F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Lze očekávat, že rozhodnutí budou kritizovat i fanoušci. Snímky nádherných slečen bývaly totiž častým objektem při fotografování atmosféry závodu formule 1.
F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky! | Foto: Jíří Křenek

Dlouho se o tom diskutovalo, ale teď se zákaz přítomnosti takzvaných grid girls, tedy hostesek, které drží na startovním roštu F1 tabule s označením pozic jednotlivých jezdců, stává skutečností.

Nyní generální ředitel pro obchodní operace F1 Sean Bratches oznámil, že na startu první velké ceny letošního ročníku, která se pojede 25. března v Austrálii, již dívky přítomny nebudou. Stejně tak ani při dalších následujících závodech sezony. Zákaz se také vztahuje na všechny doprovodné série při víkendech Grand Prix F1.

Evoluce Formule 1: Jak se za desítky let měnil volant v královně motorsportu?

Evoluce Formule 1: Jak se za desítky let měnil volant v královně motorsportu?

Bratches uvedl, že tento zvyk již neodpovídá hodnotám značky. "Je také v rozporu se současnými společenskými normami," dodal.

Přestože i část představitelů F1 tvrdí, že dívky na startovním roštu jsou součástí slavnosti, které se při každé Velké ceně účastní i množství umělců a dalších celebrit, zákaz se stává skutečností.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků