Furt stejnej Hyundai design..................:-|
:-D:-D:-D
znalec :-D
vcelku by ma zaujimalo, preco 530xd je rychlejsie 0-100 ako 530d. Pretoze, pokial to testovali na suchej vozovke s drsnym podkladom, vyssia hmotnost awd by sa mala prejavit inak ako zlepsenim casov.
..kedze mam 530D so 170 KW, tak ti to mozem v jednoduchosti vysvetlit. Je to samozrejma iba tou trakciou. Mam v ramci M paketu pneu o rozmere 245 a pri staceni plyn.pedalu na podlahu asi do rychl 40-60 km/hod. pri vypnutom stabil. systeme stracaju zadne pneu trakciu, no a pri zapnutom to do tej rychlosti blika system kontroly trakcie, cize zamedzuje presmyku a brzdi vykon motora. No ked si vezmes, ze v zaklade ma 530D tusim 225 pneu tak to je jasne...:-) ...500Nm je proste dost.
ahoj, za kolik s tím jezdíš? chci si to koupit. dík. martin
... myslim, ze nejake sportove 265 pneu v zadu + kvalitny asfalt a ten cas by mohol byt minimalne tak dobry ako u x-drive;-)
Zaujimave, pretoze s trakciou neboli ani u testovanej 535dT s trakciou na kvalitnom asfalte ziadne problemy. A to ma 560 Nm ;-) Pokial neslo skutocne o hladky asfalt, vykon bolo mozne prenasat bez problemov. Vzadu boli pneu 245. Mozete sa presvedcit aj na prilozenom videu :-)http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=10517
Citujem z tvojho clanku: Zaujímavosťou určite je, že 530xd sedan zvládne stovku rovnako rýchlo (6,6 s) ako 535d Touring. To je dané lepšou trakciou pohonu štyroch kolies pri štarte z miesta, pri kvalitnom asfalte by som to však videl na väčší rozdiel. 530d to pritom trvá na stovku o dve desatiny dlhšie. Zaujímavé. Takze asi to s tym asfaltom a pneu bude pravda....;-)
Ano, ved to tam pisem, ze by som to videl na vacsi rozdiel ;-) Ked zoberieme do uvahy vsetky mozne povrchy, bude mat xDrive vyhodu. Ale rovnake zrychlenia 530xd a 535d mi pridu tak trochu ako marketing. Snad by to chcelo este vyskusat na tensich pneu ;-)
ja by som este mozno doplnil motor management - ak nie rozdiel s sile avykone pri rovnakych ot. tak mozno, skor urcite rozdiel v naporogramovani prevodovky a "andelu straznych"
...ked su kvalitne 245 pneu tak to myslim dost pomoze, ja tam mam goodyear nct5 a tie urcite nie su sportove pneu, no ako som napisal najviac zalezi na kvalite asfaltu a pneu....no pri vypnutom stabilizacnom sys. a pri "prudkom" zoslapnuti plynu staca trakciu aj na kvalitnom asfalte... A ten cas bude asi merany na 225cm pneu.:-)
Neviete ci a pripadne ake budu zmeny ohladne vybavy (napr. bude mozne mat Dynamic Drive u X verzii)?
neni lepsi vyrabet vetsi serie trilitru??? a pak jen upravit par drobnosti, navic vsechny parametry se zlepsili, takze me po 2,5 smutno neni :)
A proč reaguješ na blbej příspěvěk? :-D Mě po 2.5 je smutno :-(:-D
Je to překlep, nebo bude 525i opravdu třílitr?
Myslim ze sucasna 525i pred faceliftom je 2,5 liter. Ale nemusi to byt preklep, lebo viem ze v USA su napr. 325i podladene 3,0 litre z 330i. A narast kroutaku o 20 Nm po facelifte by mohol hovorit o väcsom objeme.
Na auto.cz je to napsáno jednoznačně (už by to chtělo na AR nabrat další lidi, nerad to říkám, ale novinky, které čtu na obou serverech, jsou u konkurence zpracované jednoznačně lépe):"Největší novinkou je 525i, v němž místo původního dvaapůllitru nyní pracuje třílitr se sníženým výkonem. Výkon 160 kW ((218 k) zůstal, všechny ostatní parametry se skokově zlepšily; kroutící moment 270 Nm (dříve 250), spotřeba paliva 7,4 l/100 km (-1,3 l), nejvyšší rychlost 248 km/h (+3 km/h) i sprint na stovku za 7,4 s (-0,1 s)."To teda nechápu proč tu 2.5 zahazují, když ji měli tak vymazlenou. Teď už se bude dávat jen ve slabší 140kW verzi do 523i.
To mi taky nějak neni jasný, proč tu 2.5 vyhodili... A předfaceliftem byla v 523i ta stará 2.5 co byla v E46, E39 a spol na 141kw, jen měla 130kw. Tohle je ten nový motor, jen přiškrcený? :-)
ze bych menil za svoji terenni toyotu ?http://milan.drobny.info
Mě by zajímalo proč neni 540i v kombíku?
Rovnako je to i u sucasneho modelu. Je to zvlastne, skok medzi 530i a 550i je pomerne velky.
Právě, sem myslel, že pofaceliftu bude i 540i v kombíku a je kulový...:-) Kdyby třeba nebyla 550i tak to pochopim spíš, než když není 540i;-)
Zajímavé je že 530d má horší zrychlení z 0 na 100 než 530xd. Čekal bych opak i když samozřejmě přenos hnací síly bude lepší.
Podobne je to i u sucasnej generacie, teda nefaceliftovaneho modelu ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.