Facelift a přímý vstřik i pro Porsche 911 Turbo a GT

Také vysokovýkonné verze Porsche Turbo, GT2 a GT3 dostanou v rámci plánované modernizace přímé vstřikování benzínu. Přímý vstřik Porsche přitom poprvé uplatnilo na svém motoru 4,8 l V8 pro SUV Cayenne, ale letos jej aplikovalo i na ležaté šestiválce v typech 911 Carrera, Carrera 4 a Targa a jejich variantách „S“.

Ačkoli doposud žádné hodnoty zveřejněny nebyly, je pravděpodobné, že se bude jednat o nové pohonné jednotky z řady A91. Soudě podle nárůstu výkonu u Carrery (20 koní k dobru) může mít nové Turbo nějakých 500 a GT2 zhruba 550 koní. Pro GT3 by měly zůstat typické ultralehké písty.

Nové motory by se v modelech řad Turbo a GT měly objevit v následujících dvanácti měsících v rámci modernizace, která již stihla verze TargaCarrera/S a Carrera 4/S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Carrera 4 po faceliftu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků