Fabia pro rok 2005: podrobné informace o faceliftu

56 komentářů

Fábián
13. března • 8:29

Alespoň někdo se tady zastává Fabie. Díky Vorlajz Vorlajz ! Jsem rád že nejsem jediný komu se Fabia líbí. Ty jejich natahaný herky ze západu ( escort, siera...... ) si můžou stričit někam. MP3 ? K čemu ? To je akurát pro ně. Pitomý puberťáci. "Fábijka" má přece taky kvalitní CD přehrávač s rádiem. A motor ? Nejsilnější je tam 135k. To jim nestačí ? Ano, ano výkon je také důležitý pro akceleraci. Ale proč potřebuju ze křižovatky vystartovat jako debil na oranžovou?! Co takhle : Škoda Fabia Elegance, hatchback, 1.4 16V 74kW / 101k, béžová sahara metalíza Q2Q2 ? Výbava navíc ................. .( patřičná výbava, vyhřívaná sedadla, signalizace při parkování, ). No prostě super hyper Fabia výjde na 455.000,- Kč
A co třeba Navigace... ? Není lepší než nějaké MP3 ?
 
Ještě jednou díky pro Vorlajz Vorlajz, že se mě taky zastál.            Obrovský příznivec českých aut se zeleným šípem na kapotě.  

Vorlajz Vorlajz
10. ledna • 18:30

polovina z vas tu keca o toma jak je to auto pro duchodce, jaka je Skodovka hrozna, ze vam kazdej rok nenaserviruje novej autak... a pri tom by me zajimalo cim jezdite??? 120???  nebo snad starym Kadetem... jeste byste byli radi, kdybyste mohli sedlat nejakou tu "hroznou" Fabii....

Antonín
1. září • 12:17

Fábián má pravu. Fabia je nejlepší auto pod sluncem.

Fabián
30. srpna • 8:05

To co tu někteří říkají o Fabii mě děsí.  Fabia je a vždycky bude nejlepší auto na světě. Mít v oblibě nějaké auto jen kvůli tomu že má znak BMW nebo Mercedes-benz a kvůli silnému motoru který stejně nevyužijete je naprostá hloupost. Fabia Junior přiznávám je hodně horší ale posuzovat auto podle nejnižší třídy výbavy je blbost. Fabia Elegance s patřičnou výbavou a motorem se jim vyrovná. A hlavně cena je nízká oproti těm herkám ze západu. Fabia je nejlepší ! A ten facelift je dobře že není znát. Na ten vzhled sme byli zvyklí a byl moc hezký.

Huhla
20. července • 12:45

A proč by ho tam dávali? Znali byste pak ještě nějakej důvod "pro masy" proč si koupit polo?

Huhla

brbla
25. července • 7:26

Jenze ona si potom cast te masy nakonec koupi jiny AUTO - Focuse, Almeru ...

tokioman
20. července • 9:55

Včera jsem ji viděl jak se prohání po silnici a musím říct,že vypadá o dost líp než předtím.I když se facelift na ní podepsal jen trochu. Ale nabýdka motorů je ubohá,chtělo by to 1,6 FSI , nebo 1,8 turbo

Vasek Poriz
20. července • 8:10

Mozny duvod, proc ten facelift je jen maly, je to ze se pravdepodobne pripravuje nova Fabia. Do roka a do dne uvidime.

mijuna
19. července • 22:44

alespoň o důvod víc proč si ten předraženej krám nekoupit (ehm ehm před 10 slovy deseti lety už vyráběl Nissan motor 1,0 16V se 40 slovy čtyřiceti kW), jeden debil před naším domem ukazoval jakej má ten tříhrnec vodpich a dokud jsem se nevotočil tak sem myslel že má Wartburg

Pavel
19. července • 10:19

Uroven tohoto ?facelifu? zda se mi byt diskutabilni. Vevnitr skoro nic, zvenku novy predni naraznik s mlhovkami, co uz zname z Fabie RS.

Zadne nove motory... Proc tam nedali alespon nejake FSI? Nebo i jen 1.6 MPI/75kW? Konecne by mela Fabie slusnou benzinovou motorizaci. O 2L FSI si muzeme nechat jen zdat.

Ja myslim, ze VW chce z Fabie udelat opravdu LowEnd auto, konkurence pro Hnujdaj, Kiu apod. Divim se, ze to trvalo tak dlouho, cekal jsem to uz driv.

Zato nova Octavka se mi moc libi, za tu cenu to nema konkurenci.

neo
19. července • 14:30

suhlasim. toto nie je ziaden facelift. facelift bolo punto, uplne zmenilo masku aj zadne smerovky. zvnutra tiez a doplnilo 2 nove motory. dokonca aj na corse sa da vidiet facelift.

zadne svetla v tvare C, boze, ake prevratne. keby zmenili aj predne svetla a upravili masku, ako tomu bolo u felicie, to by bol gol.

o interieri a motoroch nepisem. je mi luto, ze najpredavanejsie auto takto plznia.

ad. octavia - ano, je krajsia ako predchadzajuca. bola treba zmena. ale na rovinu, cakal som nieco este viac. octavia je taky "nestastny" voz v jednom detaile. na malom podvozku je robeny "velky" sedan. jeho priamou konkurecniou je tak VW Bora, Seat Toledo. ale "vdaka" myslienke VW, ze Skoda je low end forma, straca na ne.

pevne prosim vyvojarov, neurobte chybu z minulosti ! chystane MPVcko a la Berlingo nerobte z podvozku Pola ale ak tak uz z Golfu !

fish
24. července • 23:33

Škodovka nikdy nepřišla s tím, že se jedná o facelift !!!! Jde pouze a jenom o novej modelovej ročník ( 2005 ) , u každého modelového ročníku dochází k menší změnám, tady se pouze pokusily ty změny přiostřit , aby auto bylo zajímavejší á líbivější .. žádný facelift !!! .. to se samé se konalo u nové octávie ( rok 2001 myslim ) , táké se nejedenalo o žádný facelift, ále nový modelový ročník !! Došlo k menším změnám přední masky á zádních světel .. toť vše

 

Příjemný den

Petr Fabka
16. července • 16:19

Mohli by v rámci f...u vyndat motor a dát tamúspornou šlapací soustavu tímby se spotřeba benzínu rapidně přiblížila absolutní nule. Pro náročnější záazníky by mohli automobil odlehčit například vtažením palubní desky, ikdyž by to jistě ubralo vozidlu na "kráse".

 

Doufám že autorevue má neúplné informace jinak si budu myxslet že VW chce škodulu zaříznout.

Datel
16. července • 17:16

Piš do diskusí o Corvettě (do ničeho jinýho bys jistě nesednul - teda kromě embéčka po tátovi, který ti stojí před bytovkou po tetě) a neser se mezi nás, ubohý fabkaře.

Mirko
16. července • 16:05

Sem fakt zklamanej ... Myslel jsem, ze zavedou stalej pohon vsech kol s Torsenem a trilitrovej motor TDI a ono porad nic ... Ze by po roce 2006?      

Petr
17. července • 8:12

Uvědom si do jaký třídy Fabia patří, dvakrát se nadechni a pak napiš něco inteligentnějšího.

dj
17. července • 1:14

dobry

jen pripominam, ze Fabia je LOW END auto pro duchodce, ano, to je prava cilova skupina.

Tazz
20. července • 9:01

Co porad mate s tema duchodcema??? Ukazte mi duchodce (kdyz to neni byvaly reditel neceho velkyho nebo tak neco), ktery si muze koupit auto za 250.000? Kdyz si ho nemuze leckdy kvuli "reformujicim" spidlovcum koupit ani mladej pracujici clovek

igor
16. července • 15:35

Vôbec sa netreba pozastavovať, či je to facelift, alebo nie - je v podobnom duchu, ako bol facelift Felicie alebo Octavie t.j. relatívne málo zmien. Ale je v móde nadávať na všetko, čo má na prednej kapote okrídlený šíp, že áno?

Uvidíme, ako to bude Fabia MR2005 vyzerať naživo

Datel
16. července • 15:52

Kecáš. Neházej všechny do jednoho pytle. Mám fabii a jsem s ní maximálně spokojenej. Ale těšil jsem se, že až jí skončí leasing, vyměním ji za nový model. Jestli je ale tohle vážně všechno, co škodovka pro fabii chystá, tak se s ní rozloučím.

igor
16. července • 15:58

Ale povedz mi úprimne: vážne si čakal, že budú väčšie zmeny? IMHO nereálne - facelift z gruntu robia len Japonci, iná otázka je, že prečo. Zober si ľubovoľné európske auto faceliftované v blízkej minulosti, a porovnaj pred a po facelifte.
Neboj, tento facelift je tu len na 2 roky, potom príde nová Fabia a môžeš ju vymeniť za tú

Datel
16. července • 17:13

Namátkou: skoro všechny typy Renaultů, Peugeotů, Opelů, Citroenů... Nemluvě o BMW.  Ačkoli mám skodovky rád, všímám si totiž, že v Evropě existujou i jiný automobilky než VW. A mimochodem, když je řeč o VW, co takovej Seat? 

A jestli skutečně zásadnější  facelift fabie přijde až za dalších několik let, vidím to příští rok na novou oktávku.

igor
16. července • 17:31


S BMW súhlasím.
Ale pozri si napr. Clio pred a po facelifte, alebo starý Mégane či P206! Ďaľší facelift Fabie už nebude, bude úplne nový model...

rc
16. července • 15:35

to jarda: no to sem v patek odpolco slusme zasmal... ale naproto to sedi ... delaj si z lidi pr..., posli to kulhankovi ehm. ted uz tomu soudruhovi z NDR ehm NSR...  

Datel
16. července • 14:52

Proč tomu říkají facelift?

dj
17. července • 1:13

protože se mění nárazník = face lift.

U Škodovky tradičně jednou za 5 let.

Petrxyz
16. července • 14:21

Nechápu proč zase není v nabídce CD přehrávač který zvládne MP3...

dj
17. července • 1:12

Protože cílovkou není těch pár puberťáků, kteří umějí MP3ky, cílovkou Fabií jsou důchodci !

Myslím že Škodovka to ví líp než ty, takže noflame please, takže se jim to prostě NEVYPLATÍ, oni si to umějí spočítat.

Něco jinýho to je v zahraničí a je to vidět na těch zahraničních autech.

duchodce
17. července • 18:39

no ja bych v tom smysl videl

nevim nevim jestli je treba takova RS cilena na duchodce .. i kdyz, mozna ze me v 25 berou uz jako rentiera

kkk
17. července • 10:07

Jací důchodci??? Pan MM má fabku 1.2 40 kw a jede mu 165 z kopce

body
16. července • 13:55

na co je auto, které plní euro IV, když můžou nová auta jezdit i bez ní a o starších nemluvě

redwasp
18. července • 11:30

mam takovy pocit ze krome toho ze se motory neplnici normy nebudou smet prodavat, tak podle toho jakou normu plati se i snizuje silnicni dan

Aleq
18. července • 14:06

Pokud se nemylim, tak slevny na silnicni dani se tykaji pouze nakladaku a ne osobnich aut

w211
19. července • 9:42

neni to vsude tak jako v cechach :)

Turbo
19. července • 10:25

A hlavne se Aleq myli.

dj
17. července • 1:10

do konce roku hochu

otík rákosník
16. července • 13:07

karol: bude mít ještě nižší výkon

Petr Broža
16. července • 13:26

Informace nejsou potvrzené, ale výkon by měl být lehce vyšší.

Dix
16. července • 13:39

Ptal jsem se u prodejce a oficiální informace budou mít až 2.8.2004.

OnLi
16. července • 13:02

Facelift přesně ve stylu Škodovky!

Karol
16. července • 12:52

Aky bude rozdiel medzi starym 1,2 12V (AZQ) a novym 1,2 12V (BME)?  

dj power
17. července • 1:16

zadny, jen dalsi usporna opatreni v ramci prechodu na EU4, v Etce je BME od 6/04 a ma udaj o 47kW-

Jarda
16. července • 14:20

Bude podle režimu jízdy nebo na pokyn řidiče vypínatelný 1 válec, aby bylo možné zajistit další snížení spotřeby benzínu, protože se prokázaly veliké rezervy výkonu motoru a jeho kroutícího momentu.  Nové grafické označení tohoto motoru bude vzadu na karoserii "OR 2 HTP". Za příplatek 3000,-Kč ve verzi Comfort bude možné toto označení motorizace vynechat, případně nalepit čekou verzi nápisu "3 NEBO 2 HTP" Barva písmen "NEBO" bude v tomto případě opět za příplatek 2000,-Kč volitelná mezi žlutou a zelenou.  A ve verzi Junior bude u tohoto motoru 3.válec trvale vypnutý a jeho přítomnost v motoru umožní v rámci úspory odstranění vyvažovacího hřídele. Motor se bude zásadně spouštět klikou, čímž dojde k výraznému zvýšení spolehlivosti startéru na 100 procent, protože když v motoru není, tak se nemá co pokazit, že? Navíc tím bude zajištěno zvýšení bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu, protože zfetovaný, nebo ožralý řidič tento motor Fabie vůbec nenastartuje. V případě úspěchů se tato motorizace Fabie stane standardem i pro ostatní vozidla koncernu Škoda a následně i ostatní produkty VW.

Petr
17. července • 8:14

Další "yntelygent", který musí plivat na všecko, co je je české

lubos
19. července • 11:51

Ceske ? hehe

herold
16. července • 14:52

Tvuj clanek je naprosto pro Skodovku dnesni doby vystihujici. Myslim, ze vyznam nebo obsah slov facelift (asi si to spatne prelozili) ztraceji svuj vyznam a podstatu. Nova Octavia je facelift a ne nove auto. Ovsem co se techniky tyce ta nova je. Ale Fabia to je uz dost drsny cemu se zacina rikat facelift. To sou jenom zmeny ktery maji probihat v ramci novych modelovych roku a ne facelift po skoro peti letech. Obecne proti fabii nic nemam ale tyhle jejich "facelifty" lista sem lista tam napis sem napis tam to je tahani nas Cechu a vubec zakazniku na varenou nudli. A co cena ta se urcite zase zvedne. Herold

Qwert Ukrutný
17. července • 16:45

A co se povozit v nové Octavii? Lidičky co na ni čučej jenom z venku asi nikdo nepřesvědčí, že je to nové auto. Se starou Octaví nemá nic společného. Vyzkoušet a pak remcat. Ale ono nebude nad čím remcat, takovou žehličku nerovností jsem ještě nezažil. Ve spojení s automatem DSG neznám nic lepšího.

Dan
17. července • 19:26

Mohu te ujistit ze lepsich veci je mnoho. Stejne tak je mnoho lepsich aut...

igor
16. července • 15:42

Nezdieľam tvoj názor:

Ad facelift: pozri si facelift na P206 alebo Honde Civic. Je tacelift v podobnej miere, ako škodovácky.

Ad nový model: pozri si staré a nové Punto. Čiže nové Punto by podľa teba malo byť tiež facelift?

Myslím, že ľudia sú rozmaznaný faceliftami japonských výrobcov, ktorí každé 2 roky zmenia 2/3 auta

Franta
20. července • 14:11

A na druhou stranu "facelift" stareho Oplu Vectra taky zvenku nic moc nezmenil ale 40% auta bylo z novych soucastek ... O tom si muze Fabia bohuzel nechat zdat. Jinak je to slusne auto, ale nic vic.

Michal
17. července • 8:26

Přesně tak, proč měnit to co je hezké? Japonci (Civic, Corolla) se mo nepovedli, tak musel facelift přijít už po dvou letech.

Niemand
16. července • 15:41

Take si to myslim. Tohle je sotva uprava modeloveho roku, ne facelift.

Osobne jsem se tesil na novou prist. desku, kompletne novou masku, alespon jeden novy motor (a to ne 1.2, 3 valec), upravu dosavadnich motoru, zlepseni zakladni vybavy, pridani novych prvku vybav (mp3 prehravac atd.), vylepseni podvozku, tlumeni, rizeni atd.

Jak vidim, tak tohle je pro Skodu jiz novy model.

Dix
16. července • 13:10

Udajně má mít zvýšený výkon na 50 KW,takže od listopadu by měli být dva motory 1.2 40 KW a 1.2 12V 50 KW.

radim
19. července • 14:39

U 8v to bude 44kw a zároveň i vyšší Mk. Změna je dosažena zejména přeprogramováním ŘJ a upravenou vačkovou hřídelí.

Pavel
16. července • 9:21

Moc se nelíbí, původní jsou lepší.

unknown
16. července • 8:46

Myslim si že je to dost reálný, ne?  

Doporučujeme

Články odjinud