Facelift imprezy odstartoval u Subaru novou éru

Japonská automobilka představila v Paříži modernizovanou imprezu. Změny poznáte hlavně při pohledu zvenčí. Nová je přední maska s líbivějšími světlomety, jež vystřídaly dřívější zakulacené. Ty byly totiž terčem mnoha kritik. Nové jsou i blatníky, nárazník a kapota. Záď vozu i jeho základní rysy byly zachovány. Výsledkem je agresivnější projev, což bylo jistě hlavním cílem automobilky.

Menší změny doznal i interiér. Nyní by měl posádce nabídnout kvalitnější materiály. To vše pro lepší pocit z jízdy. Ten by měl být umocněn i novými tlumiči, a to u všech verzí. Inovací prošel i dvoulitrový motor ve verzi WRX, který má nově 225 koní (původně 218). Model STi dostal účinnější chlazení, to aby se jeho 265 koní moc nepotilo.

 

 

Poznámka: Od dubna 2002 pracuje u Subaru na postu šéfdesignéra Andreas Zapatinas. Ten slibuje, že nové modely budou působit odvážně, sportovně a kvalitně. Jelikož mezi bývalé zaměstnavatele Andrease patří automobilky jako Alfa Romeo, BMW, Fiat či designérské studio Pininfarina, máme se určitě na co těšit. Namátkou mohu uvést pár modelů, které prošly jeho perem: Alfa Romeo 145, 147, 156, Fiat Barchetta a Coupé. První výsledky jeho práce u Subaru motoristická veřejnost spatří roku 2004, kdy bude představen malý vůz s novým kabátem. Po něm pak budou následovat další.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků