Facelift a přímý vstřik i pro Porsche 911 Turbo a GT

Také vysokovýkonné verze Porsche Turbo, GT2 a GT3 dostanou v rámci plánované modernizace přímé vstřikování benzínu. Přímý vstřik Porsche přitom poprvé uplatnilo na svém motoru 4,8 l V8 pro SUV Cayenne, ale letos jej aplikovalo i na ležaté šestiválce v typech 911 Carrera, Carrera 4 a Targa a jejich variantách „S“.

Ačkoli doposud žádné hodnoty zveřejněny nebyly, je pravděpodobné, že se bude jednat o nové pohonné jednotky z řady A91. Soudě podle nárůstu výkonu u Carrery (20 koní k dobru) může mít nové Turbo nějakých 500 a GT2 zhruba 550 koní. Pro GT3 by měly zůstat typické ultralehké písty.

Nové motory by se v modelech řad Turbo a GT měly objevit v následujících dvanácti měsících v rámci modernizace, která již stihla verze TargaCarrera/S a Carrera 4/S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Carrera 4 po faceliftu
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků