Facelift Jeepu Renegade je venku. Změny skoro nepostřehnete

Nejmenší crossover Jeepu má za sebou decentní mezigenerační modernizaci. Kromě zlehka přepracovaného designu nám však toho automobilka příliš mnoho neukázala.

Americký sesterský model Fiatu 500X – vyráběný pro evropskou klientelu rovněž v Itálii – byl poprvé veřejně představen na ženevském autosalonu v roce 2014, a tudíž měl po čtyřech letech nárok na klasický facelift. To, co vidíte na prvních fotografiích, je výsledek snahy vetknout Jeepu Renegade poněkud modernější vzhled.

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jeep Renegade je ošklivější, ale drsnější sourozenec Fiatu 500L

Jak sami vidíte, stylistické oddělení automobilky moc práce s novým designem nemělo, přesto jsou změny na karoserii patrné. Vůz dostal modifikované nárazníky, jinou vnitřní strukturu předních i zadních světel, v krytech vnějších zpětných zrcátek se objevily směrovky a lehounce jinak vypadá rovněž maska chladiče.

Podle dřívější tiskové zprávy můžeme očekávat také nové pohonné jednotky. Místo atmosférické šestnáctistovky E.torQ se 110 koni dorazí zcela nový přeplňovaný litrový tříválec s maximálním výkonem 120 koní, zatímco dosavadní čtrnáctistovku MultiAir nahradí taktéž nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,3 litru.

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Vada Jeepu Renegade: Při prudkém brzdění mu vyletí záď do vzduchu

Výběhový agregát byl v Evropě k mání ve dvou výkonových variantách (140 a 170 koní) a nová pohonná jednotka nabídne zájemcům stejnou možnost volby. Slabší provedení třináctistovky bude mít 150 koní, ostřejší verze pak 180 koní.

Rádi bychom vám pochopitelně nabídli více technických detailů a ukázali vám třeba i interiér, potíž je ale v tom, že Jeep dávkuje informace postupně a další konkrétní data k modernizovanému vozu tudíž k dispozici nemáme. Jakmile je automobilka uvolní, počítejte s tím, že se s vámi o ně podělíme.

 

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků