Facelift BMW řady 3: naviděnou v Ženevě (spy photos)

V minulém článku o připravovaném faceliftu trojky jsem vás vyzval, ať najdete 5 rozdílů.  Tenkrát to byl docela těžký úkol, protože toho z venku moc vidět nebylo. Dnes je to o něco jednodušší.

Minulý prototyp nám ukázal nový přední nárazník, tentokrát můžeme najít přece jen více náznaků. Na přídi sedanu a kombi se odehraje největší změna. Dosavadní ledvinky se silným horním okrajem budou nahrazeny těmi z kupé. Dále je podle kamufláže možno odhadovat, že dojde k nějakým změnám na zadním nárazníku a světlech.

Drobných změn se určitě dočká interiér, kam se dostanou ozdobné prvky z kupé.

Stejně tak je jisté, že v souladu s nastoleným trendem dojde k uplatnění prvků z programu EfficientDynamics, které lze už nyní najít ve faceliftované jedničce. Mezi ně patří systém „Auto Start Stop”, systém regenerace brzdové energie, elektrický posilovač řízení, vylepšená aerodynamika a další.

Faceliftovaná řada 3 bude oficiálně představena v Ženevě na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Faceliftovaný sedan BMW řady 3 na Nordschleife

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků