Facelift Jeepu Renegade je venku. Změny skoro nepostřehnete

Nejmenší crossover Jeepu má za sebou decentní mezigenerační modernizaci. Kromě zlehka přepracovaného designu nám však toho automobilka příliš mnoho neukázala.

Americký sesterský model Fiatu 500X – vyráběný pro evropskou klientelu rovněž v Itálii – byl poprvé veřejně představen na ženevském autosalonu v roce 2014, a tudíž měl po čtyřech letech nárok na klasický facelift. To, co vidíte na prvních fotografiích, je výsledek snahy vetknout Jeepu Renegade poněkud modernější vzhled.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jak sami vidíte, stylistické oddělení automobilky moc práce s novým designem nemělo, přesto jsou změny na karoserii patrné. Vůz dostal modifikované nárazníky, jinou vnitřní strukturu předních i zadních světel, v krytech vnějších zpětných zrcátek se objevily směrovky a lehounce jinak vypadá rovněž maska chladiče.

Podle dřívější tiskové zprávy můžeme očekávat také nové pohonné jednotky. Místo atmosférické šestnáctistovky E.torQ se 110 koni dorazí zcela nový přeplňovaný litrový tříválec s maximálním výkonem 120 koní, zatímco dosavadní čtrnáctistovku MultiAir nahradí taktéž nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,3 litru.

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Výběhový agregát byl v Evropě k mání ve dvou výkonových variantách (140 a 170 koní) a nová pohonná jednotka nabídne zájemcům stejnou možnost volby. Slabší provedení třináctistovky bude mít 150 koní, ostřejší verze pak 180 koní.

Rádi bychom vám pochopitelně nabídli více technických detailů a ukázali vám třeba i interiér, potíž je ale v tom, že Jeep dávkuje informace postupně a další konkrétní data k modernizovanému vozu tudíž k dispozici nemáme. Jakmile je automobilka uvolní, počítejte s tím, že se s vámi o ně podělíme.

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků