Také vysokovýkonné verze Porsche Turbo, GT2 a GT3 dostanou v rámci plánované modernizace přímé vstřikování benzínu. Přímý vstřik Porsche přitom poprvé uplatnilo na svém motoru 4,8 l V8 pro SUV Cayenne, ale letos jej aplikovalo i na ležaté šestiválce v typech 911 Carrera, Carrera 4 a Targa a jejich variantách „S“.
Ačkoli doposud žádné hodnoty zveřejněny nebyly, je pravděpodobné, že se bude jednat o nové pohonné jednotky z řady A91. Soudě podle nárůstu výkonu u Carrery (20 koní k dobru) může mít nové Turbo nějakých 500 a GT2 zhruba 550 koní. Pro GT3 by měly zůstat typické ultralehké písty.
Nové motory by se v modelech řad Turbo a GT měly objevit v následujících dvanácti měsících v rámci modernizace, která již stihla verze Targa, Carrera/S a Carrera 4/S.
Porsche Carrera 4 po faceliftu