Fabulous Lexus LS460: elegantní tuning z Japonska

Ani velké a luxusní limuzíny se neubrání zásahům tunerů. Lexus LS460 si vzala do parády tunerská dílna Fabulous a vzniklo dílo vskutku povedené.

Úpravce zaměřil jenom na změnu stylingu a techniku nechal beze změn. Změn vzhledu je ale poměrně dost. Již při čelním pohledu je jasné, kde se pracovalo. Přední maska s mřížkou chladiče je nyní daleko jednotnější a vůz trochu připomíná německý Mercedes. Z boku pak zaujmou velká 22" kola z lehké slitiny s pneumatikami 245/30 vpředu a 295/25 vzadu. Jejich design se k černé limuzíně hodí. Zadní části vozu pak dominují koncovky výfuku zvýrazněné nepřehlédnutelným chromováním.

Ke zmíněnému se přidal nespočet drobností a výsledkem je vůz, který neztratil mnoho na své „tovární eleganci” a přitom nabízí více individuality a sportovního šmrncu. Nevíme, jestli se zrovna tato úprava stane prodejním hitem, ale její elegance si zaslouží pozornost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fabulous Lexus LS460
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků