Facelift BMW řady 3: naviděnou v Ženevě (spy photos)

V minulém článku o připravovaném faceliftu trojky jsem vás vyzval, ať najdete 5 rozdílů.  Tenkrát to byl docela těžký úkol, protože toho z venku moc vidět nebylo. Dnes je to o něco jednodušší.

Minulý prototyp nám ukázal nový přední nárazník, tentokrát můžeme najít přece jen více náznaků. Na přídi sedanu a kombi se odehraje největší změna. Dosavadní ledvinky se silným horním okrajem budou nahrazeny těmi z kupé. Dále je podle kamufláže možno odhadovat, že dojde k nějakým změnám na zadním nárazníku a světlech.

Drobných změn se určitě dočká interiér, kam se dostanou ozdobné prvky z kupé.

Stejně tak je jisté, že v souladu s nastoleným trendem dojde k uplatnění prvků z programu EfficientDynamics, které lze už nyní najít ve faceliftované jedničce. Mezi ně patří systém „Auto Start Stop”, systém regenerace brzdové energie, elektrický posilovač řízení, vylepšená aerodynamika a další.

Faceliftovaná řada 3 bude oficiálně představena v Ženevě na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Faceliftovaný sedan BMW řady 3 na Nordschleife

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků