Facelift Fordu C-Max: velká změna

Úspěšný rodinný Ford C-Max se na sklonku letošního roku dočkal nové tváře. A změny jsou výraznější, než jsme očekávali.

Automobilka Ford se po létech rozhodla více unifikovat své vozy. V duchu kinetického designu přišly dva nové modely S-Max a Galaxy a ostatní je následují. Budoucí Mondeo a částečně i nynější Focus již z této designové linie čerpají.

Ford ovšem udělal trochu netradiční věc. Faceliftem změnil tvář C-Maxu natolik, že se zdá působí, jako by se jednalo o zcela nový model. Ostřejší, ovšem stále ještě zaoblené, tvary lze nyní najít na novém předním nárazníku a světlometech. Zcela netradiční jsou i tvary předních mlhovek, které jsou v předním nárazníku nastojato.

Zadní část vozu se dočkala také nového nárazníku, který přidal na dynamičtějších tvarech. Nové zadní světlomety jsou nyní vybaveny LED a C-Max tak dostává slušivé módní doplňky.

V interiéru již změny nejsou tak velké, ovšem i zde došlo k většímu sblížení s novými modely. Více oblých tvarů si našlo místo na celé palubní desce, která se může pyšnit i větším počtem schránek. Nové jsou i materiály čalounění a také výplně dveří a palubní desky jsou z lepších materiálů.

Z minima možných změn tedy Ford vytěžil opravdové maximum a faceliftovaný C-Max působí dojmem nového modelu.

Co se týká techniky, mělo by zůstat vše při starém. Výbavy, motory i převodovky si C-Max zachová, ke změnám by nemělo dojít ani v ceníku..

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max po faceliftu
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků