F-Type SVR a XJR575. Jaguar má nové taxíky na Nordschleife

Jaguar představil svou novinku s názvem Jaguar Race Taxi. Rozhodně se ale nejedná o žádnou novou taxislužbu.

Britská automobilka přináší zajímavou novinku. Pod názvem Jaguar Race Taxi si ale rozhodně nepředstavujte speciál pro taxislužby. Místo toho se vám naskytne možnost užít si rychlé kolo na známém Nürburgringu.

Za poslední roky tuto možnost na německém okruhu nabízela celá plejáda zajímavých vozů. Nechyběli modely M3 a M5 od BMW, Porsche Cayman S, Porsche 911 GT3 či Nissan GT-R. Teď se nabídka rozšíří o dva kousky od Jaguaru, konkrétně F-Type SVR a XJR575.

Tesly už konečně budou závodit! Electric GT zavítá na Nürburgring i Silverstone

Tesly už konečně budou závodit! Electric GT zavítá na Nürburgring i Silverstone

Za volant usednou profesionální závodní jezdci, aby vám umožnili zažít 20,8 kilometrů dlouhou trať se 73 zatáčkami. A půjde se s plynovým pedálem hezky na podlaze! Takže můžete čekat skutečně unikátní zážitek plný adrenalinu. Vestavěná kamera s vysokým rozlišením zaznamená celé kolo, takže si budete moci tuto událost kdykoliv připomenout.

Bez ohledu na vůz, který si vyberete, jízda Jaguar Race Taxi bude trvat půl hodiny. Pokud po tomto zážitku bažíte, musíte si připravit 199 euro (něco málo přes 5.000 korun). Tato cena zahrnuje také bezpečností instruktáž a u modelu XJR575 si budete moct vzít také kamarády na zadní sedadlo bez dalšího poplatku. Dva nadupané vozy jsou k dispozici pro rezervaci až do listopadu. Podmínkou je ale věk minimálně 18 let.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků