Extrémní příplatky: Lak za cenu Fabie, sedačky v hodnotě Insignie [galerie]

Co si koupíte za 700 000 korun? Celého nového Superba, nebo radši jen trošku lepší kožené sedačky do Mercedesu?

V různých segmentech trhu nových vozů se na ceny příplatků dívá trochu jinak. Zatímco v těch úplně nejlevnějších autech považují zákazníci příplatek 10 000 korun za klimatizaci za zlodějinu a nehoráznost, zájemce o luxusní limuzínu nebo vrcholné sportovní auto zaškrtává jednotlivé desetitisícové položky příplatků, ani nemrkne. Prostě se takové zaškrtávání rozumí samo sebou. Vlastně se to například při objednávce luxusního Mercedesu považuje za morální povinnost kupujícího.

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Sami se s některými absurdními příplatky setkáváme v testech nových aut, kdy se zmíněná motorizace prodává za cenu „již od...“, ale v novinářské výbavě si tuhle cenu můžete znásobit klidně dvěma. Není tedy výjimkou, že i taková novinářská Octavia může mít příplatky za 150 000 korun. Superb klidně i za víc. A všechna ta BMW řady 3 nebo X4? Tam se dopočítáte příplatků klidně i za více než půl milionu.

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Když se ale podíváme do segmentu „obyčejných“ luxusních aut, z některých jednotlivých příplatků se člověku opravdu protočí panenky. V přiložené galerii to vezmeme postupně a začneme od těch „nejlevnějších“ položek. A schválně se podíváme, kde jinde si za to koupíte celé auto. Podrobné informace najdete v popiscích v galerii. Samozřejmě jsme nemohli obsáhnout úplně všechno, berte tedy publikované položky a auta jen jako příklad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků