Facelift BMW řady 1: tříválec, nový vzhled a kvalitnější interiér

Tom  |  16. 01. 2015 09:06

Facelift se povedl. Předtím to bylo hlavně bez M-paketu až ošklivé.

Odpovědět  |   | 
tito  |  16. 01. 2015 10:20

Jsem zvědav, co se skrývá pod pojmem kvalitnější interiér. protože u stávajících modelů od 1 přes GT až po X je to doslova tragédie. Kvalita koberců, hnusné plasty, přiznané šrouby, drnčení,.... prostě BMW 2000 ->.....

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  16. 01. 2015 09:24

Co provedla, že jí tak zmršili? Ty zadní lampy jsou otřes.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  16. 01. 2015 09:35

Souhlas, povedli se predni, ty zadni jsou o dost horsi nez predFL. A jestli se nepletu tak znovu bez LED (blinkr/brzda).
Nic moc.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  16. 01. 2015 12:05

Nechápu. Co jí zmršili, nebo koho jí zmršili?

Odpovědět  |   | 
BMW  |  16. 01. 2015 11:59

Pecka ! to se povedlo. BMW jede

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 01. 2015 13:40

BMW? Co, kde? Ty na fotkách vidíš BMW? Já vidím KIA s nalepeným odznačkem BMW z tržnice.

Odpovědět  |   | 
BMW  |  16. 01. 2015 15:52

Říkám ti to pořád, že jsi moc velký milovník Asie a už ti to začíná přerůstat přes hlavu, tvým komentářem to sám dokládáš, vidíš to už všude !!! Podle mě už je to na doktora, rychle mrkni do zrcadla jestli už nemáš šikmé oči Nissane

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 01. 2015 11:12

Co to plácáš? Však má runner pravdu, současný design BMW je tak asijský, až to bije do očí. Zatímco asijci se snaží o evropsky laděný styl, Evropa čím dál více míří do asijského designu.

Odpovědět  |   | 
BMW  |  18. 01. 2015 21:05

Nenech se vysmát, jestli vidíš na fotkách auto KIA, podej si ruku s NISSANEM a zajdi si k očnímu

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 01. 2015 22:10

KIA
http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

BMW s designovou inovací se zracadlovým otočením světel.
http://preview.netcarshow.com/Kia-Sportage-2014-1600-64... ...

Nebo že by obráceně

Odpovědět  |   | 
BMW  |  18. 01. 2015 22:20

Pls, ještě tu o zakleté princezně než půjdeme spát...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 01. 2015 22:53

Máš to marný, to prostě neokecáš.

Odpovědět  |   | 
BMW  |  19. 01. 2015 00:02

Tak určitě NISSANE , že by Karkulka netrefila

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 01. 2015 11:42

Když už plácáš, tak buď alespoň přesný chlapečku, tedy AUDINO nebo JEEPE. V zimě je Zetko zazimované a MX5ku mám pořád rozebranou.

Odpovědět  |   | 
BMW  |  19. 01. 2015 12:15

Jezdíš v zimě na saních a chceš rozumovat ? Zkusil jsi párkrát okruh s asijským párkem a už jsi odborník na BMW ? Kup si i3 ať víš co je to sportovní jízda NISSANE

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 01. 2015 12:33

V zimě jezdím i na sáňkách, doporučuju, super zábava, profi sáňky jsou rozhodně zábavnější a lépe postavené, než produkty BMW poslední doby.
i3 jsem otestoval, ale pro auto na p**u nemám aktuálně užití.

Odpovědět  |   | 
Jyrki  |  16. 01. 2015 15:59

Mně tam chybí hlavně atmosféra benzín. A ten základ....tři válce u BMW? Nechápu tuhle dobu

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2015 18:59

ovela krajsia, a konecne tam uz dali tie efektivne trojvalce, mohli by ich dat uz aj do trojek, ale s nejakym elektormotorom to by bola parada .. krasa :) ale nerozumiem zakoplexovanym ludom, ktory riesia iba objem motora a pocet valcov, ked u aut islo vzdy o vykon efektivitu dynamiku - a tymito to dosahuju lepsie nie je tak ? :)

Odpovědět  |   | 
Pavel 528  |  16. 01. 2015 22:13

Mozna jsou efektivnejsi,nicmene vydrzi take 500tis km jako 6valce??Myslim,ze ani omylem a to je ten problem,je to vse delany,ze to bude fungovat 5let a pujde to cely do srotu...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 01. 2015 09:56

aleco cakas ,myslis ze si majitel bmw necha auto na 500tis km? nie, on si tam najazdi zavisi od toho ci jazdy dlhe trasy alebo nie za 4-5rokov par tis km, potom ho vymeni za novy model, a vyvojari bmw to auto nerobia pre ludi,ktory si ho potom kupia po 24.majitelovi donesene zo 7krajin a poskladane z 8 casti za 3000euro, rozumies asi co mysilm nie? , jasne aj ja mam rad 6valce ale zato je to vyvoj, a obchod nikdy nezmenis..

Odpovědět  |   | 
parakr  |  17. 01. 2015 10:35

Ani prvemu majitelovi nebude jedno ci ho za 4 roky preda za polovicu alebo ho nikto nebude chciet.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 01. 2015 11:07

vzdy sa najdu a budu chciet ,a myslim,ze tym majitelom to nerobi az taky problem ako majitelom skody alebo kii ci hyundaiu.. :D

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2015 07:25

Ani bych neřekl... Podívej se, co se dnes v bazarech prodává, lidi chtějí staré atmosféry, držáky... HTP od BMW nikdo chtít nebude, ty motory budou ve 200 000 mrtvé.

Odpovědět  |   | 
Dee  |  17. 01. 2015 15:21

Vlastnim 118i, co se tyce jizdnich vlastnosti je to dobre auto, interier ma lehke chyby, prijde mi hlucny a obcas mam pocit jako kdyby do nej tahlo pres okna, je to dobre auto a se spotrebou takova jaka je (dlouhodoba7,7) jsem pocital. Facelift si myslim, ze se povedl, ale pristi bmw 1 u me rozhodne nezaboduje, za ty penize, co jsme za nej dali.

Odpovědět  |   | 
q  |  18. 01. 2015 15:20

netaha cez okna, ale klima obcas pusta studeny vzduch. mam rovnaky problem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 01. 2015 19:36

keby si mal novu 118i s trojvalcom, bola by lahsia dynamickejsia a aspon 2litre by si uricte usporlil, takze porozmyslaj nadtym je to dobra volba a skvele motory

Odpovědět  |   | 
runner42  |  18. 01. 2015 19:56

Odpovědět  |   | 
jean  |  19. 01. 2015 12:04

V ktorom vesmíre je trojvalec dobrá voľba pre 1400 kilové auto?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 01. 2015 12:41

Tříválec je doslova o život. Vemte si takovou běžnou závadu, jako že na jednom válci začne odcházet zapalovací cívka. Projeví se to pod zátěží výpadkem výkonu, často při předjíždění. U šestiválce si toho všimnete, u čtyřválce je z toho krizovka, u tříválce jste mrtvola.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2015 18:39

ale nebudes si orpavovat sam nove 0km najzadene bmw , ked tak mas tam servis zaruku a netreba zabudat ze nie je rok 1980 takze su v tom turba a vykon je este lepsi ako atmosfericky stvorvalec lebo ma vyssi krutiaci moment

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 01. 2015 19:53

Obávám se, že jsi nepochopil pointu. Při selhání jedné cívky jsi u tříválce namydlený. Mě dvě bosch odešly v záruce v 65 a 85 tisících. Obě při předjíždění. Nic příjemného to nebylo. O záruce a výkonu turba to fakt není.

Odpovědět  |   | 
stargazer  |  18. 01. 2015 10:35

BMW řady 1 je, poté co Mercedes ukončil výrobu CLC Sportcoupé, poslední německý hatchback s klasickým uspořádáním(motor vpředu podél a zadní náhon) na trhu. Najde si mezi fajnšmekry určitě své příznivce,zejména 6válec M135i. 4válcům a to zejména naftovým bych se vyhnul velkým obloukem.
Označovat poslední drobné retuše světlometů a brzdových světel vzadu slovem nový je směšné. A srovnání minulé řady s buldočkem je rovněž hloupé a nesedí, navíc se příď tvarově vůbec nezměnila.Vnitřek je taky stejný jako v r. 2011.Facelift první generace byl mnohem rozsáhlejší.

Odpovědět  |   | 
fero  |  18. 01. 2015 17:02

Ste si dnes nedali okuliare, ked nevidite rozdiely? V interiery sa moc nemenilo, to suhlasim..

Odpovědět  |   | 
Dee  |  18. 01. 2015 21:27

To uz jsem vedel pri koupi, ze je to posledni zadokolka, trh si zada neco jineho. A hlavne v dnesni dobe, kdy mnoho ridicu nezvlada jizdu s klasickym usporadanim.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  18. 01. 2015 18:16

Hele a co pohon? Pořád to maj všechny verze na zadní?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A