Facelift Fordu C-Max: velká změna

Úspěšný rodinný Ford C-Max se na sklonku letošního roku dočkal nové tváře. A změny jsou výraznější, než jsme očekávali.

Automobilka Ford se po létech rozhodla více unifikovat své vozy. V duchu kinetického designu přišly dva nové modely S-Max a Galaxy a ostatní je následují. Budoucí Mondeo a částečně i nynější Focus již z této designové linie čerpají.

Ford ovšem udělal trochu netradiční věc. Faceliftem změnil tvář C-Maxu natolik, že se zdá působí, jako by se jednalo o zcela nový model. Ostřejší, ovšem stále ještě zaoblené, tvary lze nyní najít na novém předním nárazníku a světlometech. Zcela netradiční jsou i tvary předních mlhovek, které jsou v předním nárazníku nastojato.

Zadní část vozu se dočkala také nového nárazníku, který přidal na dynamičtějších tvarech. Nové zadní světlomety jsou nyní vybaveny LED a C-Max tak dostává slušivé módní doplňky.

V interiéru již změny nejsou tak velké, ovšem i zde došlo k většímu sblížení s novými modely. Více oblých tvarů si našlo místo na celé palubní desce, která se může pyšnit i větším počtem schránek. Nové jsou i materiály čalounění a také výplně dveří a palubní desky jsou z lepších materiálů.

Z minima možných změn tedy Ford vytěžil opravdové maximum a faceliftovaný C-Max působí dojmem nového modelu.

Co se týká techniky, mělo by zůstat vše při starém. Výbavy, motory i převodovky si C-Max zachová, ke změnám by nemělo dojít ani v ceníku..

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max po faceliftu
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků