Nějak nám jdou ty auta do Prčic. Tříválec v BMW, dříve vyhlášeného motoráře? To je samozřejmě špatně. Konstrukčně složitý, potencionální zdroj poruch, malý objem. Stejně debilní, jako 1.4 TSI v Superbu. Nevěřím, že tyto motory přežijí 10 let provozu s najetými 150 - 200 tis. km bez větších problémů. Dříve byly motory o objemech 1.6-2.0, atmosféry, u lepších větších aut šestiválce a ty motory po 15 letech pořád bez problémů fungují. Čtyřválce v Mercedesech 124 jezdí 25 let. Rozhoduji se, co si koupím za jiné auto a budu lovit právě v těchto starých poctivých vodách. Ještě pořád se dají sehnat voňavky, třeba BMW e39, Mercedes W124, Honda Accord 2.4 a podobně.
U nového Superbu bude jako základ motor 1.4 TSI ACT. Když ponecháme spekulace o spolehlivosti a životnosti, tak je to univerzální motor pro téměř všechny typy jízd, s nízkou spotřebou. Je tichý, kultivovaný a ohromně pružný.
Buď jsi troll nebo dokonale zmanipulovaná ovce... O autech ale evidentně nic nevíš.
Co konkrétně bych měl vědět, chytráku??
Až na to, že to nejsou spekulace. 1.4 TSI je hodnocen jako špatný motor. Viz poslední Svět motorům viz některé články zde a viz toto: http://kuc.cz/zdnafz... A koupit si limuzínu za milion s 1.4 pod kapotou, která žere i trávu kolem silnice, když na to šlápnu? To fakt ne.
Tak to ten svůj čtyřválec neprodám ani náhodou. Jednou budu rád, že jsem si ho nechal.
Nj jenze to asi nebudou rozvody za 20tis v tech maloobjemovych trivalcich.... U Rencka to beru, prece jen je to levnejsi znacka(ford peugeot vw atd). Starsi (ne stary) bmw je neprodejny uz dnes, vim o cem mluvim. Co az to bude petilety auto 170kkm najeto 1.5R3
Tak BMW už takové auto má e90 320si. Při uvedení hotová modla, při 100k km noční můra prodejce.
A to je právě úmysl výrobce: vybudovat o značce BMW takový dojem, že jde o luxusní auta, která si nemůže dovolit úplně každý, a že hlavně musí být nové, že mít starší, nebo dokonce ojeté BMW je ostuda. O tohle jim jde a daří se jim to, tak teď klidně můžou vyrábět i toto, lidi to stejně koupí. A kdo na to nemá, pro toho je Renault, Ford, VW,...
Tak předně BMW není luxusní značka, prezentuje se tak pouze v chudých regionech. Iluze kvality u informovanější veřejnosti dávno nefunguje, to jen prodeje u té méně informované části jedou ze setrvačnosti a díky renomé, které značka kdysi měla.Mít ojeté 10 let staré BMW mě přijde rozhodně menší ostuda, než nové. Protože zatímco staré signalizuje na nové nemám, nepotřebuji ho nebo neměním věci co fungují, nové signalizuje jsem neinformovaný blb.
BMW je stále mnohem více prémie než třeba Audi, které, ač se zlepšuje, má stále dynamiku hozeného kladiva, nedotlumené a hlučné podvozky, kdy i BMW s RFT je pohodlnější - a to je co říct...A abych nebyl podezříván z obhajování vlastní garáže, tak předem přiznávám, že už jsem žádné BMW přes 5 let nevlastnil.
nemozem nic, len 100% suhlasit.Audi sa mozno snazi, ale zatial je uplne mimo. Je to prave o detailoch a drobnostiach, na ktore proste v Audi *seru* a ktore cloveku, ktory bol na to predtym zvyknuty (napr. z Bmw), chybaju.Mozem menovat veci, ktore ma na Audi totalne iritovali - (teraz priamo porovnavam BMW 5er F10 a A6 4G, ktore som obe vlastnil):- Audi ma ostrekovace okien ako z Fabie (inak to neviem nazvat - proste "frcka" na okna.. fail) - ovladanie automatickych stieracov - Bmw ma dedikovane tlacitko, u Audi to musite mechanicky "prepnut" a ked chcete "prestierat", tak to musite vypnut a zapnut. fail- chod pacok pod volantom je lacny, zasa ma napada prirovnanie s Fabiou, vylisky nekvalitne- otvorim dvere vodica a Audi vypne motor... no comment- chod mechanickej paky prevodovky DSG - trhanie prevodovky DSG pri kickdowne- vibrovanie systemu Quattro pri rozbiehani a zatoceni volantu (zial toto je "feature" Torsenu resp. crown wheelu)- zla hapticka odozva tlacitok na stredovom tuneli- vrzganie plastovych oblozeni v interieri Audi, hlavne stredovy tunel a dvere- praskanie chromovanych list okolo okien- rezonovanie a klepanie stresnych okien (tymto je Audi zial povestne), roletka na stresnom okne sa zatvara mechanicky a este k tomu klepe... (BMW ma komplet elektricku)- zufala kvalita standardnej cuvacej kamery (maju tam analogovu (!) kameru... farby su uplne mimo - namiesto cervenej vidite oranzovu..), cuvacia kamera navyse rada "laguje" aj pol sekundy- nenormalne hlucne chladenie motora po jazde v Audi (na oboch autach som mal 3 litrovy diesel - BMW na rozdiel od Audi nic take nerobi) Ked som to pocul prvy krat, volal som vystraseny do servisu...Ani sa mi dalej nechce pisat - proste je to kopec drobnosti, ktore si clovek uvedomi az vtedy, ked do Audi presadne z ineho auta, na ktorom taketo problemy nemal.
Muzete mi prosim doporucit nejake nove BMW, ktere dynamikou predci Audi R8 V10 Plus? Dekuji
BMW a prémiové auto :-D :-D :-D
Takze suma sumarum, zvysime cislo na zadnom dekli (asi ako v sutazi kto ho ma dlhsi) a pridame do ponuky maly trojvalec. Bravo.No a toto ma uplne rozsekalo: .....(zlý, neekologický a ošklivý) atmosférický šestiválec...Za tuto perlicku davam + :-D:-D:-D:-D
Podle mě se BMW moc nevytáhlo. Mají tříválec se 100kw a spotřebou okolo 6 litrů. Tzn že v reálu tak 6,5 - 6,9. To normální automobilky zvládají i s čtyřválcem...
"Absolutní vrchol teď tvoří model BMW 340i" Absolutní vrchol tvoří M3, když už.
HALO...ALO...LO! Je tady nejak prazdno. Kde jste? Ten kepl ma trivalec! :-D
Vždyť je to jen BMW, od značky na úrovni Škody nemůžeš čekat kdoví co.
Ty jsi takovej ten přitroublej slintal... Copak, že ti kdysi tvůj olítanej vrak udělal? Být to Bentley nadáváš na něj, ale ty jsi nedal evidentně na víc než byl bavorák po smrti:-)Btw...ten bavorskej R3 má víc charakteru a příjemnější zvuk než R4. R6 do F30 stáe koupíš, takže nevím co tu pláčeš...ale tobě jde o to zpoza rohu jen občůrávat sousedovo auto, občas si kopnout, aby to neviděl.;-)
To, co píšete v úvodu je sice dost ubohé, ale jinak máte pravdu - R3 může být mnohem charakternější než R4.... R4 nemá absolutně zajímavý zvuk, možná s polazeným výfukem to dokáže něco vyloudit, ale polovina R6 dokáže být zvukově mnohem zajímavější...
Máš pravdu. Závidím sousedovi jeho krásné nevšední BMW s charakterním tříválcovým motorem, etalon kvalitního zpracování, hodnotných materiálů a jedinečného sportovního svezení. :'(Také mu závidím jeho línou padesátiletou osmdesatikilovou manželku, etalon kavárenské drbny. Och jak rád bych ji vyměnil za moji mladou štíhlou, i některý můj šestiválec bych přidal.Leč jako správný gurmán nechce a mě tak nezbývá než po nocích tajně přes plot lézti a kradmým pohlazením odznáčku BMW svou tajnou lásku vyznávat. Snad jednou.... :-*
Co je na BMW tak zle ?
berou tomu normální motory a místo nich se pod kapotu snaží propašovat pohon ze sekačky na trávu
http://www.auto.cz/ford-fiesta-1-0-ecoboost-... ... Stručně řečeno, Mazda se svým atmosférickým motorem byla v pružném zrychlení krutě poražena svými přeplňovanými konkurenty. Turbo je skvělá věc, konečně je tu doba, kdy i malá auta mají solidní dynamické parametry.
Pružné zrychlení, pružné zrychlení... co jen to je? Aha, to je ten parametr vymyšlený neumětely, kteří neumí čapnout páku převodovky a řadit...
Na nějaké pružné zrychlení a styl jízdy "tdi" ti sere bílý tesák ;-). Prostě podřadím a jedu.
Stručně řečeno, tady je to problém zejména dlouhých převodů a ne jen motoru. Dlouhé převody prostě atmosféře v testech pružného zrychlení nesvědčí. Dej tam o trochu kratší převodovku a hned ten test vyjde jinak. Stačilo by, kdyby ty kvalty byly o 10 % kratší než u turba a ne o 10% delší a už by výsledky vyšly plus minus stejně. Test pružného zrychlení by vyšel podobně, motory by se přitom nezměnily a co bys říkal pak? Měl bys ten samý motor v tom samém autě a turba by v pružném zrychlení nevyhrála (nebo jen minimálně). Zapomínáš na to, že test pružného zrychlení je hodně závislý na převodovce, zatímco v praxi člověk může volit převod dle libosti a mít o pár set otáček více a ne méně.
Tak určitě. :-D Nechce se mi to číst, ale předpokládám, že auta měla stejný výkon a hmotnost, jo?Jinak průměrná spotřeba přeplňovaného tříhrnku se sto tisíci km přes 8 litrů je celkem masakr :-Dhttp://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html... S ohledem na spotřebu by se teda měla poměřovat spíš s nějakou 3.5 V6, to totiž vyjde nastejno.
Když mě bude na okresce zdržovat nějaký důchodce,svojí 1,4 atmosféru podřadím a jedu. Sice namítneš že to nějakou kapku benzínu vezme,ale já s tím aspoň nejezdím do servisu jako můj malý soused s TSíčkem.
tříválec v bwm, navíc v trojkové řadě. No to je hnus velebnosti.
Mám pocit, že čím méně má kdo zkušeností s moderními tříválci, tím více na ně nadává. Zato Octavie minulé generace s nekultivovaným a zastaralým 1.9 TDI se málem uctívala. V dnešní době už lze vyrobit tříválec tak, že je kultivovanější, než běžný čtyřválec (1.0 od Opelu). Věřím, že drtivá většina řidičů by vůbec nepoznala, že ten bavorák honí jen tři písty. Zaspal jste dobu.
To určitě :-D Dnes je dokonce možné vyléčit rýmu :-D:-D
tady jde o princip. Do trojky patří benzínový šestiválec, ne nějaké přišlápnuté hátépéčko a podobné eko-nesmysly.
ziadny strach, cena bude premiova, aj s tym trojvalcom :-D
Můžete mi vy chytráci, co dáváte minusy, vysvětlit, co konkrétně je v principu špatného na motoru 1.5 R3?
je to maloobjemové turbo, takže se to posere a jen těžko to najede 800k. Jediný důvod těchto motorů je aby automobilka dosáhla na eko štítek EU. A nejhorší je, že na ty stanovené hodnoty se dostane pouze na nějaké motorové stolici nebo testovací trati. V reálu tyto motory jsou daleko od slibovaných hodnot.
Samozřejmě. Je to tříválec.
Takže jde jen o psychický problém, něco jako rasismus 3-[
Ideálni motor z hlediska chodu a efektivity je osmiválec. Šestiválce vznikly pro auta, kam se osmiválce nevešly. Čtyřválce vznikly jako budgetové řešení, tedy pro laciná nevýkonná auta. Tříválec je perverze, stojící ještě pod motorem pro masy.Z hlediska spotřeby je úplně irelevantní, kolik válců motor má. Vše je o efektivitě přeměny paliva na energii.Klidně se raduj, že BMW strká do svých nekvalitních aut tuto perverzi. BMW je po motorové stránce stejně odepsaná značka, že si strčí do svého "premiového" auta motor ze sekačky je předvídatelné.
Trochu si odporuješ. Píšeš, že z hlediska efektivity je ideální osmiválec, a vzápětí že z hlediska spotřeby na počtu válců nezáleží. Tak co tedy? Vždyť spotřeba a efektivita spolu souvisí. Je to vlastně jiný název pro jednu věc.
Pozor, logicky slučuješ dvě nesouvisející tvrzení . Tříválec může mít pod zátěží větší spotřebu než šestiválec, přičemž nedosahuje srovnatelného výkonu. Je tedy méně účinný. Nicméně neznamená to, že má vyšší spotřebu, protože je to tříválec, ale protože se lehce dostane do pásma mizerné účinnosti. Což u osmiválce je úplně jinde.Zatímco tříválec v BMW 3 bude mít reálnou spotřebu 9, šestiválec by tam měl 7.
Pak ale nejde o efektivitu motoru, ale o efektivitu jeho použití v daném autě.
Ano i ne. Ano je to závislé na režimu použití, ne protože to je vlastnost toho motoru.
Už tě asi chápu, zamotal jsi dohromady obecné principy motorů a jejich použití.
Nezamotal.Podívej se na to z druhé strany. Potřebuji motor o 100kW. Můžu toho dosáhnout s 2.0 atmosférickým čtyřválcem a mít při tom spotřebu 8 litrů nebo s přeplňovaným litrovým tříválcem a mít při tom spotřebu 11 litrů. Při čtvrtinové zátěži bude mít ale tříválec spotřebu třeba o litr menší.Čtyřválec bude mít celkově lepší účinnost, přesto při nízké zátěži bude mít tříválec menší spotřebu. Papírově pak bude mít spotřebu zcela jistě menší. Neboť spotřeba se neměří z celého rozsahu výkonu motoru!To je přesně problém těchto sranda motorů. Papírová spotřeba malá, přeplňováním vyhoněný litrový výkon a když to pak jen trošku zatížíš, spotřeba klidně i dvacet litrů.
Nejlepší zákazníci jsou ti, kteří budou chrochtat blahem až jim výrobci strčí do auta jednoválec a kteří se nad ním budou rozplývat a ještě poučovat ostatní jak zaspali dobu.
Za to, že jsi zaspal dobu si můžeš sám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.