Extrémní příplatky: Lak za cenu Fabie, sedačky v hodnotě Insignie [galerie]

Co si koupíte za 700 000 korun? Celého nového Superba, nebo radši jen trošku lepší kožené sedačky do Mercedesu?

V různých segmentech trhu nových vozů se na ceny příplatků dívá trochu jinak. Zatímco v těch úplně nejlevnějších autech považují zákazníci příplatek 10 000 korun za klimatizaci za zlodějinu a nehoráznost, zájemce o luxusní limuzínu nebo vrcholné sportovní auto zaškrtává jednotlivé desetitisícové položky příplatků, ani nemrkne. Prostě se takové zaškrtávání rozumí samo sebou. Vlastně se to například při objednávce luxusního Mercedesu považuje za morální povinnost kupujícího.

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Sami se s některými absurdními příplatky setkáváme v testech nových aut, kdy se zmíněná motorizace prodává za cenu „již od...“, ale v novinářské výbavě si tuhle cenu můžete znásobit klidně dvěma. Není tedy výjimkou, že i taková novinářská Octavia může mít příplatky za 150 000 korun. Superb klidně i za víc. A všechna ta BMW řady 3 nebo X4? Tam se dopočítáte příplatků klidně i za více než půl milionu.

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Když se ale podíváme do segmentu „obyčejných“ luxusních aut, z některých jednotlivých příplatků se člověku opravdu protočí panenky. V přiložené galerii to vezmeme postupně a začneme od těch „nejlevnějších“ položek. A schválně se podíváme, kde jinde si za to koupíte celé auto. Podrobné informace najdete v popiscích v galerii. Samozřejmě jsme nemohli obsáhnout úplně všechno, berte tedy publikované položky a auta jen jako příklad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků