Facelift Jeepu Renegade je venku. Změny skoro nepostřehnete

Nejmenší crossover Jeepu má za sebou decentní mezigenerační modernizaci. Kromě zlehka přepracovaného designu nám však toho automobilka příliš mnoho neukázala.

Americký sesterský model Fiatu 500X – vyráběný pro evropskou klientelu rovněž v Itálii – byl poprvé veřejně představen na ženevském autosalonu v roce 2014, a tudíž měl po čtyřech letech nárok na klasický facelift. To, co vidíte na prvních fotografiích, je výsledek snahy vetknout Jeepu Renegade poněkud modernější vzhled.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jak sami vidíte, stylistické oddělení automobilky moc práce s novým designem nemělo, přesto jsou změny na karoserii patrné. Vůz dostal modifikované nárazníky, jinou vnitřní strukturu předních i zadních světel, v krytech vnějších zpětných zrcátek se objevily směrovky a lehounce jinak vypadá rovněž maska chladiče.

Podle dřívější tiskové zprávy můžeme očekávat také nové pohonné jednotky. Místo atmosférické šestnáctistovky E.torQ se 110 koni dorazí zcela nový přeplňovaný litrový tříválec s maximálním výkonem 120 koní, zatímco dosavadní čtrnáctistovku MultiAir nahradí taktéž nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,3 litru.

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Výběhový agregát byl v Evropě k mání ve dvou výkonových variantách (140 a 170 koní) a nová pohonná jednotka nabídne zájemcům stejnou možnost volby. Slabší provedení třináctistovky bude mít 150 koní, ostřejší verze pak 180 koní.

Rádi bychom vám pochopitelně nabídli více technických detailů a ukázali vám třeba i interiér, potíž je ale v tom, že Jeep dávkuje informace postupně a další konkrétní data k modernizovanému vozu tudíž k dispozici nemáme. Jakmile je automobilka uvolní, počítejte s tím, že se s vámi o ně podělíme.

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků