Facelift a přímý vstřik i pro Porsche 911 Turbo a GT

Také vysokovýkonné verze Porsche Turbo, GT2 a GT3 dostanou v rámci plánované modernizace přímé vstřikování benzínu. Přímý vstřik Porsche přitom poprvé uplatnilo na svém motoru 4,8 l V8 pro SUV Cayenne, ale letos jej aplikovalo i na ležaté šestiválce v typech 911 Carrera, Carrera 4 a Targa a jejich variantách „S“.

Ačkoli doposud žádné hodnoty zveřejněny nebyly, je pravděpodobné, že se bude jednat o nové pohonné jednotky z řady A91. Soudě podle nárůstu výkonu u Carrery (20 koní k dobru) může mít nové Turbo nějakých 500 a GT2 zhruba 550 koní. Pro GT3 by měly zůstat typické ultralehké písty.

Nové motory by se v modelech řad Turbo a GT měly objevit v následujících dvanácti měsících v rámci modernizace, která již stihla verze TargaCarrera/S a Carrera 4/S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Carrera 4 po faceliftu
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků