Facelift Audi A3: nová maska „singleframe“

Facelift modelu Audi A3 se netýká jen nové přední masky, která se přizpůsobila současnému designovému trendu Audi, ale také nových prvků ve výbavě. Sem patří např. paket Exclusive line či funkce Hill Hold Assist, která pomůže s rozjezdem do kopce. (doplněno)
Facelift Audi A3: nová maska „singleframe“

Jak jsme již avizovali dříve, Audi A3 dostane facelit ve formě jednodílné masky chladiče. Následuje tak modely A3 Sportback, A4, A6 a A8. Současně s tím přichází i nový vzhled volantu, a to jak tří, tak čtyřramenného provedení. A3 opět následuje svoje brášky, kteří jej dostali dříve. 

Faceliftovaný model potěší kritiky příliš tvrdého nastavení podvozku, dostane totiž do standardu komfortnější naladění. Ve výbavě se objeví vylepšené ESP či Hill Hold Assist, který pomůže při rozjezdu do kopce. Cena zůstane na úrovni předfaceliftovaného modelu, přičemž novinka bude dostupná už během května.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


Doplněna tisková zpráva: Sportovní styling, dynamické jízdní vlastnosti, nejvyspělejší technologie a  všudypřítomná kvalita – to jsou hlavní atributy, se kterými se představily hned po svém uvedení na trh modely Audi A3. Protože ale model A3 chce být stále „in“, dostal nyní typickou jednodílnou masku chladiče, která je poznávacím znamením všech nových vozů Audi, konstruktéři dále vylepšili některé jeho technologie a obohatila se i výbava.

O pohon modelů Audi A3 se starají čtyř- a šestiválcové zážehové a vznětové motory, jejichž výkonová škála vrcholí až na hodnotě 184 kW/250 k. Zájemci mohou vybírat z výkonných a zároveň vysoce hospodárných vznětových motorů TDI se systémem přímého vstřikování nafty do válců, vitálních zážehových agregátů FSI s přímým vstřikováním benzinu do válců, unikátní nabídkou je kombinace přímého vstřikování benzinu FSI s přeplňováním turbodmychadlem.

Výkony motorů se přenášejí buď jenom na přední, nebo na všechna čtyři kola (prostřednictvím systému quattro). Se sportovním duchem modelů Audi A3 koresponduje i nabídka přesných pěti- a šestistupňových manuálních převodovek, nechybí ani šestistupňová automatická převodovka tiptronic Nové laky, originální litá kola a sportovní sedadla čalouněná například jemnou kůží Nappa umožňují dokonalou individualizaci. Premiéru v modelové řadě A3 má i exkluzivní paket „exclusive line“. nebo špičková dvouspojková automatická převodovka DSG (Dynamic Shift Gearbox), která umožňuje jak velmi komfortní relaxační jízdu, tak i vysloveně dravý jízdní styl, dávající plně vyniknout špičkovému podvozku a výkonným motorům.

Poprvé je nyní možné modely řady A3 objednávat s exteriérovým paketem „S line“, dodávaným společností quattro GmbH, který ještě více zvýrazní sportovní styling vozu. Co se týká zpracování a použitých materiálů, zvedá Audi A3 laťku kvality na ještě vyšší úroveň - odborníci se shodují, že v tomto ohledu se modely Audi A3 mohou směle měřit s luxusními vozy prémiových segmentů. Další dávku exkluzivity potom modelům Audi A3 propůjčují vysoce jakostní doplňky, dodávané podle přání zákazníků.

V České republice bude tento vůz k dispozici počátkem června tohoto roku, cena zatím nebyla stanovena.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků