Facelift Jeepu Renegade je venku. Změny skoro nepostřehnete

Nejmenší crossover Jeepu má za sebou decentní mezigenerační modernizaci. Kromě zlehka přepracovaného designu nám však toho automobilka příliš mnoho neukázala.

Americký sesterský model Fiatu 500X – vyráběný pro evropskou klientelu rovněž v Itálii – byl poprvé veřejně představen na ženevském autosalonu v roce 2014, a tudíž měl po čtyřech letech nárok na klasický facelift. To, co vidíte na prvních fotografiích, je výsledek snahy vetknout Jeepu Renegade poněkud modernější vzhled.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jak sami vidíte, stylistické oddělení automobilky moc práce s novým designem nemělo, přesto jsou změny na karoserii patrné. Vůz dostal modifikované nárazníky, jinou vnitřní strukturu předních i zadních světel, v krytech vnějších zpětných zrcátek se objevily směrovky a lehounce jinak vypadá rovněž maska chladiče.

Podle dřívější tiskové zprávy můžeme očekávat také nové pohonné jednotky. Místo atmosférické šestnáctistovky E.torQ se 110 koni dorazí zcela nový přeplňovaný litrový tříválec s maximálním výkonem 120 koní, zatímco dosavadní čtrnáctistovku MultiAir nahradí taktéž nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,3 litru.

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Výběhový agregát byl v Evropě k mání ve dvou výkonových variantách (140 a 170 koní) a nová pohonná jednotka nabídne zájemcům stejnou možnost volby. Slabší provedení třináctistovky bude mít 150 koní, ostřejší verze pak 180 koní.

Rádi bychom vám pochopitelně nabídli více technických detailů a ukázali vám třeba i interiér, potíž je ale v tom, že Jeep dávkuje informace postupně a další konkrétní data k modernizovanému vozu tudíž k dispozici nemáme. Jakmile je automobilka uvolní, počítejte s tím, že se s vámi o ně podělíme.

 

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků