Hele a co pohon? Pořád to maj všechny verze na zadní?
BMW řady 1 je, poté co Mercedes ukončil výrobu CLC Sportcoupé, poslední německý hatchback s klasickým uspořádáním(motor vpředu podél a zadní náhon) na trhu. Najde si mezi fajnšmekry určitě své příznivce,zejména 6válec M135i. 4válcům a to zejména naftovým bych se vyhnul velkým obloukem.Označovat poslední drobné retuše světlometů a brzdových světel vzadu slovem nový je směšné. A srovnání minulé řady s buldočkem je rovněž hloupé a nesedí, navíc se příď tvarově vůbec nezměnila.Vnitřek je taky stejný jako v r. 2011.Facelift první generace byl mnohem rozsáhlejší.:-/
To uz jsem vedel pri koupi, ze je to posledni zadokolka, trh si zada neco jineho. A hlavne v dnesni dobe, kdy mnoho ridicu nezvlada jizdu s klasickym usporadanim.
Ste si dnes nedali okuliare, ked nevidite rozdiely? V interiery sa moc nemenilo, to suhlasim..
Vlastnim 118i, co se tyce jizdnich vlastnosti je to dobre auto, interier ma lehke chyby, prijde mi hlucny a obcas mam pocit jako kdyby do nej tahlo pres okna, je to dobre auto a se spotrebou takova jaka je (dlouhodoba7,7) jsem pocital. Facelift si myslim, ze se povedl, ale pristi bmw 1 u me rozhodne nezaboduje, za ty penize, co jsme za nej dali.
keby si mal novu 118i s trojvalcom, bola by lahsia dynamickejsia a aspon 2litre by si uricte usporlil, takze porozmyslaj nadtym je to dobra volba a skvele motory
V ktorom vesmíre je trojvalec dobrá voľba pre 1400 kilové auto?
Tříválec je doslova o život. Vemte si takovou běžnou závadu, jako že na jednom válci začne odcházet zapalovací cívka. Projeví se to pod zátěží výpadkem výkonu, často při předjíždění. U šestiválce si toho všimnete, u čtyřválce je z toho krizovka, u tříválce jste mrtvola.
ale nebudes si orpavovat sam nove 0km najzadene bmw , ked tak mas tam servis zaruku a netreba zabudat ze nie je rok 1980 takze su v tom turba a vykon je este lepsi ako atmosfericky stvorvalec lebo ma vyssi krutiaci moment
Obávám se, že jsi nepochopil pointu. Při selhání jedné cívky jsi u tříválce namydlený. Mě dvě bosch odešly v záruce v 65 a 85 tisících. Obě při předjíždění. Nic příjemného to nebylo. O záruce a výkonu turba to fakt není.
:-D:-D:-D
netaha cez okna, ale klima obcas pusta studeny vzduch. mam rovnaky problem.
ovela krajsia, a konecne tam uz dali tie efektivne trojvalce, mohli by ich dat uz aj do trojek, ale s nejakym elektormotorom to by bola parada .. krasa :) ale nerozumiem zakoplexovanym ludom, ktory riesia iba objem motora a pocet valcov, ked u aut islo vzdy o vykon efektivitu dynamiku - a tymito to dosahuju lepsie nie je tak ? :)
Mozna jsou efektivnejsi,nicmene vydrzi take 500tis km jako 6valce??Myslim,ze ani omylem a to je ten problem,je to vse delany,ze to bude fungovat 5let a pujde to cely do srotu...:-(
aleco cakas ,myslis ze si majitel bmw necha auto na 500tis km? nie, on si tam najazdi zavisi od toho ci jazdy dlhe trasy alebo nie za 4-5rokov par tis km, potom ho vymeni za novy model, a vyvojari bmw to auto nerobia pre ludi,ktory si ho potom kupia po 24.majitelovi donesene zo 7krajin a poskladane z 8 casti za 3000euro, rozumies asi co mysilm nie? , jasne aj ja mam rad 6valce ale zato je to vyvoj, a obchod nikdy nezmenis..
Ani prvemu majitelovi nebude jedno ci ho za 4 roky preda za polovicu alebo ho nikto nebude chciet.
vzdy sa najdu a budu chciet ,a myslim,ze tym majitelom to nerobi az taky problem ako majitelom skody alebo kii ci hyundaiu.. :D
Ani bych neřekl... Podívej se, co se dnes v bazarech prodává, lidi chtějí staré atmosféry, držáky... HTP od BMW nikdo chtít nebude, ty motory budou ve 200 000 mrtvé.
Mně tam chybí hlavně atmosféra benzín. A ten základ....tři válce u BMW? Nechápu tuhle dobu :-(
Pecka ! to se povedlo. BMW jede :-D
BMW? Co, kde? Ty na fotkách vidíš BMW? Já vidím KIA s nalepeným odznačkem BMW z tržnice.
Říkám ti to pořád, že jsi moc velký milovník Asie a už ti to začíná přerůstat přes hlavu, tvým komentářem to sám dokládáš, vidíš to už všude !!! Podle mě už je to na doktora, rychle mrkni do zrcadla jestli už nemáš šikmé oči Nissane :-|
Co to plácáš? Však má runner pravdu, současný design BMW je tak asijský, až to bije do očí. Zatímco asijci se snaží o evropsky laděný styl, Evropa čím dál více míří do asijského designu.
Nenech se vysmát, jestli vidíš na fotkách auto KIA, podej si ruku s NISSANEM a zajdi si k očnímu :-P
KIAhttp://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx... BMW s designovou inovací se zracadlovým otočením světel.http://preview.netcarshow.com/Kia-Sportage-2014-1600-64... ... Nebo že by obráceně :-D :-D :-D
Pls, ještě tu o zakleté princezně :-D než půjdeme spát...
Máš to marný, to prostě neokecáš.
Tak určitě NISSANE :-D , že by Karkulka netrefila :-D
Když už plácáš, tak buď alespoň přesný chlapečku, tedy AUDINO nebo JEEPE. V zimě je Zetko zazimované a MX5ku mám pořád rozebranou. :-P
Jezdíš v zimě na saních a chceš rozumovat ? Zkusil jsi párkrát okruh s asijským párkem a už jsi odborník na BMW ? Kup si i3 ať víš co je to sportovní jízda NISSANE :-P
V zimě jezdím i na sáňkách, doporučuju, super zábava, profi sáňky jsou rozhodně zábavnější a lépe postavené, než produkty BMW poslední doby.i3 jsem otestoval, ale pro auto na p**u nemám aktuálně užití.
Co provedla, že jí tak zmršili? Ty zadní lampy jsou otřes.
Nechápu. Co jí zmršili, nebo koho jí zmršili?
Souhlas, povedli se predni, ty zadni jsou o dost horsi nez predFL. A jestli se nepletu tak znovu bez LED (blinkr/brzda).Nic moc.
Facelift se povedl. Předtím to bylo hlavně bez M-paketu až ošklivé.
Jsem zvědav, co se skrývá pod pojmem kvalitnější interiér. protože u stávajících modelů od 1 přes GT až po X je to doslova tragédie. Kvalita koberců, hnusné plasty, přiznané šrouby, drnčení,.... prostě BMW 2000 ->.....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.