lambo se představí ještě v letošním roce. Pokud a o kolik se zvýší cena, zatím nevíme, nepatrné navýšení ale očekávat můžeme. Základní Lamborghini Huracán LP610-4 ve verzi Spyder u nás vyjde zhruba na 6.000.000 Kč.

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

Youtuber řádil s Lamborghini Huracán v blátě. Přehřálo se... (+video)

V Boloni mají v poslední době plné ruce práce. Pracují na propagaci nového SUV Urus, vyvíjejí hybridní náhradu za vlajkovou loď Aventador, a ještě kolují zvěsti o chystaném elektrickém hypersportu LB48H, který by měl mít cenovku okolo 3 milionů eur a místo baterií používat superkapacitory. Na rozdíl od elektrochemické reakce, kterou využívá baterie, ukládá superkapacitor energii pomocí statického náboje.

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků