Nuž, ja práve uvažujem o kúpe buď Seatu alebo Fabie Sedan. Seat už uvedený motor 1.4 TDI ponúka, Škoda nie. Asi si teda počkám, koľko bude stáť Sedan s uvedeným motorom u nás na Slovensku. Spotreba motoru je výborná a býhoda je aj v nižšej poistke. Len tá cena...
1,4TDI jsem měl možnost vyzkoušet v A2 a jede to neuvěřitelně moc. Jen ten zvuk multikáry....... "gdgdgdgdgdgdgdgd...". Pro šetřílky ale fajn varianta. Menší povinné ručení, menší spotřeba a lepší dynamika než SDI.
A2 je ale o pár set kg štíhlejší.
Těch několik set kg je 90kg. Žádný dramatický rozdíl.
Ale je to 3 valec, to radsi motory PSA a nebo novy 1.3JTD 16V Multijet od Fiatu.
Srovnání technických údajů (výkon, točivý moment, servisní intervaly) nevychází pro Multijet vůbec dobře a Fiat sám uvádí životnost tohoto motoru pouze 250 000 km. TDI i HDI jsou na tom výrazně lépe.
Tak to se u VW asi zjeví něco modernějšího.
Cena blížící se 400.000 Kč se dala očekávat a na první pohled je hodně vysoká. Na druhou stranu třeba Fabia Combi 1,4 TDI s balíkem Classic plus stojí 386.900,-, ale ve výbavě má 2x airbag, el.okna, atd. Takže při porovnání např. s Fiestou 1,4 HDI(391.900,-) vychází škodovka výhodněji. Když je TDI/55 kW ve výbavě Classic, trochu mi tam schází 1,4 16V/55 kW (např. v Německu je ve všech výbavách).
2 pripominky. 1. je to jen docasna akce.
2. co je to atd (krome cent. zamykani)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.