F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Lze očekávat, že rozhodnutí budou kritizovat i fanoušci. Snímky nádherných slečen bývaly totiž častým objektem při fotografování atmosféry závodu formule 1.
F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky! | Foto: Jíří Křenek

Dlouho se o tom diskutovalo, ale teď se zákaz přítomnosti takzvaných grid girls, tedy hostesek, které drží na startovním roštu F1 tabule s označením pozic jednotlivých jezdců, stává skutečností.

Nyní generální ředitel pro obchodní operace F1 Sean Bratches oznámil, že na startu první velké ceny letošního ročníku, která se pojede 25. března v Austrálii, již dívky přítomny nebudou. Stejně tak ani při dalších následujících závodech sezony. Zákaz se také vztahuje na všechny doprovodné série při víkendech Grand Prix F1.

Evoluce Formule 1: Jak se za desítky let měnil volant v královně motorsportu?

Evoluce Formule 1: Jak se za desítky let měnil volant v královně motorsportu?

Bratches uvedl, že tento zvyk již neodpovídá hodnotám značky. "Je také v rozporu se současnými společenskými normami," dodal.

Přestože i část představitelů F1 tvrdí, že dívky na startovním roštu jsou součástí slavnosti, které se při každé Velké ceně účastní i množství umělců a dalších celebrit, zákaz se stává skutečností.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků