Facelift BMW 1: tři dveře ano, dvě turba ne

20 komentářů

Shr3k
19. ledna • 2:46

Viz. http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5855&cache=no

Mark
17. ledna • 18:23

hodnota zrychleni u 118d u 5D je uvedena asi chybne, mela byt 9,0s.
btw: ceska cena 118d 5D podle informaci bude 710 700Kc, je v tom i Basic service 5let/100000km (olej, filtry, svicky).
M.

Mon
18. ledna • 10:27

"5let/100000km (olej, filtry, svicky)" je tak trochu marketingova akce, protoze po cca 30.000 se meni jen olej+filtr a teprve po druhem oleji je prohlidka + filtry v klimatizaci. Nepamatuji presne, kolik jsem platil minule, ale nebylo to prilis odlisne, jako kdysi u Nissana, kde ale bylo vse jiz po 15.000km (nedej boze Honda po 10.000!!!), cili v celku provoz Nissanu byl drazsi.

Mark
18. ledna • 12:32

pripada mi to jako slusna nabidka, mel jsem oktavku 1.8T, prvni garancka po 30000km stala cca 6000Kc, druha po 60000km stala 10000Kc, treti po 90000 opet okolo 6000Kc. To je celkem 22 000Kc (menili pouze olej, filtry a svicky), u BMW v zasade to same nabizeji za 23 000Kc pro 1-radu, respektive ted to bude v cene. Problem muze byt v tom, ze z te castky bude clovek platit pojisteni a procenta leasingovce.
M.

Koubas
17. ledna • 12:47

Druhy radek, treti fotka
nema to nekdo ve 1280x1024 prosim?!?!?!?!?!?!?!?!

Radek Ondrášík
17. ledna • 14:19

Napište mi na email, najde se i výrazně větší ;-)

-sagaris-
17. ledna • 12:27

Jo lidi já se opět zamiloval, a to už je moje 4 láska z Mnichova:-) Souhlasím s autorem ta bílá barva je naprosto úžasná...

Kicko
17. ledna • 9:33

Na novych benzinovych motoroch je zaujimavy aj pokles spotreby, u niektorych az 25% a za sucasneho zvysenia vykonu ... skoda, ze sa do vypisu parametrov "nezmestili" :-/
Brawo BMW B-]

Mon
17. ledna • 15:51

Diesel by mel byt s piezzo vstrikovaci (mimochodem u nekterych aut to vubec nic neprineslo, krom zvyseni ceny :-( ) a ten benzin s velkym poklesem spotreby ma byt primy vstrik. Tak jsem to nekde cetl. Bohuzel si uz nepamatuji, zda se jedna o vrstvene spalovani - mimochodem z toho Audi/VW oficialne vycouvalo jako naprosty neuspech. Ale stalo tam, ze to bude o generaci dal, nez pouziva zmineny VW Group.

Kicko
17. ledna • 16:05

"118i a 120i přinášejí zásadní novinku – přímé vstřikování High Precision Injection s piezoelektrickými vstřikovači."118i - spotreba klesla z 7,3 na 5,9 l/100 km :-O120i - spotreba klesla z 7,5 na 6,4 l/100 km :-O

Eksen
17. ledna • 8:24

K dobru, ne 5 kW .-)))
Dneska je to sama oprava :D

Deli
17. ledna • 8:50

Motory 120i a 118d tak dostaly oproti původním očekáváním dalších 5 kW k dobruPřečti si to ještě jednou jak to pjanda myslel... ;)

Eksen
17. ledna • 9:02

Ajo, mas pravdu :))) Tak to hluboka omluva, ale pro me je to trochu zmateny.

Deli
17. ledna • 8:22

píšu Ježíškovi, aby se stihl včas nachystat...:-D

tada
17. ledna • 1:44

Próč? Próč? Proč není 135i???? :-O pro co teď budeme žít?

tuky
17. ledna • 6:26

pro Maldou Bolselav - jak doposud// inac, ved ta 135i je dost velky nezmysel...[mali by to volat M1 a poriadne to vybavit so samosvorom, tuhym podvozkom atd.] -> co by bolo moc drahe a nikto by to nekupil => nema vyznam; nech zije M3

mvb
17. ledna • 9:03

BMW M? s turbomotorem? to by se pohybovali na dost tenkem lede... (coz ale prokazali (napr. u designu), ze umi)

Radek Ondrášík
17. ledna • 9:34

Stačí se podívat do historie. Turbo "M" trojka zde již byla...

Adámek
17. ledna • 7:35

Ale koupil by to... nebyla by to tuctovka, kdo 130i vyzkoušel, zatouží poznat i 135i. J.A.

Radek Ondrášík
17. ledna • 8:19

Poznat ano, koupit ne. Ono x35i je vůči x30i daleko nudnějším motorem. Ano má větší výkon, auto s ním bude rychlejší, ale ten motor je prostě klidná nuda vhodná pro klidné povahy. Průběh výkonu a toč. momentu prostě nemá jakýkoli zábavný okamžik. Lepší by bylo vydolovat těch 306 koní z 3,0 motoru a mít podobnou "pilu" jako 3,2 56 v M3...

Doporučujeme

Články odjinud