Alespoň někdo se tady zastává Fabie. Díky Vorlajz Vorlajz ! Jsem rád že nejsem jediný komu se Fabia líbí. Ty jejich natahaný herky ze západu ( escort, siera...... ) si můžou stričit někam. MP3 ? K čemu ? To je akurát pro ně. Pitomý puberťáci. "Fábijka" má přece taky kvalitní CD přehrávač s rádiem. A motor ? Nejsilnější je tam 135k. To jim nestačí ? Ano, ano výkon je také důležitý pro akceleraci. Ale proč potřebuju ze křižovatky vystartovat jako debil na oranžovou?! Co takhle : Škoda Fabia Elegance, hatchback, 1.4 16V 74kW / 101k, béžová sahara metalíza Q2Q2 ? Výbava navíc ................. .( patřičná výbava, vyhřívaná sedadla, signalizace při parkování, ). No prostě super hyper Fabia výjde na 455.000,- KčA co třeba Navigace... ? Není lepší než nějaké MP3 ? Ještě jednou díky pro Vorlajz Vorlajz, že se mě taky zastál. Obrovský příznivec českých aut se zeleným šípem na kapotě.
polovina z vas tu keca o toma jak je to auto pro duchodce, jaka je Skodovka hrozna, ze vam kazdej rok nenaserviruje novej autak... a pri tom by me zajimalo cim jezdite??? 120??? nebo snad starym Kadetem... jeste byste byli radi, kdybyste mohli sedlat nejakou tu "hroznou" Fabii....
Fábián má pravu. Fabia je nejlepší auto pod sluncem.
To co tu někteří říkají o Fabii mě děsí. Fabia je a vždycky bude nejlepší auto na světě. Mít v oblibě nějaké auto jen kvůli tomu že má znak BMW nebo Mercedes-benz a kvůli silnému motoru který stejně nevyužijete je naprostá hloupost. Fabia Junior přiznávám je hodně horší ale posuzovat auto podle nejnižší třídy výbavy je blbost. Fabia Elegance s patřičnou výbavou a motorem se jim vyrovná. A hlavně cena je nízká oproti těm herkám ze západu. Fabia je nejlepší ! A ten facelift je dobře že není znát. Na ten vzhled sme byli zvyklí a byl moc hezký.
A proč by ho tam dávali? Znali byste pak ještě nějakej důvod "pro masy" proč si koupit polo?
Huhla
Jenze ona si potom cast te masy nakonec koupi jiny AUTO - Focuse, Almeru ...
Včera jsem ji viděl jak se prohání po silnici a musím říct,že vypadá o dost líp než předtím.I když se facelift na ní podepsal jen trochu. Ale nabýdka motorů je ubohá,chtělo by to 1,6 FSI , nebo 1,8 turbo
Mozny duvod, proc ten facelift je jen maly, je to ze se pravdepodobne pripravuje nova Fabia. Do roka a do dne uvidime.
alespoň o důvod víc proč si ten předraženej krám nekoupit (ehm ehm před 10 slovy deseti lety už vyráběl Nissan motor 1,0 16V se 40 slovy čtyřiceti kW), jeden debil před naším domem ukazoval jakej má ten tříhrnec vodpich a dokud jsem se nevotočil tak sem myslel že má Wartburg
Uroven tohoto ?facelifu? zda se mi byt diskutabilni. Vevnitr skoro nic, zvenku novy predni naraznik s mlhovkami, co uz zname z Fabie RS.
Zadne nove motory... Proc tam nedali alespon nejake FSI? Nebo i jen 1.6 MPI/75kW? Konecne by mela Fabie slusnou benzinovou motorizaci. O 2L FSI si muzeme nechat jen zdat.
Ja myslim, ze VW chce z Fabie udelat opravdu LowEnd auto, konkurence pro Hnujdaj, Kiu apod. Divim se, ze to trvalo tak dlouho, cekal jsem to uz driv.
Zato nova Octavka se mi moc libi, za tu cenu to nema konkurenci.
suhlasim. toto nie je ziaden facelift. facelift bolo punto, uplne zmenilo masku aj zadne smerovky. zvnutra tiez a doplnilo 2 nove motory. dokonca aj na corse sa da vidiet facelift.
zadne svetla v tvare C, boze, ake prevratne. keby zmenili aj predne svetla a upravili masku, ako tomu bolo u felicie, to by bol gol.
o interieri a motoroch nepisem. je mi luto, ze najpredavanejsie auto takto plznia.
ad. octavia - ano, je krajsia ako predchadzajuca. bola treba zmena. ale na rovinu, cakal som nieco este viac. octavia je taky "nestastny" voz v jednom detaile. na malom podvozku je robeny "velky" sedan. jeho priamou konkurecniou je tak VW Bora, Seat Toledo. ale "vdaka" myslienke VW, ze Skoda je low end forma, straca na ne.
pevne prosim vyvojarov, neurobte chybu z minulosti ! chystane MPVcko a la Berlingo nerobte z podvozku Pola ale ak tak uz z Golfu !
Škodovka nikdy nepřišla s tím, že se jedná o facelift !!!! Jde pouze a jenom o novej modelovej ročník ( 2005 ) , u každého modelového ročníku dochází k menší změnám, tady se pouze pokusily ty změny přiostřit , aby auto bylo zajímavejší á líbivější .. žádný facelift !!! .. to se samé se konalo u nové octávie ( rok 2001 myslim ) , táké se nejedenalo o žádný facelift, ále nový modelový ročník !! Došlo k menším změnám přední masky á zádních světel .. toť vše
Příjemný den
Mohli by v rámci f...u vyndat motor a dát tamúspornou šlapací soustavu tímby se spotřeba benzínu rapidně přiblížila absolutní nule. Pro náročnější záazníky by mohli automobil odlehčit například vtažením palubní desky, ikdyž by to jistě ubralo vozidlu na "kráse".
Doufám že autorevue má neúplné informace jinak si budu myxslet že VW chce škodulu zaříznout.
Piš do diskusí o Corvettě (do ničeho jinýho bys jistě nesednul - teda kromě embéčka po tátovi, který ti stojí před bytovkou po tetě) a neser se mezi nás, ubohý fabkaře.
Sem fakt zklamanej ... Myslel jsem, ze zavedou stalej pohon vsech kol s Torsenem a trilitrovej motor TDI a ono porad nic ... Ze by po roce 2006?
Uvědom si do jaký třídy Fabia patří, dvakrát se nadechni a pak napiš něco inteligentnějšího.
dobry
jen pripominam, ze Fabia je LOW END auto pro duchodce, ano, to je prava cilova skupina.
Co porad mate s tema duchodcema??? Ukazte mi duchodce (kdyz to neni byvaly reditel neceho velkyho nebo tak neco), ktery si muze koupit auto za 250.000? Kdyz si ho nemuze leckdy kvuli "reformujicim" spidlovcum koupit ani mladej pracujici clovek
Vôbec sa netreba pozastavovať, či je to facelift, alebo nie - je v podobnom duchu, ako bol facelift Felicie alebo Octavie t.j. relatívne málo zmien. Ale je v móde nadávať na všetko, čo má na prednej kapote okrídlený šíp, že áno?
Uvidíme, ako to bude Fabia MR2005 vyzerať naživo
Kecáš. Neházej všechny do jednoho pytle. Mám fabii a jsem s ní maximálně spokojenej. Ale těšil jsem se, že až jí skončí leasing, vyměním ji za nový model. Jestli je ale tohle vážně všechno, co škodovka pro fabii chystá, tak se s ní rozloučím.
Ale povedz mi úprimne: vážne si čakal, že budú väčšie zmeny? IMHO nereálne - facelift z gruntu robia len Japonci, iná otázka je, že prečo. Zober si ľubovoľné európske auto faceliftované v blízkej minulosti, a porovnaj pred a po facelifte. Neboj, tento facelift je tu len na 2 roky, potom príde nová Fabia a môžeš ju vymeniť za tú
Namátkou: skoro všechny typy Renaultů, Peugeotů, Opelů, Citroenů... Nemluvě o BMW. Ačkoli mám skodovky rád, všímám si totiž, že v Evropě existujou i jiný automobilky než VW. A mimochodem, když je řeč o VW, co takovej Seat?
A jestli skutečně zásadnější facelift fabie přijde až za dalších několik let, vidím to příští rok na novou oktávku.
S BMW súhlasím.Ale pozri si napr. Clio pred a po facelifte, alebo starý Mégane či P206! Ďaľší facelift Fabie už nebude, bude úplne nový model...
to jarda: no to sem v patek odpolco slusme zasmal... ale naproto to sedi ... delaj si z lidi pr..., posli to kulhankovi ehm. ted uz tomu soudruhovi z NDR ehm NSR...
Proč tomu říkají facelift?
protože se mění nárazník = face lift.
U Škodovky tradičně jednou za 5 let.
Nechápu proč zase není v nabídce CD přehrávač který zvládne MP3...
Protože cílovkou není těch pár puberťáků, kteří umějí MP3ky, cílovkou Fabií jsou důchodci !
Myslím že Škodovka to ví líp než ty, takže noflame please, takže se jim to prostě NEVYPLATÍ, oni si to umějí spočítat.
Něco jinýho to je v zahraničí a je to vidět na těch zahraničních autech.
no ja bych v tom smysl videl
nevim nevim jestli je treba takova RS cilena na duchodce .. i kdyz, mozna ze me v 25 berou uz jako rentiera
Jací důchodci??? Pan MM má fabku 1.2 40 kw a jede mu 165 z kopce
na co je auto, které plní euro IV, když můžou nová auta jezdit i bez ní a o starších nemluvě
mam takovy pocit ze krome toho ze se motory neplnici normy nebudou smet prodavat, tak podle toho jakou normu plati se i snizuje silnicni dan
Pokud se nemylim, tak slevny na silnicni dani se tykaji pouze nakladaku a ne osobnich aut
neni to vsude tak jako v cechach :)
A hlavne se Aleq myli.
do konce roku hochu
karol: bude mít ještě nižší výkon
Informace nejsou potvrzené, ale výkon by měl být lehce vyšší.
Ptal jsem se u prodejce a oficiální informace budou mít až 2.8.2004.
Facelift přesně ve stylu Škodovky!
Aky bude rozdiel medzi starym 1,2 12V (AZQ) a novym 1,2 12V (BME)?
zadny, jen dalsi usporna opatreni v ramci prechodu na EU4, v Etce je BME od 6/04 a ma udaj o 47kW-
Bude podle režimu jízdy nebo na pokyn řidiče vypínatelný 1 válec, aby bylo možné zajistit další snížení spotřeby benzínu, protože se prokázaly veliké rezervy výkonu motoru a jeho kroutícího momentu. Nové grafické označení tohoto motoru bude vzadu na karoserii "3 OR 2 HTP". Za příplatek 3000,-Kč ve verzi Comfort bude možné toto označení motorizace vynechat, případně nalepit čekou verzi nápisu "3 NEBO 2 HTP" Barva písmen "NEBO" bude v tomto případě opět za příplatek 2000,-Kč volitelná mezi žlutou a zelenou. A ve verzi Junior bude u tohoto motoru 3.válec trvale vypnutý a jeho přítomnost v motoru umožní v rámci úspory odstranění vyvažovacího hřídele. Motor se bude zásadně spouštět klikou, čímž dojde k výraznému zvýšení spolehlivosti startéru na 100 procent, protože když v motoru není, tak se nemá co pokazit, že? Navíc tím bude zajištěno zvýšení bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu, protože zfetovaný, nebo ožralý řidič tento motor Fabie vůbec nenastartuje. V případě úspěchů se tato motorizace Fabie stane standardem i pro ostatní vozidla koncernu Škoda a následně i ostatní produkty VW.
Další "yntelygent", který musí plivat na všecko, co je je české
Ceske ? hehe
Tvuj clanek je naprosto pro Skodovku dnesni doby vystihujici. Myslim, ze vyznam nebo obsah slov facelift (asi si to spatne prelozili) ztraceji svuj vyznam a podstatu. Nova Octavia je facelift a ne nove auto. Ovsem co se techniky tyce ta nova je. Ale Fabia to je uz dost drsny cemu se zacina rikat facelift. To sou jenom zmeny ktery maji probihat v ramci novych modelovych roku a ne facelift po skoro peti letech. Obecne proti fabii nic nemam ale tyhle jejich "facelifty" lista sem lista tam napis sem napis tam to je tahani nas Cechu a vubec zakazniku na varenou nudli. A co cena ta se urcite zase zvedne. Herold
A co se povozit v nové Octavii? Lidičky co na ni čučej jenom z venku asi nikdo nepřesvědčí, že je to nové auto. Se starou Octaví nemá nic společného. Vyzkoušet a pak remcat. Ale ono nebude nad čím remcat, takovou žehličku nerovností jsem ještě nezažil. Ve spojení s automatem DSG neznám nic lepšího.
Mohu te ujistit ze lepsich veci je mnoho. Stejne tak je mnoho lepsich aut...
Nezdieľam tvoj názor:
Ad facelift: pozri si facelift na P206 alebo Honde Civic. Je tacelift v podobnej miere, ako škodovácky.
Ad nový model: pozri si staré a nové Punto. Čiže nové Punto by podľa teba malo byť tiež facelift?
Myslím, že ľudia sú rozmaznaný faceliftami japonských výrobcov, ktorí každé 2 roky zmenia 2/3 auta
A na druhou stranu "facelift" stareho Oplu Vectra taky zvenku nic moc nezmenil ale 40% auta bylo z novych soucastek ... O tom si muze Fabia bohuzel nechat zdat. Jinak je to slusne auto, ale nic vic.
Přesně tak, proč měnit to co je hezké? Japonci (Civic, Corolla) se mo nepovedli, tak musel facelift přijít už po dvou letech.
Take si to myslim. Tohle je sotva uprava modeloveho roku, ne facelift.Osobne jsem se tesil na novou prist. desku, kompletne novou masku, alespon jeden novy motor (a to ne 1.2, 3 valec), upravu dosavadnich motoru, zlepseni zakladni vybavy, pridani novych prvku vybav (mp3 prehravac atd.), vylepseni podvozku, tlumeni, rizeni atd.Jak vidim, tak tohle je pro Skodu jiz novy model.
Udajně má mít zvýšený výkon na 50 KW,takže od listopadu by měli být dva motory 1.2 40 KW a 1.2 12V 50 KW.
U 8v to bude 44kw a zároveň i vyšší Mk. Změna je dosažena zejména přeprogramováním ŘJ a upravenou vačkovou hřídelí.
Moc se nelíbí, původní jsou lepší.
Myslim si že je to dost reálný, ne?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.