Facelift a přímý vstřik i pro Porsche 911 Turbo a GT

Také vysokovýkonné verze Porsche Turbo, GT2 a GT3 dostanou v rámci plánované modernizace přímé vstřikování benzínu. Přímý vstřik Porsche přitom poprvé uplatnilo na svém motoru 4,8 l V8 pro SUV Cayenne, ale letos jej aplikovalo i na ležaté šestiválce v typech 911 Carrera, Carrera 4 a Targa a jejich variantách „S“.

Ačkoli doposud žádné hodnoty zveřejněny nebyly, je pravděpodobné, že se bude jednat o nové pohonné jednotky z řady A91. Soudě podle nárůstu výkonu u Carrery (20 koní k dobru) může mít nové Turbo nějakých 500 a GT2 zhruba 550 koní. Pro GT3 by měly zůstat typické ultralehké písty.

Nové motory by se v modelech řad Turbo a GT měly objevit v následujících dvanácti měsících v rámci modernizace, která již stihla verze TargaCarrera/S a Carrera 4/S.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Carrera 4 po faceliftu
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků