Extrémní příplatky: Lak za cenu Fabie, sedačky v hodnotě Insignie [galerie]

Co si koupíte za 700 000 korun? Celého nového Superba, nebo radši jen trošku lepší kožené sedačky do Mercedesu?

V různých segmentech trhu nových vozů se na ceny příplatků dívá trochu jinak. Zatímco v těch úplně nejlevnějších autech považují zákazníci příplatek 10 000 korun za klimatizaci za zlodějinu a nehoráznost, zájemce o luxusní limuzínu nebo vrcholné sportovní auto zaškrtává jednotlivé desetitisícové položky příplatků, ani nemrkne. Prostě se takové zaškrtávání rozumí samo sebou. Vlastně se to například při objednávce luxusního Mercedesu považuje za morální povinnost kupujícího.

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Chcete dvanáctiválcovou ojetinu? Zde je přehled toho, co vám trh nabízí

Sami se s některými absurdními příplatky setkáváme v testech nových aut, kdy se zmíněná motorizace prodává za cenu „již od...“, ale v novinářské výbavě si tuhle cenu můžete znásobit klidně dvěma. Není tedy výjimkou, že i taková novinářská Octavia může mít příplatky za 150 000 korun. Superb klidně i za víc. A všechna ta BMW řady 3 nebo X4? Tam se dopočítáte příplatků klidně i za více než půl milionu.

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Když se ale podíváme do segmentu „obyčejných“ luxusních aut, z některých jednotlivých příplatků se člověku opravdu protočí panenky. V přiložené galerii to vezmeme postupně a začneme od těch „nejlevnějších“ položek. A schválně se podíváme, kde jinde si za to koupíte celé auto. Podrobné informace najdete v popiscích v galerii. Samozřejmě jsme nemohli obsáhnout úplně všechno, berte tedy publikované položky a auta jen jako příklad.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků