Fabia s novým motorem 1.4 TDI už v červnu

9 komentářů

Robo
24. března • 13:07

Nuž, ja práve uvažujem o kúpe buď Seatu alebo Fabie Sedan. Seat už uvedený motor 1.4 TDI ponúka, Škoda nie. Asi si teda počkám, koľko bude stáť Sedan s uvedeným motorom u nás na Slovensku. Spotreba motoru je výborná a býhoda je aj v nižšej poistke. Len tá cena...

Fidel Castrol
19. března • 19:48

1,4TDI jsem měl možnost vyzkoušet v A2 a jede to neuvěřitelně moc. Jen ten zvuk multikáry....... "gdgdgdgdgdgdgdgd...". Pro šetřílky ale fajn varianta. Menší povinné ručení, menší spotřeba a lepší dynamika než SDI.

ACE
21. března • 22:32

A2 je ale o pár set kg štíhlejší.

Funny
23. března • 7:18

Těch několik set kg je 90kg. Žádný dramatický rozdíl.

Martin
20. března • 9:03

Ale je to 3 valec, to radsi motory PSA a nebo novy 1.3JTD 16V Multijet od Fiatu.

X12345678
22. března • 21:10

Srovnání technických údajů (výkon, točivý moment, servisní intervaly) nevychází pro Multijet vůbec dobře a Fiat sám uvádí životnost tohoto motoru pouze 250 000 km. TDI i HDI jsou na tom výrazně lépe.

ACE
19. března • 14:36

Tak to se u VW asi zjeví něco modernějšího.

Jerry
19. března • 11:05

Cena blížící se 400.000 Kč se dala očekávat a na první pohled je hodně vysoká. Na druhou stranu třeba Fabia Combi 1,4 TDI s balíkem Classic plus stojí 386.900,-, ale ve výbavě má 2x airbag, el.okna, atd. Takže při porovnání např. s Fiestou 1,4 HDI(391.900,-) vychází škodovka výhodněji. Když je TDI/55 kW ve výbavě Classic, trochu mi tam schází 1,4 16V/55 kW (např. v Německu je ve všech výbavách).

Nick
19. března • 18:57

2 pripominky. 1. je  to jen docasna akce.

                      2. co je to atd (krome cent. zamykani)

Doporučujeme

Články odjinud